Fesleğen Seyyahına denk gelir mi bir gün?

Yalnızca sorduğum sorudaki derin manayı anlamış olanların cevaplamasını rica ediyorum. Teşekkür ediyorum şimdiden..

Tarif edemediğim bir hüznün içindeyim... sürekli sorup durduğum sorguladığım ve her defasında başa döndüğüm zamanın... Tam da böyle bir anda okumayı ertelediğim Fesleğen'i bulup bitirmek nasip oldu...

Anlattıkça anlaşılmadığım maddeye takılı kalmışların arasında karşılaşmayı dilediğim duasını ettiğim insanı bir kitapta okumak fesleğende kendimi bulmak ve şu zamana denk gelmiş olmaktan sanırım daha da hüzünlendim... Hiç kimseyle tanışmadan, görüşmeden günümüzde normalleştirilmiş bu ilişkileri istemeden, sosyal medya kullanmadan mümkün değil mi seyyahı bulmak? Belirttiğim şekilde Seyyahını ya da Fesleğenini bulan var mı?

İnternetten herhangi bir şey araştırdığımda bile kızlar soruyorda hep bir cevabının olduğuna denk gelince devamlı sorup durduğum başa sardığım sorularımın cevabını burada bulurum diye üye oldum.. Bu sırada da denk geldiğim birkaç yazı oldu da bir soru içinde başka bir soru daha sormuş olacağım böyle de , bu konuda kafam karışık ve rahatsız hissettim okuduklarımdan. Bu siteyi kullanmaktaki amaç başka mı , neden kullanmış olan kızlar hoş olmayan şekilde değerlendiriliyor ya da erkekler, kapatmalı mıyım hesabımı?

Fesleğen Seyyahına denk gelir mi bir gün?
Cevapla