• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kültür & Sanat

Mustafa Sandal'ın "Araba" şarkısının bu versiyonunu dinlemiş miydiniz?

eastandbuul
eastandbuul Takip Et
Guru Yaş: 36
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
10
Yapay Zekaya Sor
Evet arkadaşlar bu şarkıyı hiç bu versiyonuyla dinlemiş miydiniz?

https://www.youtube.com/watch?v=QlvPQbYKLww
Güncellemeler
+1 yıl
dinlemedinizmi bu sarkıyı
Mustafa Sandal'ın "Araba" şarkısının bu versiyonunu dinlemiş miydiniz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Kava-banga
    Kava-banga Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 905 cevap paylaştı.
    https://www.youtube.com/watch?v=CFV5-W-MqKI

    mustafa sandal demişken onun bir parçası vardı bunu dinleyince hatırlarsın belki :D 2pac tan alıntı yapmış bak :D şu an bunu dinliyodum paylaşıyım dedim :D

    0
    5 Yorumla
    • cerenjerry
      cerenjerry
      +1 yıl

      Sarkinin adi ne 2pac'inkinin?

      Yorumla
    • Kava-banga
      Kava-banga
      +1 yıl

      smile :D @cerenjerry

      Yorumla
    • missfatty
      missfatty
      +1 yıl

      istersen dağlar dağlar :)

      Yorumla
    • Romantik_Biri
      Romantik_Biri
      +1 yıl

      Daga çıkarsn bbu Sarkyla

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      ama bu sarkıyla popüleritisini arttırmıstı

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • greeneyes
    greeneyes Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 47%
    +1 yıl

    bende ımzalı kasetı bılem var bunun hemde yaldızlı kalemle atılmış:))

    2
    1 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      vay vay vay sanslısın valla :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    nerde o 90lardaki samimi klip, mustafa sandal'ın efsane hareketleri, sarı araba...
    ner de bu iğrenç klip, cıstak cıstak müzik, arabaya tav olan kadınlar...

    2
    4 Yorumla
    • ndnbnanltsnabrz
      ndnbnanltsnabrz
      +1 yıl

      Yoruma bayildim 😀 cıstak cıstak 😀

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      ama bu 2006 version hafif technoya geçildiği zamanlar yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      HALA iğrenç :) bir şey başarılı olup efsane olmuşsa onu öyle zirvede birakmalisin artık. tekrar kurcalamaya gerek yok, batirirsin.

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      bu adam batırmaz bence ya :))

      Yorumla
  • missqizemli
    missqizemli Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 1,2b cevap paylaştı.
    https://www.youtube.com/watch?v=t8rPOaepi2I

    ...

    2
    2 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      anlamadım valla :)

      Yorumla
    • __YouAreMyCure__
      __YouAreMyCure__
      +1 yıl

      Bu diss bay Mardinlee serseri Emsi Qraizma Belaaaağğ ve tayfası tarafından...

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

23

Cevap

22

Cevap

  • fallennn
    fallennn Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 39%
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 690 cevap paylaştı.

    vay be ne ara çıktı bu. ilk kez dinledim.. çocukluğumuzun şarkısı malum

    2
    3 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      2006 da yapmıstı kardesım

      Yorumla
    • fallennn
      fallennn
      +1 yıl

      vay be. unutmuşum o zaman.

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      ((:

      Yorumla
  • ByÇocukk
    ByÇocukk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    musti seviyorum seniadamım :)) okulda hep bu şarkısını söylerdim ufakken :)

    2
    36 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      kızlarda hastaydı dımı bıdaha bıdaha soyle dıyıp dıyıp dururlardı :D

      Yorumla
    • ByÇocukk
      ByÇocukk
      +1 yıl

      :))))) e başka şarkı bilmezdim izim kızlar gülerlerdi çoğunlukla :))

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      eskıler daha ıyıydı be kardesım cıdden saflık temızlıgın doruk noktalarıydı valla

      Yorumla
    • ByÇocukk
      ByÇocukk
      +1 yıl

      aynen en kötü anmıızda bile umut kokardık masumluk simgesiydik şimdi aklımızın içide kalbmizin içide kötülükle dolmuş

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      keske o eskılere donebılsek varya herseyımı verırım donmek ıcın :D

      Yorumla
    • ByÇocukk
      ByÇocukk
      +1 yıl

      dönemeyiz ama o günlerin hatrına kötülükten uzak dura biliriz

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      valla kendımı oldukca bulastırmamaya calısıyorum kardesım elımden geldıgı kadarıyla

      Yorumla
    • ByÇocukk
      ByÇocukk
      +1 yıl

      bence elinden gelen o değil kendini keşfet içindeki bütün duyguları irdele ozman elinden gelenin hiçbişe olmadığını daha çok şey yapa bileceğinin farkına varırsın farkındalık güzeldir öz güven %100 olmalı hiç kimse sana güvenmesede kalbine güven iyi yola git kardeşim ben kötü geçmişe sahip olduğum için bunları söyledim kimse beim gibi olsun istemem

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      ama o kötü geçmiş nasıl bir adam olusturmus buda gözden kacmamalı hayatın acı yonunu tadarak genede ayakta kalabılenlerdensın

      Yorumla
    • ByÇocukk
      ByÇocukk
      +1 yıl

      eyvallah paşam bu iyi geldi böyle hiç düşünmemiştim vallahi billahi tillahi

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      :)) ne ekerse onu biçiyo insan yetinmeyi bilenler yara bere alsa bile bu diyarda ayakta durur herzaman :))

      Yorumla
    • ByÇocukk
      ByÇocukk
      +1 yıl

      Waooww yetiniyoruz allaha şükür bazen yokluğumuza dil uzatanlar oluyor onlara kızıp intikam almak isteksekte toparlanıp allah rızası için yaşamaya çalışıyoruz :)

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      eeee kurt kocayınca tılkıler cıkarmıs pıyasaya ama varlıgını bıldıklerı ıcın cok goz onunde olmazlar oyuzden en guzel boyle olmak :))

      Yorumla
    • ByÇocukk
      ByÇocukk
      +1 yıl

      zaten eskiden olsa ağız burun dalardım da kendimi pis kanları ile kirletmemeyi öğrendim duymamazlıktan geliyorum :)) onlar tilki olsada burası Kurtlar vadisi :))

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      ahuauhahu :D buda iyiydi kardesım :D

      Yorumla
    • ByÇocukk
      ByÇocukk
      +1 yıl

      :))) bu çalıntı bir sözdü beceremem böylesini :))

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      olsun olsun bazen ıse yarıyo ıste naparsın :D

      Yorumla
    • ByÇocukk
      ByÇocukk
      +1 yıl

      aynen yoksa biz tlkinin kuruğundaa pireyiz bütün zehir aklımızda :)

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      vay vay vay laflara bak be :D ramiz dayı ,:D

      Yorumla
    • ByÇocukk
      ByÇocukk
      +1 yıl

      :)))))) bu iyiydi dayı derler ama kara dayı drler kara olunca

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      auhahuahu :D olsun ikiside aynı yola cıkıyo nasılsa :D

      Yorumla
    • ByÇocukk
      ByÇocukk
      +1 yıl

      :))) demi gençliğin verdiği fırlamalık bizi dayıda etti ayıda :))

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      ayı bıraz agır kacarda dayı olması herkes ıcın ıyıdır be kardesım :)

      Yorumla
    • ByÇocukk
      ByÇocukk
      +1 yıl

      ayı kelimesi dışardaki insanların görüşü benim kendimi gördüğüm hal deyil dayıyız evel allah yiğenimiz yiğenlerimiz çok bir kaç da sevenimiz şükür yaşıyoruz :)

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      uhahuahua :D yaşamaya değer sonucta sevenlerımız var :D

      Yorumla
    • ByÇocukk
      ByÇocukk
      +1 yıl

      kesinlikle :)))

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      ((:

      Yorumla
    • ByÇocukk
      ByÇocukk
      +1 yıl

      sen niye züldün kimsen yokmiş gibi :))

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      üzülmedim dikkatli bak kardes, m ((:

      Yorumla
    • ByÇocukk
      ByÇocukk
      +1 yıl

      tamamda o ters üzgünlük simgesi dier türlüsü gülücük bence sen dikaktli bak :))

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      iyide uzgun yapmak ısteseydım :(( böyle yapardım bense ((: böyle yaptım :D

