Adı Beyaz Ölüm Olan Siyah Bir Hikaye hakkında ne düşünüyorsunuz?

Şadiye Furkan Demirtaş'ın yazdığı bir kitap ve bence kesinlikle gençlerin okuması gerektiğini düşünüyorum kitabı bitirdikten sonra oldukça ağlamıştım ama oldukçada ibretlik bir kitap peki siz ne düşünüyorsunuz?
Adı Beyaz Ölüm Olan Siyah Bir Hikaye hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla