• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kültür & Sanat

Çizimlerim nasıl? Fikirleriniz neler?

heramartinez
heramartinez Takip Et
Xper 7 Yaş: 32
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Sizce bu çizimlerle bir yerlere varabilir miyim:) daha geliştiricem kendimi :))

https://i.hizliresim.com/kYDN2v.jpg

https://i.hizliresim.com/lzDn2l.png

yarım bıraktım baykuşu...

https://i.hizliresim.com/02ZOVD.jpg
Çizimlerim nasıl? Fikirleriniz neler?
Cevapla
Nasıl Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Merhabalar, şevkinizi kırmanın aksine hataları baştan düzeltebilin diye,
    Gelecek yıl sınava gireceğinizi var sayarak şunu belirtmem gerekiyor. Bu çizimler ile söz ettiğiniz üniversitelerin iç mimarlık ya da benzeri bölümlerini kazanmanız malesef mümkün değil.
    Sanırım internette dolanan göz detayları ilginizi çekmiş, ve fark etmişsiniz ki oradakiler gibi pek olmamış. Çünkü kullandığınız kuru kalem büyük ihtimal FaberCastel. l Kuru kalem seçiminiz mutlaka Createcolor, ya da Van Gogh olmalıdır. Renk farkını hemen anlayacaksınızdır. Öte yandan detay, kontrast ve ışık gölgede malesef sıkıntı var.

    İkinci çalışmanız ise Rembrant Van Rjin e ait tablonun desen eskizi. Bence bir daha bir daha o çalışmaya bakmanız gerekiyor. Üstelik kopya kağıdı ile üzerinden geçip kağıda aktardığınızı düşünüyorum. Çünkü orijinal kompozisyonda figür diğer tarafta. İç mimarlık istiyorsanız o merdivenlerin tek tek hakkını vermeniz gerekiyor. Deseni yaparken yalnızca bir kaç kalem derecesini kullanmışsınız. Her yerde aynı ton var. Ve çevreyi yalnızca karalayarak geçiştirmişsiniz. Özellikle imgesel de bu ciddi bir puan kaybı olacaktır. Sakın bunları yapmayınız.

    Bu yıl 6 binden fazla öğrencinin Mimar Sinan'da sınava girdiği biliniyor. Bu ve söylediklerim sizi yıldırmamalı aksine gaz vermeli. Ciddi bir desen eğitimi almanız gerekiyor. Bence yeteri kadar vakit var. Bakarak çalışmak yerine, odanızın mutfağınızı salonunuzu farklı açılardan tekrar tekrar çizin derim. Sık sık canlı model çalışmanız daha kısa sürede kağıt üzerinde hakimiyet kurmanızı sağlayacaktır.
    Bakarak çalışmak istiyorsanız da yalnızca anatomi ve hareket çalışmalarına yönelmelisiniz.
    Tüm bunları eğer yetenek sınavlarını girmek istiyorsanız dikkate alın. Yok ben düşünmüyorum diyorsanız bakarak çalışmaya devam edebilirsiniz.
    Bende Anadolu Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesini geçtiğimiz yıl birinci olarak bitirdim, aldığım eğitime dayanarak size aktarıyorum.
    Bol bol çiziniz, bol şans.

    11
    2 Yorumla
    • pembegünlüğüm
      pembegünlüğüm
      +1 yıl

      eic bence

      Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      haklısınız, ben sadece bu çizimlerimin temelim olduğunu söyledim, profesyonel bir eğitim almadım almamın gerektiğinide biliyorum, o gözüde guaj boyayla 10 dk içinde yaptım sıkıldığım için, kopya kağıdından aktarmadım orjinal kompozisyonunu biliyorum bu benim sınav işimdi internetten siyah beyaz ve ters olarak bulupta çizdiğim bişeydi, profesyonel eğitim almayı düşünüyorum, başarılar , yrumlarınızı dikkate alacağım teşekkürler

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Financialslave
    Financialslave Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41 , eic 72%
    +1 yıl

    Ben de bir arkadaş gibi çizmelerim nasıl diye okudum ( kahretsin algıda seçicilik), heyecan yaptım...

