Sebebini anlamadım ama ne zaman dramatik bi müzik duysam midem bulunmaya başlıyor
https://youtu.be/YiP1JMJSDMs?si=MHTz2ztim0mcfInw
https://youtu.be/YiP1JMJSDMs?si=MHTz2ztim0mcfInw
Hayır bende olmuyor geçmiş olsun. belki de geçicidir
Umutsuz olduğu bir anda sevmek, ister her insan
Birazcık şanslıysan neden olmasın
Kendinden emin değilsen, sevme
Bensiz mutluysan
Hep öyle kal
Eğer her gece yattığında
Büyülü düşler sana
Benden bahsediyorsa
Hemen tatlı uykundan uyan
Çünkü ben hiç uyuyamam
Seni düşündüğüm zaman
Ben ki sevmekten hiç usanmam
Umutsuz olduğu bir anda sevmek, ister her insan
Birazcık şanslıysan neden olmasın
Kendinden emin değilsen, sevme
Bensiz mutluysan
Hep öyle kal
Eğer her gece yattığında
Büyülü düşler sana
Benden bahsediyorsa
Hemen tatlı uykundan uyan
Çünkü ben hiç uyuyamam
Seni düşündüğüm zaman
Ben ki sevmekten hiç usanmam
Eğer her gece yattığında
Büyülü düşler sana
Benden bahsediyorsa
Hemen tatlı uykundan uyan
Çünkü ben hiç uyuyamam
Seni düşündüğüm zaman
Ben ki sevmekten hiç usanmam
Ya müzik dinlerken rakıyı fazla kaçırıyorsun ya da bu tür müzikler sende rakı etkisi yapıyor.
https://www.youtube.com/embed/lBDiu-HtRewCevap
5Cevap
İyiyim 👋 👉 Sütlü nesquik mısır Gevreği yicem 🍼 ☁️☁️
3.000 TL abiyeli birisin artık. Ütüler ütüler giyersin.12 adet gece kremi buhar oldu :((
Çok ıscak değil mi hava?
Sıcak tabi. Sen abiyeni kiraya mı verdin? Saçlarını boyamadığın o gün gelecek elbet. Ak zambaklar gibi eseceksin. işte o zaman abiyeni değil, aklını ver kiraya derim.
Çeneler de durulacak ak zambaklar da. Yani gün gelecek, çene kemikleri bile geriye çekilecek. Çene kemikleri çenesi düşen ve karnıyarık yiyenlerde belirti falan vermez. Hurafeler abiyeler falan sokak efsanelerine karnım aç
Hastane ziyaretinden geldim bir akbamızı. Sen bana aldırma. Soğuk su dalan defne sabunu yapmadan olmuyorum. Hastaneler bana özlediklerimi hatırlatır. Sen de bebek eşyası satan mağazalara falan girme çok
Duygusal birisin o yüzden oluyo. Bu filmin son sahnesinde ben hep ağlarım müziği açınca yine gözlerim doldu şu an😐sanırım filmde kemal Sunal'ın fedakarlığı ve saf kalbi ağlatırdı beni ama müzik çok duygusal ve güzel
yok kanka galiba senin dinlediğin müzikler ilüminati tarafından gönderilmiş zihnini kontrol etmeye çalışıyorlar
benimde mideme vuruyor üzüntü geliyor dinleyince yalnız değilsin. Aklıma eski günler falan ya da üzdüğüm insanlar gelince daha bir fena oluyorum
Benimde kafam kaldirmiyor hemen kapatma ihtiyacı duyuyorum
Ben eğleniyorum hüzünlü sarkilarla
sen müzigi dinlemiyor yiyorsun galiba
Yoo olmuyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?