Ya iyi olarak ölürsün ya da kötüye dönüşecek kadar uzun yaşarsın. Sahip olduğun onca güce rağmen, beni korkutabileceğin hiçbir şey yok. Bu dünyada hayatta kalmanın tek mantıklı yolu, kural tanımamaktır.
Bu dünyada hayatta kalmanın tek mantıklı yolu, kural tanımamaktır. İnsanlar da fotoğraf gibi; ne kadar büyütürsen, o kadar düşüyor kalitesi… Ne kadar yalnız olduğunuzu anlamak, sizi üzüyor mu?
Hayat seni güldürmüyorsa espriyi anlamadın demektir. Ben kötü biri değilim, sen iyi biri olmamı hak etmemişsindir. Şunu asla unutma; Gülerken kaybettiklerini, ağlayarak geri kazanamazsın!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bu sözleri seviyorum
Ya iyi olarak ölürsün ya da kötüye dönüşecek kadar uzun yaşarsın.
Sahip olduğun onca güce rağmen, beni korkutabileceğin hiçbir şey yok.
Bu dünyada hayatta kalmanın tek mantıklı yolu, kural tanımamaktır.
Bu dünyada hayatta kalmanın tek mantıklı yolu, kural tanımamaktır.
İnsanlar da fotoğraf gibi; ne kadar büyütürsen, o kadar düşüyor kalitesi…
Ne kadar yalnız olduğunuzu anlamak, sizi üzüyor mu?
Hayat seni güldürmüyorsa espriyi anlamadın demektir.
https://www.youtube.com/embed/nfs8NYg7yQMBen kötü biri değilim, sen iyi biri olmamı hak etmemişsindir.
Şunu asla unutma; Gülerken kaybettiklerini, ağlayarak geri kazanamazsın!
Bu kendimi hatırlatmıştı o zamanlar. Çok dokunmuştu bana