Hangi sanatçının sesi daha güzel?
Murat Göğebakan
Ahmet Kaya
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hangi sanatçının sesi daha güzel?
Tabii ki göğebakan
Cevap
3Cevap
Ahmet kaya hiç kimseyle kıyas kabul edilemez bence.
Murat Göğebakan bakan ise harika bir adam, Ahmet kaya dışında kim olursa olsun bu adami tercih ederdim.
İkisi farklı tarz kıyaslama yapılmaz ama Ahmet kaya ağır basar şarkıları olsun hep ayrı bir hittir ve Murat Göğebakan iyi ama biri usta diğeri kalfa kissca
murat göğebakan demek istiyorum bu soruya, özellikle ay yüzlüm şarkısı beni benden alıyor...
Bu da soru mu, Ahmet Kaya gibisi yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?