
Okuduğum kitaplar da bazen o hikayenin o dönemin için de olsaydım derim.
Bu siz de de oluyor mu?
Evet oldu.
Hayır hiç olmadı.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Okuduğum kitaplar da bazen o hikayenin o dönemin için de olsaydım derim.
Bu siz de de oluyor mu?
Hala var mıdır bilmiyorum, çocukken babamın kitaplığından okuduğum Don Camillo'nun Küçük Alemi diye bir kitap vardı. O köyde yaşamayı çok isterdim. İtalyan edebiyatına sempatim de o kitapla başlamış olabilir :D
Bir de ilkokuldayken Fedor Amca diye bir kitap okumuştum, evden kaçıp kedisi ve köpeğiyle terk edilmiş bir köye yerleşen bir oğlan çocuğunun hikayesini anlatıyordu. Fedor Amca'ya özenip evden kaçmaya heves ettiydim bir ara ^^
Ah olmaz mı, oldu elbette, hatta coşkuyla okuduğum yahu beni anlatıyor, ah ben de öyleyim dediğim oldu.
Ah Üç Kız Kardeş kitabında Dönüş, Serdar'a olan aşkını sanırım, doğru hatırlıyorsam (çünkü hemen hemen bir yıl olmuştur kitabı okumam) işte doğru hatırlıyorsam; onu görünce içimde Çalıkuşu'nun jenerik müziği çalıyor demişti, ah ah, o kitabı yeniden okuyacağım, aşkı ne de güzel anlattı Dönüş, daha doğrusu İclal Aydın ❤ Ah işte benim hislerim de böyle dedim okurken, bilhassa hatırlayamadığım o satıra aşık oldum, tekrar okuyacağım o yeri bulmak için.
Biraz Mesut'u da kıskandım, kalabalık bir ailesi oldu Mesut'un, o engelli çocuğa Sadık Bey baba oldu, Nesrin Hanım anne, o kızlar kardeş oldu, Mesut çok sevildi. Sadık Bey kendi öz çocuklarından daha çok sevdi onu
Sadık Bey'in torunları Mesut'a bayıldı, o çocuk mutlu öldü, mutlu yaşadı, çok sevildi, üstelik onu benimseyen insanlar da kendi ailesi değildi lakin aile olmak için kan bağına hiç lüzum yok. Ah yine gevezeliğim tuttu, çenem bir açıldı mı kapanmıyor😂
Ben aşka derinden aşığım ve İclal Aydın'ın kitaplarını çok seviyorum, aşkı anlatıyor çünkü o kadın, aşk kadın bence İclal Aydın ❤ Kendime de benzetiyorum onu, benim gibi yeşilçama aşık bence o da, karakterlerden birisinin adı Türkan diğerinin adı Kartal, ah ah o isimleri belirlerken Kartal Tibet ve Türkan Şoray'ı düşündü kesinlikle, ah o kitap fevkalade güzel bir kitap, nostalji kokuyor o kitap😍❤
Ah ben de aşık olduğum vakit Çalıkuşu'nun jenerik müziği çalışıyor yüreğimde.
Okuduğum hemen hemen her kitabın içinde yaşamak isterdim. Gerçi birkaç hafta önce Kelebek isimli kitabı okudum. Hayatımı hapishanelerde geçirmek istemediğim için o kitabı tercih etmezdim. Korku kitapları yazan King'in kitapları olabilir.
Evet çok oldu tabi ki de mesela yüzüklerin efendisi "Yüzük Kardeşliği" (The Fellowship of the Ring): Serinin ilk kitabı, Orta Dünya adlı kurgusal bir dünyada geçer. Hikaye, Frodo Baggins adlı genç bir hobbitin, tek yüzük olarak bilinen güçlü bir büyülü yüzüğü yok etmek amacıyla bir yolculuğa çıkmasını anlatır. Bu yüzük, kötücül Sauron'un hükmetmek istediği bir güç kaynağıdır.
"İki Kule" (The Two Towers): Serinin ikinci kitabı, Frodo ve yol arkadaşlarının yüzüğü yok etme görevini sürdürdüğü sırada, Orta Dünya'nın farklı bölgelerindeki diğer karakterlerin hikayelerini takip eder. Bu kitap aynı zamanda Sauron'un hizmetkarları olan Nazgûl'ün tehlikeli güçlerini gösterir.
Cevap
12Cevap
Beyza alkoç KARANTİNA adlı kitabı süper di onu istiyordum. 😁
He doğru 😂
Ama çok akıcı bir kitap 😁
Karantina kitabını okurken her sayfasında dedim çok güzel kitap beee hshhssh
Olmaz mı.. Okurken bir satır arasına sıkışıp kitaba dalmak istediğim o kadar an oldu ki anlatamam. Bazen bir korku romanı, bazen polisiye. Bazen kişisel gelişim, bazen psikoloji...
Yani genelde Sabahattin Ali ve Stefan serilerini okudum bazıları hoşuma gitti bazılarına sonu çok kötüydü o yüzden ah bende olsaydım içinde diyebileceğim bir kitap olmadı
Evet bir sürü oldu çoğu zaman aşklarını anlatım biçimini kıskandım çünkü ben hiç öyle hisler yaşamadım o karakter aşkını çok güzel anlatıyordu onun yerinde olmak istemiştim
Bazı kitaplar vardır ki içinde olmak istersin veya o atmosferin içinde olmak. Evet çok istedim.
Olmaz mı hiç. En çok da Madame Peregrine'in Tuhaf Çocukları kitabının evreninde yaşamak isterdim
Kitabı var evet😅
Dan brawn'ın "başlangıç" kitabında olmak isterdim. Anlatılan tablo betimlemeleri ve la sagrada familya kilisesine hayran kalmıştım.
Evet bazen o kadar kaptırıyorum ki kendimi orası sanki gerçek dünya oluyor benim için
@lufians demekki severek okuyosun ve o anı yaşıyormuş gibi ve bu güzel bir şey
Çoğu zaman olur
Her kitapta diyorum desem...
Kara Şahin'in Nakşıgül'ü olmak istemiştim en son.
Çalıkuşu'nda Kamran olsam Feride gelse...
Olmaz olur mu çok oldu hem de
Tommiks de olmustu sanirim
Fonda lee Yeşim Şehri
Oldu tabi ki.. Bir sürü
Hala her okuduğum kitabın içinde olmayı istiyorum
Oldu tabiii
Hayır olmadı
Romanlarda olmuştur öyle dediğim
Cin ali olmuştu kırmızı başlıklı kız😄
Oldu
Çok oldu
evet oldu
Hatırlamıyom
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?