Kültür & Sanat Kızlar güzel sanatlar ünüversitesine sadece torpilli olanları bi alıyorlar yoksa ? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Arkadaşlar hocamın dediği doğru mu torpilli olmayanlarıda mi alıyorlar sınav zor mu Kızlar güzel sanatlar ünüversitesine sadece torpilli olanları bi alıyorlar yoksa ? Cevapla Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et
mimaradamm87 Takip Et Guru Yaş: 37 +1 yıl Hayır ya öyle bişiy yok iyi çizen girer sınav herkes için var mülakat biraz değiştirir ama orada da kamera kayıtları var böyle bişey tabiki yok 0 24 Yorumla Soran +1 yıl Bildiğim kadarıyla varmiş Yorumla Soran +1 yıl Ben zamanında çok iyi çizdim halde de güzel sanatlar lisesi özel yetenek sınavını kazanamamiştim Yorumla mimaradamm87 +1 yıl Bende ucu ucuna girip kurs almadan içmimar oldum Yorumla Soran +1 yıl Cidden mi Yorumla mimaradamm87 +1 yıl Ünüversite yazabiliyorsan sorun hala var ama daha dikkatli olmak lazım. Yetenek sınavları da bir sınav sonuçta. Yorumla Soran +1 yıl Nasıl oldun Yorumla mimaradamm87 +1 yıl Sağlam hazırlanmak lazım. Sınava yönelik çizimlerle sürekli tekrarlar ile Yorumla mimaradamm87 +1 yıl Güzel çizmek doğru çizmek demek değil. Yorumla Soran +1 yıl Bende öyle yaptim halde de kazanamadim Yorumla mimaradamm87 +1 yıl Emin ol bir yanlış vardır yoksa herkes kendi eşdost akraba tanıdık sokardı ki genelde secici nuri o okulda bile olmaz Yorumla mimaradamm87 +1 yıl Jüri Yorumla mimaradamm87 +1 yıl Tekrar dene üni için vazgecme Yorumla mimaradamm87 +1 yıl Sınava hazırladığım bütün ögrenciker kazandı ve hiç de torpil ayarlaması yapmadım Yorumla Soran +1 yıl Sence bi yanlışlık var bi ve hoca bizi 1 yaşar boyunca yanız bıraktı sınavdan çıkmıştı 1 saat boyunca herkes bir birinden kopya çekmişti Yorumla mimaradamm87 +1 yıl Peki sen doğrusunu bil. Bunu yapan da varsa vebaldir Yorumla Soran +1 yıl Tamam teşekkür Yorumla Soran +1 yıl Ederim Yorumla mimaradamm87 +1 yıl İtiraz edebilirsşn sınava üstelik herkes aynı açıda aynı deseni çizmemeli yanlış hakkınızı aramamışsınız o okul da bük ihtimalle küçük bir okul Yorumla Soran +1 yıl Bilmiyorum ama okulu bırakmaya düşünmüştüm ailem izin vermemişti zorla beni okutuyorlar Yorumla mimaradamm87 +1 yıl Liseyi mi bırakmak? Yorumla mimaradamm87 +1 yıl Hangi lisesi sen Bi yazar mısın Yorumla mimaradamm87 +1 yıl İldesin Yorumla Soran +1 yıl Lise değil üniversiteyi okumamakta Düşünüyor um Yorumla mimaradamm87 +1 yıl Bana yaz bi sen Yorumla
jeromipovıl Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl ben güzel sanatlar okuyorum neden kızlar dedin ki? 0 16 Yorumla jeromipovıl +1 yıl kırtasiyeden torpil alıp git. bi de öyle dene Yorumla Soran +1 yıl Öyle Yorumla Soran +1 yıl Ben zamanında güzel sanatlar lisesini özel yetenek sınavını kazanamamiştim Yorumla jeromipovıl +1 yıl sen kazanamamayı huy etmiştin suç hocada değil. Yorumla jeromipovıl +1 yıl etmişsin* Yorumla Soran +1 yıl Biliyorum hocamda olmadığını ama inan beni lisede özel resim yemek sınavına girmistim benden daha kötü çizenler vardı onlar kazandılar ben kazanamadım Yorumla jeromipovıl +1 yıl daha kötü çizdiklerini sen bilmezsin ki hoca karar verir. bence boşa takıyosun Yorumla Soran +1 yıl Sınavdaki hoca 1 saat boyunca sınavdan çıkıp bizi yanız bırakmıştı ve herkes bir birinden kopya çekti Yorumla jeromipovıl +1 yıl bilmiyorum Yorumla Soran +1 yıl Az önce iyi biliyordun noldu ne degişti Yorumla jeromipovıl +1 yıl tatlım şikayette bulun o zaman. kopya çektilerse anlaşılır hem kamera da var diye biliyorum. Ama inandırıcı gelmedi. ondan bilmiyorum dedim. Yorumla jeromipovıl +1 yıl arada yürüyorum sana (tatlım) 🤣🤣😉 Yorumla Soran +1 yıl Ya ordaki hoca bilerek bizi yanız murakmişti ve ordaki hoca çaktırmadan bizi kopya vermişti Yorumla jeromipovıl +1 yıl şekerim şikayet et. ailene söle Yorumla Soran +1 yıl Artık geçti hayalarım yıkıldı Yorumla jeromipovıl +1 yıl takma boş ver gitsin canım . Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hayır ya öyle bişiy yok iyi çizen girer sınav herkes için var mülakat biraz değiştirir ama orada da kamera kayıtları var böyle bişey tabiki yok
Bildiğim kadarıyla varmiş
Ben zamanında çok iyi çizdim halde de güzel sanatlar lisesi özel yetenek sınavını kazanamamiştim
Bende ucu ucuna girip kurs almadan içmimar oldum
Cidden mi
Ünüversite yazabiliyorsan sorun hala var ama daha dikkatli olmak lazım. Yetenek sınavları da bir sınav sonuçta.
Nasıl oldun
Sağlam hazırlanmak lazım. Sınava yönelik çizimlerle sürekli tekrarlar ile
Güzel çizmek doğru çizmek demek değil.
Bende öyle yaptim halde de kazanamadim
Emin ol bir yanlış vardır yoksa herkes kendi eşdost akraba tanıdık sokardı ki genelde secici nuri o okulda bile olmaz
Jüri
Tekrar dene üni için vazgecme
Sınava hazırladığım bütün ögrenciker kazandı ve hiç de torpil ayarlaması yapmadım
Sence bi yanlışlık var bi ve hoca bizi 1 yaşar boyunca yanız bıraktı sınavdan çıkmıştı 1 saat boyunca herkes bir birinden kopya çekmişti
Peki sen doğrusunu bil. Bunu yapan da varsa vebaldir
Tamam teşekkür
Ederim
İtiraz edebilirsşn sınava üstelik herkes aynı açıda aynı deseni çizmemeli yanlış hakkınızı aramamışsınız o okul da bük ihtimalle küçük bir okul
Bilmiyorum ama okulu bırakmaya düşünmüştüm ailem izin vermemişti zorla beni okutuyorlar
Liseyi mi bırakmak?
Hangi lisesi sen Bi yazar mısın
İldesin
Lise değil üniversiteyi okumamakta Düşünüyor um
Bana yaz bi sen
ben güzel sanatlar okuyorum neden kızlar dedin ki?
kırtasiyeden torpil alıp git. bi de öyle dene
Öyle
Ben zamanında güzel sanatlar lisesini özel yetenek sınavını kazanamamiştim
sen kazanamamayı huy etmiştin suç hocada değil.
etmişsin*
Biliyorum hocamda olmadığını ama inan beni lisede özel resim yemek sınavına girmistim benden daha kötü çizenler vardı onlar kazandılar ben kazanamadım
daha kötü çizdiklerini sen bilmezsin ki hoca karar verir. bence boşa takıyosun
Sınavdaki hoca 1 saat boyunca sınavdan çıkıp bizi yanız bırakmıştı ve herkes bir birinden kopya çekti
bilmiyorum
Az önce iyi biliyordun noldu ne degişti
tatlım şikayette bulun o zaman. kopya çektilerse anlaşılır hem kamera da var diye biliyorum. Ama inandırıcı gelmedi. ondan bilmiyorum dedim.
arada yürüyorum sana (tatlım) 🤣🤣😉
Ya ordaki hoca bilerek bizi yanız murakmişti ve ordaki hoca çaktırmadan bizi kopya vermişti
şekerim şikayet et. ailene söle
Artık geçti hayalarım yıkıldı
takma boş ver gitsin canım .