      Yorumla
    • ByÇocukk
      ByÇocukk
      +1 yıl

      fark etmiyoki algıla şekli üzügün böyle alıştığımızdan :))

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      değiştirmek lazım bazı sekıllerı :D

      Yorumla
    • ByÇocukk
      ByÇocukk
      +1 yıl

      :))) öyle diyosan öyledir :)))

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      eyvallah kardesım :D

      Yorumla
    • ByÇocukk
      ByÇocukk
      +1 yıl

      :)) birşey değil :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Sana attığım adımları içime atsaydım keşke...

    https://www.youtube.com/watch?v=IXBOQWDUUGo
    2
    23 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      banamı?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ben ortaya söylüyorum üzerine alınan alınabilir...

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      yok ben alınmadım o yuzden sıkıntı yok
      al buda benden olsun ozaman
      https://www.youtube.com/watch?v=cEIS2S9xEhQ

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Özünden düşmüşsün sen,
      gözümden düşmüşsün çok mu...

      https://www.youtube.com/watch?v=3rYFJJv_kj0

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      ben hıcbır zaman ozumden dusmedım senın kım oldugunuda bılıyorum merak etme
      sen acık yureklı olda ılk once kendını ıspatla bana boyle gızlı saklı seylerı sevmem benı tanıyamamıssın bıle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      evet haklısın TANIYAMAMIŞIM...

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      tanımak ısteseydın gayet ıyı tanırdın arkadaslarından fıkır alarak deıl ıcıne guvenseydın sadece...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      peki sen anlamak istemiyorsun bazı şeyleri öyle olsun.
      anlamayacaksın da zaten
      ben özür dilerim yazmam hataydı affedersin...

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      sen acık yureklılıkle yazsaydın hıcbır sorun olmazdı ama boyle gızlı saklı ısler sana yakısmıyor bunu unutma...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      peki...

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      birgün cesaretini topladıgın zaman benı ararsın ozaman hersey konusulur merak etme yeterkı cesaretlı ol...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yaaa yazmayacakdım ama yazacağım bana diyorsun gizli kapaklı iş çeviren bekleyemedin dimi?
      iki gün sonra buraya geldin kakari kikiri gülüp eğleniyorsun.
      neden hep insanlar haklı çıkıyor anlayamıyorum.
      bir kez olsun elini vicdanına koyda bana hakaret etmeden felan bir şeyler söyle.
      sen hep haklısın değilmi her zaman da haklı olacaksın.

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      özelden yaz bana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yazmam çünkü bir daha inanırım sana...
      artık inanmak istemiyorum... ve özür dilerim hatalıyım geldim gene ben yazdım sana ;(((((((
      daha yazmıcam ;(((((((((

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      bak adını yazmıcam buraya kımsenın senın adını bıle bılmesını ıstemıyorum
      sen ılk once kım oldugunu bır bıl
      bana 1 hafta boyunca haber dahi verme etme sonrada gel hesap sor yok yaa cocukmuyum ben sen benım duygularımla dusuncelerımle nasıl oynarsın kızım ınsan bır haber verır bısey soyler cocuk gıbı dolastırdın benı pesınde telefon numaramı aldın ararsın dıye bekledım kii bosuna beklemısım zaten cesaret 0 sen daha kendı kararlarını kendın bıle veremıyosun arkadaslarına danısıyosun sankı benımle arkadasların tanısıcak sen deıl bu hayat senın hayatın ne ekersen onu bıcersın ben sana bı ufak yanlıs bıle yapmadım sana ulasabılmek ıcın ne yapmalıydım he soyle bana soyle bekle dıceksınde ben bekleyebılen bırısımıyım 1 haftadır ne cektıgımı bır ben bır allah bılıyor zaten SEN değil
      valla sana sunu soylıyım senınle bulusmadan ben senın kım olduguna bıle karar veremıyorum artık kusura bakma yuzyuze tanımadıgım kısılere guvenemıyorum artık sayende

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      tamam...