    Çizimler güzel , mutlak devam ettir

    Farklı kişilerin illüstrasyonlarına bak

    Sanat kavramlarına bir göz at ( istersen tabii zorla değil)

    Görme biçimleri kitabına bir bak ( istersen )

    Vimeo ya da youtube'da farklı grafikerlerin yaptıkları işlerle ilgili bir video oluşumu var, bir göz at derim "likeknowslike"

    İşlerini biriktir , yap boz yap... arşivle ( ilk çizgilerine dönüp bakarsın bir ara )

    Yine grafik tasarımcıların işlerinin oldugu sayfalara göz at
    Bknz: google araştırınız "behance" ( nokta) net...

    0
    3 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      yarın sabah bakıcam, çok teşekkürler :)

      Yorumla
    • Financialslave
      Financialslave
      +1 yıl

      İyi, hadi bakalım.. ihmal etme sakın :)

      Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      etmem ^^

      Yorumla
  • Rosebud
    Rosebud Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 38%
    +1 yıl

    Bunların yerine sınava hazırlanıyorsanız bol bol eskiz el, ayak, göz insan vücudu anatomisini çözmelisiniz. Bakarak yapmak yerine hayal gücünüzü çalıştırın çünkü sınavlarda bol bir şekilde hayal gücüne önem veriliyor... tabii çizgi değerini ve tadını da unutmamak gerek. Tabii amatörce bakacak olursak çalışmalarına yetenek seziyorum.. Devlet okullarında bu çizimlerle girmek oldukça zor yılları alır profesyonel olmak gerekir. Ama özelleri deneyecekseniz her bölüme yedekten de olsa girebilirsiniz.

    0
    0 Yorumla
  • 0pozitif
    0pozitif Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34 , eic 69%
    +1 yıl

    İnternetim yavaş bakamadım :S Mimar sinan da okuyorum bende. Yardımcı olmak istemiştim ama dediğim gibi

    0
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      internetin düzelince bakarsın

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

41

Cevap

104

Cevap

  • Afrolevent
    Afrolevent Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    Bugünkü çizimim
    https://i.hizliresim.com/ynDyLN.png :)

    ortadaki merdiveni çizmek hesaplama isteyen bişi
    daha doğrsu yukardan kayılcak gibi + detay yok :D

    4
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      biliyorum, teşekkürler çizimlerin güzel

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    güzel. yeteneklisin, bir zamanlar tanıdığım resim sevdalısı bir abi vardı, adam olamazsın boş hayaller peşindesin falan dediler. babası alkolik, annesi sorumsuz, cehalet içinde. . . gel zaman git zaman aldı başını istanbula gitti marmara mı boğaziçi mi hatırlayamadım ordan ressamlık mı okudu ne, sonra heykeltraş da olmu, dekor falan derken bir çok şey öğrenmiş. şimdilerde dizilere filmlere dekor yapıyor. sanat yönetmeniymiş aynı zamanda. para ise tek derdi olmayan şey :) neden olmasın, hayallerinin peşinden koş

    0
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      abine çok selamlar... hayata neden olmasın diyerek yaklaşmalıyız zaten..

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Göz çizimini beğendim güzel :) Ben de eskiden çizerdim de işler yoğunlaşınca bıraktım maalesef. Eskiden paylaştığım bir çizim. Buyur :) https://hizliresim.com/Y59nLA

    0
    4 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      çok iyi devam etseydin keşke

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Şu an daha çok şiir, kısa hikaye üzerine yoğunlaştım. Hobi olarak çiziyorum ama eskiye nazaran baya azaldı tabi.

      Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      devam etmelisin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      çizmeye devam elbette. ama amatör düzeyde.

      Yorumla
  • Elpyks
    Elpyks Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Elin yatkın. Ama bir kaç eksiğin var tabii ki kendini geliştirdikçe bunlarda yok olur. Değişik şeyler deneyebilirsin. Eğer yardım almak istersen seve seve yardımcı olurum.

