Bu sıralar çıkan şarkılar hep ya eski tarz Arabesk ya sokak rap ya da uyarlama ya da Latin pop çakması. Siz ne düşünüyorsunuz?
Birde özgün olanlarda hep aşk şarkısı hiç günlük hayattan değil ne biliyim duygularını anlatmıyorlar mesela. Ya da çağın en büyük hastalığı depresyondan bahsetmiyorlar. Danstan, sevgiden bahsedilmiyor. Sizce bunun sebebi dil mi yoksa tutulma kaygısı mı?
Birde özgün olanlarda hep aşk şarkısı hiç günlük hayattan değil ne biliyim duygularını anlatmıyorlar mesela. Ya da çağın en büyük hastalığı depresyondan bahsetmiyorlar. Danstan, sevgiden bahsedilmiyor. Sizce bunun sebebi dil mi yoksa tutulma kaygısı mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer