• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kültür & Sanat

Tarih... kral? Kralice? Prens? Prenses? :-)? (Sayfa 2)

aslankizi
aslankizi Takip Et
Xper 2 Yaş: 33
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
10
Yapay Zekaya Sor
Tarih... kral? Kralice? Prens? Prenses? :-)?
Cevapla
Tarih Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

50

Cevap

99

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • YanlızAdammm
    YanlızAdammm Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Mustafa Kemal ATATÜRK <3

    2
    5 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Hic elestirdigin bir yeri var mi?

      Yorumla
    • YanlızAdammm
      YanlızAdammm
      +1 yıl

      Eksiyi veren putperes p**evenk zorunamı gitti

      Hayır yok.

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Neden yok?

      Yorumla
    • YanlızAdammm
      YanlızAdammm
      +1 yıl

      Polemiğe girmeyi istemiyorum anlaşılan sende sevmeyenlerdensin.

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Sevmiyorum kelimesini yazmadim diye hatirliyorum, bu benim dogamda var sorgulamak, cunku kimse mukemmel degil. Oyle degil mi

      Yorumla
  • SinirliBiber
    SinirliBiber Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Soytarı olmayacağımdan eminim.

    0
    1 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Neden uzaktan ama aslinda icindendir her olayin.

      Yorumla
  • Observer
    Observer Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 35%
    +1 yıl

    Metehan veya Cengizhan olmak isterdim.

    0
    0 Yorumla
  • CroMagnon
    CroMagnon Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Büyük İskender ( Makedonya Kralı )

    0
    4 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Neden. ?

      Yorumla
    • CroMagnon
      CroMagnon
      +1 yıl

      Neden Mi :) Sanırım Büyük İskenderi Tanımıyorsunuz :) Pers İmparatolugunu Yıkarak Makedonya'dan Hindistan'a Kadar Sınırlarını Genişleten Dünyaya Diz Çöktüren bir Lider :) Ama Tabii Bunlar İçin Değil De Sırf O Zamanlarda Yasayan Sinoplu Diyojenle Tanısmak İçin Büyük İskender Olmak İsterdim :)

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      İste bunu merak ediyordum basit ama onemli bir yer tutmus birini kim soyler diye :-) gerckten tesekkur ederim :-). Emin olun biliyorum.

      Yorumla
    • CroMagnon
      CroMagnon
      +1 yıl

      Teşekkür Ederim :)))

      Yorumla
  • Çocukkalbi
    Çocukkalbi Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    Bagsurlular olabilir ismi güzel😊😊

    0
    2 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      :-) :-) tesekkurler

      Yorumla
    • Çocukkalbi
      Çocukkalbi
      +1 yıl

      Rica :)

      Yorumla
  • Nobleblood35
    Nobleblood35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    At bakicisi olmayi isterdim :)

    0
    16 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Ben cok severim atları

      Yorumla
    • Nobleblood35
      Nobleblood35
      +1 yıl

      Aynen. Bir de kral prens olabilmek icin bir atin olmasi gerek :) Yok size at mat :d

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      :-)

      Yorumla
    • Nobleblood35
      Nobleblood35
      +1 yıl

      Senne olmayi isterdin peki?

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Prenses ama gercek bir prenses her yonuyle olmasi gerektigi gibi.

      Yorumla
    • Nobleblood35
      Nobleblood35
      +1 yıl

      Nasil yani acabilir misin?

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Cok uzun ya :-)

      Yorumla
    • Nobleblood35
      Nobleblood35
      +1 yıl

      olsun ben dinlerim :)

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Ben parayla alinan bircok seyin bedava olmasini saglardim, insanlari gercekten esit konuma getirdikten sonra, dunyayi gelistirmek isterdim, her ulkenin birseyi uretme hakki olacak sekilde, boylece pazar inia-cikislari olmazdi. Ve insanlarin yasam standartlari ayni seviyeye getirilebulirsi. Saglik hizmeti, icme, yeme, giysi, teknoloji bedava olurdu. Buyuk bir temizlik yapardim her anlamda. Ve kesinlikle gereksiz yere hayvan katlini onlerdim. Tamam yararimiz icin yaratildilar ama fazlasini almaya hakkimiz yok dimi. Daha var anlatayim mi :-) :-) :-)

      Yorumla
    • Nobleblood35
      Nobleblood35
      +1 yıl

      Anlat anlat :)

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Siradisi mi dusundugum seyler?