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Sonuç noldu? Baya dizi gibi tartışma.. :/

      Yorumla
    • Romantik_Biri
      Romantik_Biri
      +1 yıl

      Çok acıklı :-( iggaaa

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      @Zevkle sonuc cekti gitti
      @Romantik_Biri iyidi ozamanlar ama artık yok zaten

      Yorumla
    • Romantik_Biri
      Romantik_Biri
      +1 yıl

      Kızın degerini bilseydin sende. Kıza helal olsub

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      bişey diyemem @Romantik_Biri olan oldu

      Yorumla
    • Romantik_Biri
      Romantik_Biri
      +1 yıl

      Böyle devam et

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Hayırlısı..

      Yorumla
  • Spartacusl
    Spartacusl Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 37%
    +1 yıl

    adamın elle tutulur tek şarkısı bu sürekli kullanıyor

    1
    1 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      2006da kullanmıstı ıste en son kardesım

      Yorumla
  • adaerturk
    adaerturk Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Evet Mustafa Sandal avrupaya açılırken çıkartmıştı koyu bir Musti hayranıyım kaçmaz yani benden :)

    2
    3 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      vaaay tebrik ederim :D 2006 da cekmıstı bu klıbı turkıyede trance techno muzıge gectıgı ılk donemler

      Yorumla
    • adaerturk
      adaerturk
      +1 yıl

      Aynen aynen aya benzeri falan da çevirmişti öyle bir sürü remix yapmıştı özellikle aşka yürek gerek singılında

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      bence cok ıyı bı ıs daha yapmıs zamanında

      Yorumla
  • Clemy
    Clemy Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Dinlemiştim. fakat bu klibinde hiç bahsettiği araba yok.

    1
    5 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      verison yeni olunca araba sadece isim olarak kalıyo :D

      Yorumla
    • Clemy
      Clemy
      +1 yıl

      Evet ilk klibindeki sarı Ferrari F335 unutmaz kimse.

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      kim unuturki türkiyede sayılı :D

      Yorumla
    • Clemy
      Clemy
      +1 yıl

      Aylel öyle :D

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      ((:

      Yorumla
  • yarenbirsen
    yarenbirsen Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    ben bu şarkyı bildiğimden mi acaba. bana garip gelen bir şey yok

    1
    5 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      sozlerını bılıyorsun ya bence ondandır

      Yorumla
    • yarenbirsen
      yarenbirsen
      +1 yıl

      aslında sözlerini tam bilmiyorum ama yine de garip gelmedi..

      herkese geldi bir bana gelmedi ya ss:ssss

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      :)) müzigi farklı sadece sozler aynı :D

      Yorumla
    • yarenbirsen
      yarenbirsen
      +1 yıl

      :DD farketmedim cidden

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Abi eyvallah o nasil guzelliktir ya, gecemi aydinlattgin icin tesekkurler , gene pskoljm bozuldu bunlar nerde yasior ya, ah ulan para ahhhhh

    1
    1 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      paran varsa kral sensin hesabı kardesım :D

      Yorumla
  • Tilbe1453
    Tilbe1453 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 41
    +1 yıl

    Doğrusunu Söylemek Gerekirse Mustafa Sandalı Pek Beğenmediğim İçin İlgimi Çekmiyor..

    1
    1 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      herkesin görüşü bir olacak diyede bisey yok sonucta herkesın gorusune saygı duymak lazım

      Yorumla
  • Taşçaynar
    Taşçaynar Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    vay be ne şarkıydı :)

    2
    18 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      bu verisonunu dinlemişmiydin

      Yorumla
    • Taşçaynar
      Taşçaynar
      +1 yıl

      hayır :) klasik seviyorum ben :)

      Yorumla
    • Taşçaynar
      Taşçaynar
      +1 yıl

      yani mutlaka dinlemiştirimdir ancak özellikle oturup dinlediğimi hatırlamıyorum

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      :)) sende ayrı bı versıonsun yemın edıyorum :))

      Yorumla
    • Taşçaynar
      Taşçaynar
      +1 yıl

      napak ölek mi :)) https://www.youtube.com/watch?v=0PcJSoKyom8

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      ohhhoooo :D sen ucmussun valla gardasmı dıyon sende kankaya yoksa :D

      Yorumla
    • Taşçaynar
      Taşçaynar
      +1 yıl

      valla her şeyi derim hiçte alınmazlar :D

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      :)) en güzeli zaten :D

