Boşanmış olduğum kadim bunları yapıyordu tabi ki ben de pek iyi olmasa da yapardım sana da tavsiye ederim ahsap boyama kursuna git bazı yerlerde ücretsiz oluyor akrilik boya ile yapılıyor boyama işlemi bur kaç tane fırça bir kaç boya rulo hatta ve hatta şekil vesaire de yapacaksan bir kaç çeşit asetat alman lazım saygılar
Bende hobi olarak seviyorum. Sayılarla boyama ürünleri var. Tuvalde resim, boyalarının ve 3 adet fırçasını gönderiyor. Ben bir de ilk başladığımda ayaklı şövale almıştım. Çok daha rahat oluyor. Ayrıca boyaların da yarısı kalıyor. Şuanda renkli renkli bir sürğ boya ve fırçam oldu. Çizmeyi sevmediğim için boş tuvalle çalışmıyorum ama sen ilk resmini bitirdikten sonra kırtasiyeden boş tuval alıp kalan boyalarla bir resim daha yapabilirsin. Bence çok güzel bir hobi