      Yorumla
    • Nobleblood35
      Nobleblood35
      +1 yıl

      Aslında olması gereken şeyler. Çok hoşuma gitti :) Seni gözümde iyilik meleği olarak canlandırdım birden ;)

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Aslinda bu istediklerimi yapacak olsaydim dunyanin yarisi nefret ederdi benden biliyorum.

      Yorumla
    • Nobleblood35
      Nobleblood35
      +1 yıl

      Aynen haklısın. Parayı elinde tutan insanlar tarafından :(

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      İnsanlarin beynini yikamak o kadar kolay birsey ki,

      Yorumla
    • Nobleblood35
      Nobleblood35
      +1 yıl

      Evet. Gunumuzse kapitalist sistemin insanlari kolelestirdigi gibi :(

      Yorumla
  • bjkandahmet
    bjkandahmet Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 609 cevap paylaştı.

    III. Ahmet donemi LALE devri tabii ki Ahmet ;)

    0
    11 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      O donemden sonra zaten isler biraz sarpa sariyor diye hatirliyorum. Devlet yonetmek zor :-)

      Yorumla
    • bjkandahmet
      bjkandahmet
      +1 yıl

      O yüzden o dönem işte ya ;) :) adım da Ahmet :))

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Ne diyim ki simdi dost musun dusman mi :-)

      Yorumla
    • bjkandahmet
      bjkandahmet
      +1 yıl

      Aşk olsun :( beni de dost yaptın ya :O :d :D ahahah :D (şaka bir yana da o zamanlar biliyosun batının ihtişamı örnek alınmış yaşam tarzı saraydakiler süper halk yoksul rezil Tarih Hocamız b, ze Osmanlıda yaşasaydım Lale Devrinde yaşamak isterdim Sarayda ama hergün eğlence herşey mükemmel sarayda N değilim dost ve iyiliksever arkadaş ;) Gerçekten... :)

      Yorumla
    • bjkandahmet
      bjkandahmet
      +1 yıl

      düşman değilim yazısı çıkmamış :)) (düşmanmıyım la yoksa kendimden şüphe ettim :/ :D :D Günaydın...)

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Allah yazdirmamis bak , ben acayip suphelendim :-). Gunaydin icin cok gec oldu ama iyi aksamlar diyeyim :-)

      Yorumla
    • bjkandahmet
      bjkandahmet
      +1 yıl

      Şüpheli olmak iyidir ;) abartmadan ;) :) adin ne? Iyi aksamlar sana da...

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Tabiki, naz. Cevaplariniz icin tesekkur ederim. :-)

      Yorumla
    • bjkandahmet
      bjkandahmet
      +1 yıl

      Çok Naz li degilsiniz dir bir çay içmek istesem muhabbet etsek Hayır demezsiniz ;):)

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Nazik teklifiniz icin tesekkuler, ama Hayir. Cevaplar icin tekrar tesekkur, hayirli gunler :-)

      Yorumla
    • bjkandahmet
      bjkandahmet
      +1 yıl

      Espriye devam edicektim ama neyse susayım bari :) gerçekten adı üstünde NAZ sınız kimle uğraştığımın farkına vardım :D Hayırlı günler iyi akşamlar ben buralardayım genelde... Muhabbet canınız isterse yazın oke ;) bu arada son sorum okul iş? ve yaşınız son..