      Yorumla
    • Taşçaynar
      Taşçaynar
      +1 yıl

      öyle işte çakma İstanbul :)

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      evet cakma ıstanbulum :D

      Yorumla
    • Taşçaynar
      Taşçaynar
      +1 yıl

      çin malı :D :P

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      o kadarda değil aşma sınırları :D

      Yorumla
    • Taşçaynar
      Taşçaynar
      +1 yıl

      tamam be aşmıyorum :D

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      afern sana :D

      Yorumla
    • Taşçaynar
      Taşçaynar
      +1 yıl

      ulaa geri almam çin malı olduğun gerçeğini değiştirmiyor bir vururum kırılırsın :P :P :D

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      o vuracagın elı alır :D simdi bişey derdimde terbiyem müsade etmiyo he he ondan dıyorum :D

      Yorumla
    • Taşçaynar
      Taşçaynar
      +1 yıl

      yolarım -_-

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      heee tabi tabi kolaydı :D

      Yorumla
  • voluptuous
    voluptuous Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 35%
    +1 yıl

    Hayır yeni gördüm sorunda;)

    1
    1 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      nasıl peki :)

      Yorumla
  • Anti-Bakteriyel
    Anti-Bakteriyel Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 34%
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 925 cevap paylaştı.

    Güzel kızları toplamış.. Serdarı kıskanıo belliki

    1
    1 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      sene 2006 artık serdarmı tarkanmı bılemeyız ama mustafa tektir herzaman :)

      Yorumla
  • Ceyces
    Ceyces Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 36%
    +1 yıl

    Dinlemiştim ama tekrar dinledim. İyi geldi :)

    1
    3 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      güzel ama dimi ya :D

      Yorumla
    • Ceyces
      Ceyces
      +1 yıl

      Aynen süper :)

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      ((:

      Yorumla
  • BlueKingg
    BlueKingg Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Parçanın orjinali bu değil mi zaten?

    1
    4 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      hayır bu 2006 versionu

      Yorumla
    • BlueKingg
      BlueKingg
      +1 yıl

      Daha önceki versiyonun linkini verebilirmsn

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      https://www.youtube.com/watch?v=Qwx37KsoleU
      bu kardesım

      Yorumla
    • BlueKingg
      BlueKingg
      +1 yıl

      eyw

      Yorumla
  • çıtırımbea
    çıtırımbea Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    güzel olmuş ilk defa dinledim severim Mustiyi :)

    1
    9 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      musti sevilmezmi ya :D

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      :):) sevilir tabisi :)

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      bu sonuna si takısı neden konur onuda anlamıs deılım :D

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      bir aralar dilimden düşürmezdim arada takılıyor yine :)) bende sevmem aslında :D

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      :)) ole kotu alıskanlıklardan uzak dur tavsiyemdir :D

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      çalışıyorum diyelim :)

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      olsun calısan herzaman kazanır nasılsa :)

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      aynen :)

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      ((:

      Yorumla
  • rokoroko
    rokoroko Takip Et
    Bilge Yaş: 56
    +1 yıl

    izlemedim. Şimdi izledim, Çok güzelmiş

    1
    1 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      2006da yapmıstı yeni version diye

      Yorumla
  • Ebrumsu
    Ebrumsu Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    Bu sarki efsane ya hic unutulmayacak galiba...

    2
    1 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      unutulurmu bu version 2006 bide düşün :D

      Yorumla
  • StarDust123
    StarDust123 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Dinlememiştim dinlemiş oldum artık :D

    1
    11 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      nasıl peki :D

      Yorumla
    • StarDust123
      StarDust123
      +1 yıl

      Fena değil :D

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      sene 2006 düşün artık gerisini :D

      Yorumla
    • StarDust123
      StarDust123
      +1 yıl

      https://m.youtube.com/watch?v=QR4_AYyIVCw

      Bu daha fena hele dans :D

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      e tabiki 90s zamanı mekan üsküdar ve ozaman cok popüler biyer yat limanı olarakda kullanılıyor insan sayısı bir nebze az ve araba ferrari hemde sarı :)) eskilerin yerini hiçbişey tutmuyo valla :)

      Yorumla
    • StarDust123
      StarDust123
      +1 yıl

      Öyle malesef şimdi herşeyin bokunu çıkartıyorlar :))

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      e batılasma olayları oldugu ıcın oluyor bu zaten bizim özümüzü yansıtlasalar adamlar bıze ozenıcekler bu sefer bak russel crowe bıle burada turk fılmı cekıyo daha ne olsun demekkı adam bızım ozumuzu begenmıs

      Yorumla
    • StarDust123
      StarDust123
      +1 yıl

      Nediyim bilemedim :)) senden bişey isteyebilirmiyim acaba

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      tabikide nedir?