    0
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      çok teşekkürler ^_^

      Yorumla
  • Eleadora
    Eleadora Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 60%
    +1 yıl

    baykuş tamamlanınca gayet hoş olacak gibi.. ikinci resimde emeğin çok birkaç bariz hata var gözüme çarpan ama yinede gayet başarılı

    0
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      teşekkürler

      Yorumla
  • Uraniaa
    Uraniaa Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    Ben beğendim uzman bir göz değilim ama tutkuyla severek yaptığın belli ayrıntıların hoş gerçekten bence böyle istekli olursan çok iyi yerlere gelebilirsin :)

    0
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      inşallah çok teşekkürler:)

      Yorumla
  • MaviSemsiye
    MaviSemsiye Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 60%
    +1 yıl

    Çok güzel maşallah devamını ve daha iyilerini Çizmeni dilerim başarılar

    0
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      teşekkrler:)

      Yorumla
  • Bıcırık-kız
    Bıcırık-kız Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Süper:) Gerçek Gibiler Bende Resim Yapmayı Çok Severim:) Sen Bu Resimleri Bakarak mı Yoksa Hayalinden mi Çizdin:)

    0
    3 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      sadece göz hayalden, diğerleri bakarak maalesef, hayalden çizdiklerim genelde sınav işim olduğundan hocama teslim ettim yoksa atardım fotoğraflarını :)

      Yorumla
    • Bıcırık-kız
      Bıcırık-kız
      +1 yıl

      Gerçekten Yeteneklisin Gelecekte İyi Biyerlere Gelisin İNŞAALLAH:))

      Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      amin ^_^

      Yorumla
  • BuToprağınSesi
    BuToprağınSesi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Gayet güzel :) Grafik tasarım okuyabilirsin. Benim de çizimlerime güzel diyorlar. Ama ben okuyamadım imkanım yoktu :P

    0
    10 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      iç mimar olmak istiyorum:) grafik tasarımda güzeldir :) grafik ve fot. okuyorum liseson:)

      Yorumla
    • BuToprağınSesi
      BuToprağınSesi
      +1 yıl

      merdivenleri hususi mi öyle çizdin 2. resimde

      Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      hayır gece çizmiştim ben bunu tonlamam yanlış olunca sildim tekrar geçtim üzerinden anca böyle oldu, kötü olduğunu biliyorum merdivenlerin ^^

      Yorumla
    • BuToprağınSesi
      BuToprağınSesi
      +1 yıl

      merdivenleri hususi mi öyle çizdin 2. resim?

      Yorumla
    • BuToprağınSesi
      BuToprağınSesi
      +1 yıl

      Biraz perspektif çalış. Gölgelendirmeyle alakalı bişey değil. Merdivenin kenarlarını kalemle belirginleştir. Gölgelendirmelerin gayet iyi :)

      Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      bu çizimin üstüne oynama yapamam çünkü okulda sergilendi hocalar saklıyor sene sonunda vericekler... perspektifim iyide işte son güne kalınca... :D

      Yorumla
    • BuToprağınSesi
      BuToprağınSesi
      +1 yıl

      ben de siyah beyazdan sıkıldım renkli çalışıyorum telefondan :) gösteriym mi :D

      Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      olur:)

      Yorumla
    • BuToprağınSesi
      BuToprağınSesi
      +1 yıl

      mesajla atıyorum :)

      Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      tamam:)

      Yorumla
  • Sonmermi
    Sonmermi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ben de Bunu Çizdim nasıl olmuş? Bana Piksso diyolar

    https://hizliresim.com/Z1q8Ga

    1
    3 Yorumla
    • Sonmermi
      Sonmermi
      +1 yıl

      Paintte çizidm Çok Professionalityyy oldu :Ddsadsdsad

      Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      süper olmuş ^_^

      Yorumla
    • Sametiedi
      Sametiedi
      +1 yıl

      harika olmuş cidden :) Seher sen ressam olsana

      Yorumla
  • Roney
    Roney Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Benim oyum da baykuştan yana eline, emeğine sağlık kardeş.

