Mutlu olacakmıyım hayallerim olacakmı üzülmek yok ağlamak yok pes etmek yok hayatına devam etmeliyim iki hayalim bir moda tasarlama yapmak diğerinde resim sergisi keşke iki hayalinde olsa ne güzel mutluluktan uçardım umutunuzu kaybetmeyin hiç yüzümdeki mutlu olsun hep başarmalısın dizinde hayaliniz hiç oldumu ben hiç şanslı değilim hep olumsuz oluyor resim sergisi inşallah olurda gözümden hiç akmasın?
Hayatta mutlu olmak istiyorum hep mutsuz hayallerime umutlarıma üzülüyorum?
Üzülüp neden kendini yıpratasın? Sen sadece hayal kur ve onları yaşamak için de çabala. Gerisini Allah'a bırak. Yani tevekkül et, rabbim hayırlıysa sana hayallerini nasip eder. Değilse çok daha güzelini nasip eder sana.
Dediğim gibi yeter ki çabala ve sırtını O'na daya. Unutma, mutluluk aradıkça bulabileceğin bir mücevher değil. Kendine dikkatle baktığında fark edebileceğin bir cevherdir. şu an aklıma geldi, değişik diye söyledi₥ 🤭
Siz hayal kurun umut lu olun fakAt mutluluğunuzu hayallerinizi gerçekleştirmeye şartlamYın bağlamayın Çünkü gayret sizden takdir Allah dan dır Gerçek mutluluk belki hayalimizdekinde olmayabilir.. Mesela bir insan vardır hayal kurar sahilde bir evim olsa diye, olurda fakat dev dalgalar onun sonunu getirniştir
Bu hayatta çok hayal kurmak insanı hüsrana götürür hayal kurmayacaksın hayallerin odaklanacaksın başarmak için elinden geleni yapacaksın olursa Allah'ını nasip olmazsa da Allah'ım nasip et ama sen sebepleri yaptıracaksın ama hayalleri illaki olacakmış gibi görüp de hayatının merkezine koymayacaksın