      Yorumla
  • yektanemm
    yektanemm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    @affedilmeyen söyle ne olmak istiyosun :D

    0
    3 Yorumla
    • yektanemm
      yektanemm
      +1 yıl

      @affedilmeyen cevabin nedir? (:

      Yorumla
    • Affedilmeyen
      Affedilmeyen
      +1 yıl

      Bir Garip Köylü Efendim :))
      Sultan Olmak bana göre degil:)

      Yorumla
    • yektanemm
      yektanemm
      +1 yıl

      Mütevazi bir sekilde milletin efendisi olurum diyosun yani (:

      Yorumla
  • AcayipKız
    AcayipKız Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    osmanlı dönemi padisah kızı :D

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kartacalı General Hannibal olmak isterdim.

    0
    4 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      o kim?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tarihin en büyük askeri dehalarındandır.

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Merak ettim, bakicam.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Mutlaka bakınız.

      Yorumla
  • ZooMM
    ZooMM Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    Arathorn oglu aragorn :)

    0
    1 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      :-) :-)

      Yorumla
  • püskevitlipasta
    püskevitlipasta Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Metehan olmak isterdim sanırım :)

    0
    1 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Genelde atalarimizi istiyoruz.

      Yorumla
  • kralicenurr
    kralicenurr Takip Et
    Bilge Yaş: 37
    +1 yıl

    Cekilin benn kraliceyim.

    0
    1 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Buyruuunn :-)

      Yorumla
  • Q-Stah
    Q-Stah Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Brütüs ola bilirdim 👀

    0
    1 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Yapma be :-).

      Yorumla
  • Setiuiz
    Setiuiz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Hurrem ya da isvec prensesi

    0
    2 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      İsvec guzel diye duymustum :-)

      Yorumla
    • Setiuiz
      Setiuiz
      +1 yıl

      öyledir :)

      Yorumla
  • pembekereste
    pembekereste Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Zeusun kızı Menelaosn karısı Turuvalı Helen

    0
    3 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Genelde hep ust makamlari tercih ediyoruz.

      Yorumla
    • pembekereste
      pembekereste
      +1 yıl

      Üst makam olmasa prenses olmaz zaten sen prenses diye sordun hatrlyorum?

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Guncelleme yapip duzeltmistim.

      Yorumla
  • MarbidAngel
    MarbidAngel Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl

    Sultan olayım bari:):)

    0
    2 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Hayat bize guzel :-)

      Yorumla
    • MarbidAngel
      MarbidAngel
      +1 yıl

      :):)

      Yorumla
  • Mac123
    Mac123 Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Mühendis
    Hükümdar
    İmparator
    Şövalye

    0
    5 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      B nasil bir karmasa?

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Bu nasil bir karmasa?

      Yorumla
    • Mac123
      Mac123
      +1 yıl

      Mühendis kafan olurdum

      Ülkesine göre de alttaki 3 ünvan değişiklik gösterirdi, böyle sade yani

      Yorumla
    • Mac123
      Mac123
      +1 yıl

      Kafadan *

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Stabil durumlar daha iyidir :-)

      Yorumla
  • islakceket
    islakceket Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    Japon imparatorluğunda Kim olmak isterdim.

    1
    4 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Onlarin hayatlari cok karisik ya.

      Yorumla
    • islakceket
      islakceket
      +1 yıl

      Dolambaçlı yol seviyom ben.

      Yorumla
    • islakceket
      islakceket
      +1 yıl

      Mesele Kim olduğun yeğen

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      :-) :-) :-) :-) :-)

      Yorumla
  • SuitUp
    SuitUp Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Veliaht şehzade olmak vardı beaa

    0
    3 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      neden :)

      Yorumla
    • SuitUp
      SuitUp
      +1 yıl

      Osmanlı hayranı bir amatör tarihçiyimdir de

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Bende dunya tarihinin geneline merakliyim ondan merak ettim.

      Yorumla
  • darkblue0620
    darkblue0620 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    damag ferit pasa olurdum
    kesin

    1
    1 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Himm :-). Tesekkur ederim

      Yorumla
  • ElmaIıTurta
    ElmaIıTurta Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    kanımda olsa gerek Leonidas o. O

    0
    2 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      O kim.

      Yorumla
    • ElmaIıTurta
      ElmaIıTurta
      +1 yıl

      dedem

      Yorumla
  • Ercan_57
    Ercan_57 Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Kahpe bizansin yigit guzeli :)

    0
    2 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Alcak daglar sizin olsun o zaman :-).

