Sizce neden özgün müzikler ülkemizde pek üretilmiyor?

Bu sıralar çıkan şarkılar hep ya eski tarz Arabesk ya sokak rap ya da uyarlama ya da Latin pop çakması. Siz ne düşünüyorsunuz?

Birde özgün olanlarda hep aşk şarkısı hiç günlük hayattan değil ne biliyim duygularını anlatmıyorlar mesela. Ya da çağın en büyük hastalığı depresyondan bahsetmiyorlar. Danstan, sevgiden bahsedilmiyor. Sizce bunun sebebi dil mi yoksa tutulma kaygısı mı?
Sizce neden özgün müzikler ülkemizde pek üretilmiyor?
Cevapla