UNESCO tarafından 2023’ün “Aşık Veysel Yılı” ilan edilmesiyle birlikte Kültür ve Turizm Bakanlığının katkılarıyla düzenlenen “Veysel Gider, Adı Kalır” adlı sergi, 7 Nisan’da sanatseverlerle buluşacak. Siz de bu sergiyi ziyaret edecek misiniz?

UNESCO tarafından 2023’ün “Aşık Veysel Yılı” ilan edilmesiyle birlikte Kültür ve Turizm Bakanlığının katkılarıyla düzenlenen “Veysel Gider, Adı Kalır” adlı sergi, 7 Nisan’da sanatseverlerle buluşacak. Siz de bu sergiyi ziyaret edecek misiniz?

Ben gitmek istemezdim arkadaşım olursa belki gitmek isterdim çünkü bu tarz müzeleri ya da koleksiyonları sevmiyorum ben. daha çok bilimsel müzeleri araştırmayı ayda gezmeyi seviyorum. bu yüzden de arkadaşlarım ile buluşursam müzelere gitmek isterdim. ama şu an da planım yok benim
Şarkısı, türküsü, sanatı iyidir ona bir şey diyemem. Ama bence bu adam güzel kardeşim kitabını yazmaya aday olabilir. İhanet eden karısının cebine para koyup, sırtını pışpışlayıp hadi git demek ne demek abi? :D :D
Güzel kardeşim düzeltmesinin ne olduğunu anlayan anlamıştır umarım, bildiğin g... yahu :D
Cevap
11Cevap
Gitme şansım olsa giderdim gadası
daha yoluma gidemiyom
Çok isterim gitmek ama hayatım tüm gün zaten müzede geçiyor zamanım yok izinli olduğum gün kısmet olursa giderim
Ne is yapiorsun muzede
Kanki çok da mühim değil müze gezsen ne olur gezmesen ne olur ilgimi çekmez
Böyle güzel sanatsal ve kültürel aktivitelerin artmasını dilerim.
Hemde çok... Bende bir Aşık Veysel sözü yazayım
Benim sadık yarim Kara topraktır...
Tabikide bu önemli kişinin sergisine gitmek isterim
Bir Sivas 'lı olarak gitmek isterim. Eşlik eder misin? :D
Evet gezmek çok isterdim
İstanbul'da olsaydım eğer giderdim
Gitmeyi Cook isterdim
Çok isterim 🥹
İzmir’de olsa kaçırmazdım.
İsterim tabi. Bu adam bir filozof
Elbette
Isterdim
bende isterdim de neredeymiş
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?