Arkadaşlar SENARYO yazıyorum fikrinize ihtiyacım var, sanata fikrinizle katkı lütfen?

Konu şu depresyon da bir genç var sosyaleşmek istiyor ama parası fazla yok. Ama senaryo gereği sosyalleşmesi lazım. (Senaryo gerçeğe yakın olmalı dedi hoca)

Bir şeyler buldum ama Recep İvedik 3te geçen kurslar bunlar olmaz, hoca anlar ;) başka şey buluyorum pahalı kurslar Kahramanımız fakir :)) FİKRİ İLE YARDIMCI OLUCAK DEĞERLİ ARKADAŞLAR, basit aslın da ucuza sosyalleşmesi lazım :)

Arkadaşlar SENARYO yazıyorum fikrinize ihtiyacım var, sanata fikrinizle katkı lütfen?
Arkadaşlar SENARYO yazıyorum fikrinize ihtiyacım var, sanata fikrinizle katkı lütfen?
Cevapla