      Yorumla
    • StarDust123
      StarDust123
      +1 yıl

      ya da boşver yapmıcaksın gibime geldi

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      ne olduguna baglı bılmedıgım seyı tabıkıde yapamam :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Arabacı Musti ile 90'lara dönüş :)

    2
    7 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      ama bu 2006 galiba :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      E onun arabası vaaaar ama :)

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      hiç arabasız kalmamıştırki zaten :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çocukluğumun sanatçısıdır, tüm albümleri arşivimde yer alır ve hala dinlerim.

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      mustafa sandal dınlenmezmı ya gelmıs gecmıs on numara popcu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      En sevdiğim parçaları
      "Suç Bende"
      "Kalmadı"
      "Gidenlerden"
      "Çekilin"
      "Kopmam Lazım"
      "En Kötü İhtimalle"
      "Kavrulduk"
      "Gel Aşkım"
      "Gönlünü Gün Edeni"
      "Mağlubuz"
      "En Büyük Hikaye"
      "Demo"
      "Var Mısın Yok Musun"
      "Kum"
      "Çek Gönder"
      "Kurşun Geçirmez"

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      vaaay repartuar baya sağlammıs be bıraderım

      Yorumla
  • delisidisina
    delisidisina Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Hic sevemedim su adami yaa yapmacik insan

    1
    5 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      nesi yapmacıkki :D

      Yorumla
    • delisidisina
      delisidisina
      +1 yıl

      İtici bir adam sevmiorum. herseyiyle itici

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      herkesin görüşü farklı tabi bişey diyemeyiz

      Yorumla
    • delisidisina
      delisidisina
      +1 yıl

      Tabisi ;))

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      ((:

      Yorumla
  • -Afel
    -Afel Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Dinlememiştim, fena değil.

    1
    9 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      2006 da mı ne cıkmıstı :)

      Yorumla
    • -Afel
      -Afel
      +1 yıl

      Uzun zaman olmuş, orijinal versiyonu 90 lardaydı onu dinlemiştim :)

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      e tabi arada tazeliyo iste yakında 2015 versionuda cıkar bence :D

      Yorumla
    • -Afel
      -Afel
      +1 yıl

      Çıksın tabi dinlemeyenler de dinlesinler :)

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      dogmamıs bebelere armagan olsun hesaabı :D

      Yorumla
    • -Afel
      -Afel
      +1 yıl

      :)) yeni nesil de dinlesin işte herkes öğrensin onun arabası var :)

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      onun arabası var bendede motor var dicem :D

      Yorumla
    • -Afel
      -Afel
      +1 yıl

      Alakasız oldu ama demişsin artık :)

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      laf cıktı agızdan bıkere napayım D:

      Yorumla
  • spoki
    spoki Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    enteresan bence bu şekilde daha güzel olmuş sanki

    1
    3 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      bide düşün sene 2006

      Yorumla
    • spoki
      spoki
      +1 yıl

      :D düşündüm :D

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • pilav_ustu_az_kuru
    pilav_ustu_az_kuru Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    orjinal versiyon daha iyiydi be

    1
    1 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      bu iyi olmamısmı

      Yorumla
  • SanalKatliam
    SanalKatliam Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Mustafa sandal candır

    2
    1 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      güzel dimi :)

      Yorumla
  • huilkjbzi
    huilkjbzi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Dimlememizim ama gzl mis

    1
    1 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      sene 2006 :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Dinlememiştim. Şimdi dinledim.

    1
    1 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      nasıl peki

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    her türlü berbat bir şarkı

    1
    1 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      niye

      Yorumla
  • GüzelAyça
    GüzelAyça Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Hayir ilk kez duyuyorum

    1
    1 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      nasıl peki?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    dinlememiştim, şimdi dinledim. fena değilmiş.