    0
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      saol:)

      Yorumla
  • Askinyildiz
    Askinyildiz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Gölgelendirmelerin başarılı bende çiziyorum ama xp 1 oldugu için atamadım :)

    0
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      başarılar:)

      Yorumla
  • yazgüneşi18
    yazgüneşi18 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    wow gerçekten iyisin bir ara bende yapıyodum baktım sonu yok bırakmaya karar verdim :)

    0
    2 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      bırakma... vazgeçme:) çizmek iyidir... hayalgüücünü en iyi kullandığın şeydir çizmek

      Yorumla
    • yazgüneşi18
      yazgüneşi18
      +1 yıl

      haklısın inş. tekrar başlıcam

      Yorumla
  • SinirliBiber
    SinirliBiber Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Üstüne düşer ve vazgeçmezsen belki bir gün serginin de paylaşımını burada görürüz. :)

    0
    2 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      inşallah...

      Yorumla
    • SinirliBiber
      SinirliBiber
      +1 yıl

      Amin.

      Yorumla
  • Zenith
    Zenith Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl

    1. resmi makyaj malzemelerinle mi yaptın :P
    Çizimlerin güzel görünüyor devam etmelisin bence. Eline sağlık.

    0
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      guaj boya ile yaptım, teşekkürler

      Yorumla
  • huseyinn35
    huseyinn35 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Beğendim benim odamda da 3 tane güzel sanatlar okuyan arkadaş onlarda cok iyi çiziyor inşallah devami gelir

    0
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      inşallah:)

      Yorumla
  • degis
    degis Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ic mimarlik istiyormussun sanirim ancak bence universitede mimarlik sec sonra ic mimarliga yonelirsin bence baya yeteniklisin

    0
    2 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      bölümüm gereği mimarlık zor ama iç mimarlık iyi yani istiyorumda hem..

      Yorumla
    • degis
      degis
      +1 yıl

      Sen bilirsin tabi

      Yorumla
  • arsiz_belayim
    arsiz_belayim Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 30%
    +1 yıl

    2. resim güzel görünüyor elinize sağlık devamını getirin ama heves olarak kalmasın

    0
    0 Yorumla
  • Romeooooo
    Romeooooo Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    çizmelerim nasıl diye okudum şaşkınım

    bu arada çok güzeller.

    3
    4 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      çok teşekkürler:)

      Yorumla
    • SalçalıEkmeekk
      SalçalıEkmeekk
      +1 yıl

      Artık sayende bende çizmelerim diye okuyorum :/

      Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      :D ahhaha

      Yorumla
    • badwolf_
      badwolf_
      +1 yıl

      Abi sen "a" yazsan eksiliyorlar be :D

      Yorumla
  • Twilight_M
    Twilight_M Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46
    +1 yıl

    Hımm güzel aferim. eğitim almalısın üzerine git. ben de portre karakalem çizerdim eskiden. ama epeydir yapamıyorum çok vaktim olmuyor.

    0
    2 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      vakit buldukça çiz

      Yorumla
    • Twilight_M
      Twilight_M
      +1 yıl

      umarım.. belki ilerde hobi olarak ders falan alırım.. şu sıralar çok yoğun..

      Yorumla
  • themarmarasea
    themarmarasea Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    Fena değil yeteneklisin sadece biraz zamana ihtiyacın var

    0
    3 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      aynen öyle, teşekkürler

      Yorumla
    • themarmarasea
      themarmarasea
      +1 yıl

      Yanlış anlama sakın yani idare eder falan demiyorum öyle tatmin olmamış bir durumum yok yeteneklisin sadece biraz daha zaman geçerse daha da geliştiririsen o zaman attığın fotoğraflara ovv süper muhteşem harika diyebilceme eminim.

      Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      tabiki bu da bir görüş, saygı duyuyorum, ayrıca haklısınız zamana ihtiyacım var daha bunlar neki benden kat kat üstün olanlar var

      Yorumla
  • Çocukkalbi
    Çocukkalbi Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    Benim. profil fotomu cizersen sana 1tane sakız ismarlarim haci ne dersin :)

    0
    2 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      ^^ sakıza gerek yok

      Yorumla
    • Çocukkalbi
      Çocukkalbi
      +1 yıl

      Tamam beklemedeyim bak :)

      Yorumla
  • Tonguc01
    Tonguc01 Takip Et
    Guru Yaş: 43
    +1 yıl

    Merdiven perspektifi hariç harika. Çizimin kaliteli, özel yetenek girebilirsin güzel sanatlara...

