basılı kitaplar tabi ki çünkü e kitap her ne kadar kullanışlı olsa da normal bir kitabın yerini utmuyor benim için. bu yüzden de genel olarak ben her zaman için baskılı kitap tercih ediyorum yani gerçeklik daha iyi oluyor benim için diğer sanal olduğu için pek kitap okuyorum gibi gelmiyor bana o yüzden
Basılı kitaplar tabi ki. Kitap okumak zihnimi dinlendirmek için de yaptığım bir eylem. E-kitaplar sadece başımı daha çok ağrıtıyor, gözlerimi yoruyor. Ayrıca kitapları stoklarım. O yüzden basılı kitap derim.
Baskili.. genelikle ihalelerden eski baski kitaplari alirim o kagit parcalarin kokusu ayri bir keyif verir insana. E-kitap'a saygim var ama teknoloji sevmiyorum.