19 yaşındayım, kitap okumaya başlamak için geç mi?

19 yaşındayım, şimdiye kadar 10 tane falan kitap okumuşumdur, bazı sebepler de var tabi. Şimdi heveslendim, Dostoyevskiden başladım. Ama kendimi geç kalmış hissediyorum.

Mesela çocukken Jül Vernden, Aleksandr Dümadan, Viktor Hüqodan çok okudum.

+ felsefe ve dinler hakkında hobi olarak araştırmalar yapıyorum, nasip olursa kitabını da okuyacağım

Ama garip bi his var içimde, sanki bu yaşa kadar bunların çoğunu okumam lazımdı zaten diye düşünüyorum

19 yaşındayım, kitap okumaya başlamak için geç mi?
Cevapla