Size pahalı gelen şeylere başkalarının çok ucuz demesi canınızı sıkıyor mu?

Şu felaket günlerde kafam dağılsın, sosyal medyadan uzaklaşayım, zihnimi dinlendireyim diye kitap alayım dedim 428 liraymış kitaplar. 🙄

Altındaki yorumlarda çok ucuzmuş aldık keyifle okuduk felan filandı. Ben mi çok fakirim insanlar mı çok zengin satıcılar mı bir tuhaf 🙄

Ülkede kitap okuma oranı çok düşük diyorlar 500 liraya kitap satıyorlar nasıl okuyup kültürleneceğiz biz. 🙄

Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda sevgili KS?

Size pahalı gelen şeylere başkalarının çok ucuz demesi canınızı sıkıyor mu?
Cevapla