Kemal Sunal Müzesi, İBB tarafından Kadıköy 60. Yıl Göztepe Parkı'nda açıldı. Açılışta ünlü sanatçının eşi Gül Sunal, ''Tabii ki bu müzeyi biz hep düşündük. Daha doğrusu Kemal düşündü. ‘Bu eşyalar ne olacak’ dediğim zaman, ‘Belki bir gün bir müze olur’ diyordu.'' açıklamasında bulundu. Müzede, sanatçının film afişleri, kişisel eşyaları ve daha birçok eşyası sergileniyor.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
Orada yaşamıyorum yoksa giderdim.
Orada yaşıyor olsaydım mutlaka giderdim. Bir sonraki gidişimde inşallah.
Güzel olmuş fakat sadece kemal sunalım yok emektar bir sürü oyuncu var onlarında müzesi keşke açılsa
Hababam sınıfı müzesine de gittim bunu da görmeye gideceğim ilk fırsatta...
Geçen hafta İstanbuldaydım keşke o zaman görseydim konuyu şu an sırf onun için gitmem tabi ama merak etmedim değil
Bir Kemal Sunal fanı olarak, ilk fırsatta gideceğim.
Ziyaret edemicem uzaktayım ama çok güzel olmuş 😊 emeklerine Sağlık Kemal Sunal ne güzel insan di
İstanbul'da yaşasam giderdim. Babam olmasını istediğim tek insandı, Kemal Sunal.
O tarafa yolum düşerse ziyaret ederim.
Anadolu Yakası bana biraz uzak kalıyor
Harika bir parkın için de bekleriz
Birgün @To_Be_Honestt seninle ziyaret etmek isterim.
Hiç gerçekçi olmamış zaten gercegininde içine etmişler
İstanbul'da yaşıyor olsaydım ziyarete kesin giderdm
Bana uzak ama yolum düşerse ve vakit olursa ziyaret edebilirim
Harika bir parkın içinde mutlaka gelmelisiniz
@Bay_Nutella Sarıyer biraz ters kalıyor ama dediğim gibi fırsat bulunca giderim sağolun
Sarıyer her yere ters kalıyor 😂
@Bay_Nutella 😅🤷🏼♀️
Güzel semttir ama
@Bay_Nutella evet güzel ve sakin, canım sıkıldı mı aşağı sahile in mis
Dünyanın en güzel sahili
@Bay_Nutella evet nerdeyse hiç Suriyeli yok 🥲
Tabi canım Rizeli ve Trabzon'da n Suriyeliye yer kalmıyor😉
Cok güzel ben gitmek istiyorum birgün oraya gelirsem
Tekrar İstanbula Yolum Düşerse İnşallah Tabiki
hangi parayla gidilecek
Ücretsiz giriş
yol yine para İstanbul da mı yaşıyoruz
O zaman bir bunun için gidilmez tabii. Orada yaşayanlar için demiştim...
Çok istiyorum gitmek
İstanbul'da olsaydım belki
Bana yakın belki uğrarım
İstambul bana ters nerde gelelimde gezelim
Gram merakım olmadı ne yalan söyleyeyim
keyifli bir aktivite olur
Evet okudum haberi elbette İstanbul"a geldiğimde.
orada olsam ziyaret ederdim.
Mutlaka giderim çok severim kendisini
Sadece adile naşit benzemiş diğerleri nayn 😂
Kesinlikle gideceğim. Çok merak ediyorum ✌️😎
İstanbul'da yaşasaydım giderdim
Mutlaka gelirim
Cüneyt arkın neden yok onuda yapsınlar?
Benim mahallem de mutlaka ziyaret edicem.
Kadıköylüyüm, giderim fırsat bulursam.
Sanmıyorum orada yaşamıyorum
Daha evvel ziyaret ettim Kadıköy Gazhane'de.
Hayır, gerçi pek de benzememiş ama neyse
Kurumcu musun 🤔
İstanbul'da olsaydım kesinlikle giderdim.
Fırsatım olursa giderim sanırım
Giderim belki
Gidersem evet
Hayır gitmicem
Kadıköyde yaşadığım için elbet bir gün giderim
Kafir yesilcam
Harika olmuş
Hayır imkan yok
Çok güzel mutlaka gidicem
Kesin gidecem.
Ederiiimm seve seve
Gidicem
Güzel bir düşünce
Hayır tabi ki.
Ederim severim
İnşallah
Offf çok iyi