Kitap okumuyorum ama tüm gün instada yorumlarda insanların tartısmalarını okuyorum?

Saatlerim böyle geçiyor kitap okumuş kadar oluyorum çok hoşuma gidiyor eğleniyorum baya. Çok şey öğreniyorum tanıyorum insanları. Kitap okumanın yerine geçer mi ama bilemiyorum sizce geçer mi? Yüzde yüz şarjımın hepsini yorum okumakla geçiriyorum. Reels izlemek sayılmaz pek benm yaptığım tartısmalar için kaydırıyorum. Var mı bn kadar abartan

Güncellemeler
+1 yıl
600 yorum oluyo mesela zor tabi ama sıkılınca çıkıyorum da fakat içimde kalıyor öğrenemicem insanların fikirlerini diye takntı yaptım
Güncellemeler
+1 yıl
Sonra fikirlerini gerçekten beğendiklrime mesaj atıp tanışıyorum:)
Kitap okumuyorum ama tüm gün instada yorumlarda insanların tartısmalarını okuyorum?
Cevapla