Okuduğunuz kitaplarda "Ah ben de içinde olsaydım" dediğiniz oldu mu?

Okuduğunuz kitaplarda Ah ben de içinde olsaydım dediğiniz oldu mu?

Okuduğum kitaplar da bazen o hikayenin o dönemin için de olsaydım derim.

Bu siz de de oluyor mu?

Evet oldu.
Hayır hiç olmadı.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Okuduğunuz kitaplarda "Ah ben de içinde olsaydım" dediğiniz oldu mu?
Cevapla