    0
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      yetenekle girmek istiyorum zaten

      Yorumla
  • nostalji93
    nostalji93 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    soyut ve karakalem güzel çalışmalar hayal gücü önemli :)

    0
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      teşekkürler:)

      Yorumla
  • yarenbirsen
    yarenbirsen Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Cok guzel bence devam eder insan yuzune kadaar gider o goz

    0
    2 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      gider mi gider :))

      Yorumla
    • yarenbirsen
      yarenbirsen
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • badgalbarbie
    badgalbarbie Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bence hic fena degiller, gelistirirsen cok daha iyi olurlar eminim. Basarilar.

    0
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      geliştiricem, teşekkürler ^_^

      Yorumla
  • KırmızıMercimek
    KırmızıMercimek Takip Et
    Xper 3 Yaş: 37
    +1 yıl

    güzel ve geliştirilmeli. merdivende perspektifte bir bozukluk var, farkındasındır :) iyi çalışmalar.

    0
    5 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      farkındayım, teşekkürler:)

      Yorumla
    • KırmızıMercimek
      KırmızıMercimek
      +1 yıl

      profil fotoğrafındakini de kendin mi çizdin :)

      Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      çizim değil farkındasındır:)

      Yorumla
    • KırmızıMercimek
      KırmızıMercimek
      +1 yıl

      aaa değil mi :) hayret ya elle çizilmiş gibi ;) kim çizmişse helal olsun diyecektim, iyi çalışmalar tekrar :)

      Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      bende seni kırmiyim yaradan çizdi diyeyim :) saolun..:)

      Yorumla
  • gezginpedal
    gezginpedal Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    göz çizimin yüzde yetmiş civarında hayvan çizimin baş için ideal gerçekten çok iyi geliştirirsen kendini süper olur

    0
    0 Yorumla
  • Kabuk3495
    Kabuk3495 Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Bence olsukca beceriklisin goze batan kusurlar var ama olur senden :)

    0
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      o kadarda olsun be abicim :) zamanla onlarda oturucak:)

      Yorumla
  • EnD_HoPe
    EnD_HoPe Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Yeteneğin var, çizimlerin güzel. Geliştirmeye devam et.

    0
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      edicem, teşekkür ederim

      Yorumla
  • gokyuzu61
    gokyuzu61 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    merdiven akordeonmu bir çalgı vardı ona benzemiş temelinde güzel ama. kumaşın sağlam değerlendir

    0
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      teşekkürler:)

      Yorumla
  • donSUZ
    donSUZ Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    geçen biri daha paylaşmıştı seninkilerde çok başarılı da onlar daha iyidi biraz daha geliştirirsen mükemmel olurlar kanımca

    0
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      doğrudur, teşekkürler :))

      Yorumla
  • tarot_06
    tarot_06 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 45
    +1 yıl

    çok güzel resımler o resimleri çizen ellerinden öpmek istiyorum
    lütfen uzat elini :))

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    fena değil ama biraz imgesel çalışmalısın üniversite düşünüyor isen. Ben de yetenekle yerleştim iç mimarlık okuyorum

    0
    2 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      ne güzel, hangi üni?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eskişehir

      Yorumla
  • Blade266
    Blade266 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Vaaayy Sende Bizdensin Bende Çizgi Film Karakterlerini Falan Baya Çiziyorum Tebrikler Güzel Çizimler Devamında Başarılar :)

    0
    0 Yorumla
  • Sabertooth
    Sabertooth Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kendime göre kıyaslarsam , sen bir Tanrı bense aciz bir kul :/

    0
    4 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      estağfurullah, öyle şeyler söylenmez...

      Yorumla
    • Sabertooth
      Sabertooth
      +1 yıl

      Tamam o zaman sen bir Prenses bense bir çöpçünün oğlu.

      Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      o da denmez, her insan değerlidir yani ne bu prenses çöpçü oğlu ayrımı? şöyle yapalım ben çok çizen geliştiren bir kız sende çizimi geliştirmeye çalışan bir erkek

      Yorumla
    • Sabertooth
      Sabertooth
      +1 yıl

      Ben insanlar değersiz demedim ki. Her neyse gözlerin çok güzelmiş bu arada :/

      Yorumla
  • Assasins21
    Assasins21 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Baykuş hayal ürünümüzde bir yere bakmadan çizdi isen mükemmel

    0
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      teşekkürler

      Yorumla
  • pesimist23
    pesimist23 Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    Gercekten basarali yetenegin ile ticarette yapabilirsin dövme vb. Seyler

    0
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      iç mimar olursam ek olarak yapabilirim

      Yorumla
  • Camolikacaq
    Camolikacaq Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl

    cin aliden başka birşey çizemediğim için çok güzel geliyor bana kardeş devam et

    0
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      :)))) teşekkürler

      Yorumla
  • EndLess-Sonsuz
    EndLess-Sonsuz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42
    +1 yıl

    Ben bunu yazıcıdan cıkbiliyorum benım yazıcı daha iyi çiziyor

    0
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      ^_^:)

      Yorumla
  • Bazengeliyorlar
    Bazengeliyorlar Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    çizimlerimi Çizmelerim anladım nasıl heveslendim bir fetişist olarak hayallerimi yıktın :((((

    0
    4 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      ahahaha :D

      Yorumla
    • Bazengeliyorlar
      Bazengeliyorlar
      +1 yıl

      ne asdsahgdsahgd ne alla alla :(((( ağlıcamm amatör bir davranış sergiledim

      Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      bişey olmaz üzülme ^_^

      Yorumla
    • Bazengeliyorlar
      Bazengeliyorlar
      +1 yıl

      taam taam hadi by

      Yorumla
  • gizeems_
    gizeems_ Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    2. olana bayıldım desem bende çiziyordum geçen yıla kadar sonra yavaş yavaş bıraktım artık ^^

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bu çizimlerden daha iyi çizim yapan arkadaşlarım işletme okuyor bir yere gelemezsin sanmıyorum ama baykuşu beğendiğimi söyleyebilirim.. :)

    0
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      işletme okumalarının sebebi çabuk pes etmeleri olabilir mi acaba:)

      Yorumla
  • baypas
    baypas Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Fena sayılmaz emmioğlu çizmeye devam dahada iyileştirirsin :)

    0
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      teşekkürler

      Yorumla
  • sightly
    sightly Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Merdiven hariç süper çizimlerin iyi yerlere gelebilirsin

    0
    0 Yorumla
  • turuncuojelipilot
    turuncuojelipilot Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 38%
    +1 yıl

    Cok guzel. devam etmelisiin :)

    0
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      saol:))

      Yorumla
  • Observer
    Observer Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 35%
    +1 yıl

    Oha asmissin sen ya.
    dedeli olan çok güzelmiş ya.

    0
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      teşekkür ederim

      Yorumla
  • zwxxwz
    zwxxwz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 52 , eic 32%
    +1 yıl

    ilgi çekici... iç mimarlıktamı okuyorsun?

    0
    5 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      grafik ve fotoğrafçılık lise sonum, ünide marmara ya da mimar sinanda iç mimarlığı seçicem, Allah izin verirse okicam iç mimarlığı:)

      Yorumla
    • zwxxwz
      zwxxwz
      +1 yıl

      inşallah :) bizimkisi dua niyetine olsun...:) en azındna isteğini bilmişim:))

      Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      evet ^_^

      Yorumla
    • zwxxwz
      zwxxwz
      +1 yıl

      rabbim muaffak etsin:)

      Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      amin, çok teşekkürler:)

      Yorumla
  • pembe409
    pembe409 Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 31%
    +1 yıl

    evet resimlerin güzel

    0
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      teşekkürler:)

      Yorumla
  • KuRSuN_06
    KuRSuN_06 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 405 cevap paylaştı.

    beğendim çizimlerini.