    1
    1 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      sene 2006 :D

      Yorumla
  • akılküpükendisi
    akılküpükendisi Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 34%
    +1 yıl

    Dinlememiştim

    1
    3 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      nasıl peki

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      Eh..

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      :)) ehte iyi bir derece sanki :D

      Yorumla
  • nehirgzl
    nehirgzl Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 37%
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 301 cevap paylaştı.

    cok guzel olmus

    1
    1 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      2006da yapılmıs versionu bide

      Yorumla
  • Croesus
    Croesus Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 37%
    +1 yıl

    Enteresanmış..

    1
    1 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      beğendın dımı

      Yorumla
  • RoccoyaSor
    RoccoyaSor Takip Et
    Xper 5 Yaş: 48
    +1 yıl

    güzel olmuş

    2
    1 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      valla 2015 versionu nasıl olur acaba

      Yorumla
  • rozzx
    rozzx Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Dinlemiştim.

    1
    1 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      güzel dimi

      Yorumla
  • EtiPufff
    EtiPufff Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Cok sacma bence

    1
    1 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      neden sacma?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Güzelmiş

    2
    1 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      düşün bide sene 2006

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    dinlememistim

    1
    3 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      nasıl peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      iyi sarkiyi sevdigimiz icin ger turlu guzel yani

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      ((:

      Yorumla
  • yancys
    yancys Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 992 cevap paylaştı.

    harıka olmus

    1
    1 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      keske bıdaha yapsa bir version daha :)

      Yorumla
  • Ggöktuğ
    Ggöktuğ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Hayır.

    1
    7 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      nasıl peki

      Yorumla
    • Ggöktuğ
      Ggöktuğ
      +1 yıl

      Şimdi de dinlemedim :D

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      e dinlesene ucundan :D

      Yorumla
    • Ggöktuğ
      Ggöktuğ
      +1 yıl

      Normalinden daha iyi gibi sanki. Klipte bombaymış kızlar 10 numara

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      :)) bide 2 saat hala dınlemedım dıyosun :D

      Yorumla
    • Ggöktuğ
      Ggöktuğ
      +1 yıl

      Yeni dinledim reis

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      :)) iyi yaptın kardesım :D

      Yorumla
  • Ryzborn
    Ryzborn Takip Et
    Guru Yaş: 46
    +1 yıl

    İlk. defa duydum

    1
    1 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      nasıl pekı

      Yorumla
  • BallParmak
    BallParmak Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Dinlemedim.

    1
    7 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      güzel ama dimi

      Yorumla
    • BallParmak
      BallParmak
      +1 yıl

      Dinlemedim ki

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      e dinleseydin var linki :D

      Yorumla
    • BallParmak
      BallParmak
      +1 yıl

      Dinledim :D

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      nasıl peki :D

      Yorumla
    • BallParmak
      BallParmak
      +1 yıl

      Ses efektleri farklı sadece :D

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      evet alt yapı müziği farklı

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Hayır dinlememistik

    1
    1 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      nasıl peki

      Yorumla
  • fıratt34
    fıratt34 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    bu versiyon kötüymüş

    1
    1 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      nedenki

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Dinlemedim

    1
    1 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      nasıl peki

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Dinlememiştim.

    1
    3 Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      nasıl peki?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Güzelmiş

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      2006da cekilmişti oyuzden genede guzel :D

      Yorumla
Devamını Gör(30)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kültür & Sanat > Sorular > Mustafa Sandal'ın "Araba" şarkısının bu versiyonunu dinlemiş miydiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Meşhur şarkı Leylim Ley'in bu versiyonunu hiç dinlediniz mi? 5 cevap verildi
İstiklal Marşı'nın mehter versiyonunu dinlediniz mi hiç? 2 cevap verildi
Sagopa Kajmer ile Şehişah'ın şarkısını dinlediniz mi? 9 cevap verildi
Mustafa ceceli'nin maşallah şarkısı çalıntı olduğunu biliyor muydunuz? 11 cevap verildi
Kadir babanın dans ettiği şarkıyı dinlediniz mi? 16 cevap verildi
Sinan Akçıl Şarttır şarkısının klibi çıktı beğendiniz mi? 14 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