Okumak istiyorum çok mu geç kaldım? Yaşım geçti mi? ya da konulara yetişemez miyim?

20 yaşındayım üniversite okumak istememiştim bundan 2 yıl önce şimdi başımı dağlara taşlara vursam azdır. Şimdi okumak istiyorum bu dönem hazırlansam haziranda sınava girsem geç mi kalmış sayılırım?
Okumak istiyorum çok mu geç kaldım? Yaşım geçti mi? ya da konulara yetişemez miyim?
Cevapla