    0
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      teşekkürlerr:)

      Yorumla
  • Auxerre
    Auxerre Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    siyah bir kartal çizseydin keşke.. güzelmiş...

    0
    3 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      denerim, teşekkürler:)

      Yorumla
    • Auxerre
      Auxerre
      +1 yıl

      paylaşırsan sevilirim ben teşekkür edeirm..

      Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      :)) paylaşırım

      Yorumla
  • yektanemm
    yektanemm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Gayet güzel.. joan miró halt etmis (:

    0
    2 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      güzel iltifattı :))) teşekkürler

      Yorumla
    • yektanemm
      yektanemm
      +1 yıl

      Rica ederim (:

      Yorumla
  • byncokbilmiss
    byncokbilmiss Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Dede namaz mi kılıyor

    0
    2 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      hayır, o bir bilge... düşünüyor:)

      Yorumla
    • byncokbilmiss
      byncokbilmiss
      +1 yıl

      Him cok güzelmiş ellerine sağlık :)

      Yorumla
  • PianistKadın
    PianistKadın Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Amatörce ama gayet iyiler. :)

    0
    3 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      teşekkürler :)

      Yorumla
    • Sonmermi
      Sonmermi
      +1 yıl

      :DD aynne kankiii :D

      Yorumla
    • PianistKadın
      PianistKadın
      +1 yıl

      Degil mi amaa :D @Sonmermi

      Yorumla
  • öylesine1nick
    öylesine1nick Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    super otesii , bayildiimm

    0
    0 Yorumla
  • Gunzero
    Gunzero Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl

    tekniğin iyi ama geliştirmen lazım ;)

    0
    3 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      doğru, saolun

      Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Begendim yani
      Profesyonel anlamda biraz cabalarsan ortaya iyi isler sergileyecegini dusunuyorum :)
      Basarilarin devamini diliyorum...

      Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      teşekkürler

      Yorumla
  • atesceken71
    atesceken71 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    ortadaki hariç 2 side berbat

    0
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      teşekkürler :))

      Yorumla
  • zazaOmer
    zazaOmer Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    çok yeteneklisin kesinlikle devam et :)

    0
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      edicem, teşekkürler:)

      Yorumla
  • gone_with_the_wind
    gone_with_the_wind Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl

    Baykuşu çok beğendim.

    0
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      teşekkürler :)

      Yorumla
  • Rozalina
    Rozalina Takip Et
    Bilge Yaş: 36
    +1 yıl

    Biraz daha geliştirebilirsin, yetenek var.

    0
    1 Yorumla
    • heramartinez
      heramartinez
      +1 yıl

      teşekkürler :)

      Yorumla
  • Devamını Gör (85)
Devamını Gör(130)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kültür & Sanat > Sorular > Çizimlerim nasıl? Fikirleriniz neler?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Çizimlerim nasıl sizce? 92 cevap verildi
Nasıl çizimim sizce? 18 cevap verildi
Çizimlerim nasıl sizce iyi mi? 42 cevap verildi
Çizimlerim nasıl olmuş, geliştirmem için ne önerirsiniz? 31 cevap verildi
Çizim için bi kaç fikir? 4 cevap verildi
Çizimlerim nasıl? 31 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kendinizle konuşurken, kendinize hakaret ediyor musunuz?
  • Sabah kahvaltısında favori içeceğiniz ne, çay mı kahve mi başka bir şey mi?
  • Elim nasıl gözüküyor?
  • Birinin senden hoşlanma, sana aşık olma ihtimalini yüzde kaç sanıyorsun?
  • Yürümek istediğiniz biri var mı?
  • Ben bu gün üzgünüm gibi sanki, siz nasıl hissediyorsunuz bakalım, gününüz güzel geçsin🧡?
  • Bu yemeği denemeyen kaldı mı?
  • En ideal erkek burcu hangisidir?
  • Selülitlerin olması vücut güzelliğini etkiler mi?
  • Mantar sever misiniz, mantarla aranız nasıl gerçekten?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