      Yorumla
    • Ercan_57
      Ercan_57
      +1 yıl

      :):)

      Yorumla
  • Cikcikkuş
    Cikcikkuş Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39
    +1 yıl

    @aslankizi çokmu aradın? bu soruyu?

    0
    8 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Yok, kitap okuyordum, merak ettim :-)

      Yorumla
    • Cikcikkuş
      Cikcikkuş
      +1 yıl

      ıııy hiç sevmem kitap oıkujmayı en son okuduum kitap cin aliydi ilkookulda. @aslankizi

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Hayal dunyan ne alemde peki sadece merakimdan :-)

      Yorumla
    • Cikcikkuş
      Cikcikkuş
      +1 yıl

      Buyur kardesim sor? Ne konuda aşk iş hayat?

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Acikcasi 3 ude beni alakadar etmiyor ama yok icimi dokcem diyosan sen bilirsin abicim.

      Yorumla
    • Cikcikkuş
      Cikcikkuş
      +1 yıl

      O zamn ne mal mal soruon? Sana insanca cevap veriorum ciddi ciddi.

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Uslupsuzluk yapma, sanal ortam diye atip tutmak asirlar oncesinde kaldi, egonuzu tatmim etmeye yazma. İnsanlari asagilayarak ozguvenine prim atiyorsan mal tabiri icin az daha yakinina bak. Cevaplariniz icin tesekkurler. Hayirli gunler.

      Yorumla
    • Cikcikkuş
      Cikcikkuş
      +1 yıl

      Bas git l*n hadii. yalakalik yapmadim die sana tesliosn aklin sira

      Yorumla
  • Otabokasıkılanadam
    Otabokasıkılanadam Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Haşhaşiler. Hasan Sabbah olmak isterdim :D

    0
    8 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Vay iste bu harika dimi nasil organize etmis muritlerini.

      Yorumla
    • Otabokasıkılanadam
      Otabokasıkılanadam
      +1 yıl

      Haşhaşı daya adamlar uçsun :D Tek kelimenle canını versinler, ölüme atlasınlar. Gerçekten çok zeka gerektiren birşey.

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Boyle mi biliyorsunuz? Sadece hashas verilerek oldurduklerini mi?

      Yorumla
    • Otabokasıkılanadam
      Otabokasıkılanadam
      +1 yıl

      Sadece üstün körü bu. Uyuşturucu madde kullandırarak kendini bir nevi onların "tanrısı" yapmış. İstediği herşeyi yapmış. Başarabileceği bir çok şeyi başarmış. Alamut kalesi var biliyorsundur. Falan filan uzun uzadıya gider.

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Biliyorum aslinda bu konuyla ilgili sizinle uzun uzun tartismak isterim, cunku o muritler son derece egitimli ve donanimli askerlerdi.

      Yorumla
    • Otabokasıkılanadam
      Otabokasıkılanadam
      +1 yıl

      Haşhaş onları daha da birbirine bağlıyordu. Cesur, korkusuz ve acımasız olmuşlardır bu sayede. Ne zaman isterseniz konuşuruz.

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Yarin mumkunse, kapatcam, bilgi paylastikca cogalir, bende merakli bir insanim, cevPlariniz icin tesekkurler :-)

      Yorumla
    • Otabokasıkılanadam
      Otabokasıkılanadam
      +1 yıl

      Rica ederim. Buralardayım ben :)

      Yorumla
  • Ressamınız
    Ressamınız Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Osmanlı
    FATİH SULTAN MEHMET

    0
    23 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Neden?

      Yorumla
    • Ressamınız
      Ressamınız
      +1 yıl

      Öylesine büyük bir zat gibi olmayı kim istmez ki?

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Cok akilli ve cok fazla sorumluluk sahibi ustelik yeni bir sehrin fatihi. Hayati zor degil midir

      Yorumla
    • Ressamınız
      Ressamınız
      +1 yıl

      Elbette

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Ben zor bir hayat istemezdim kendi adima, ama cevap icin tesekkurler, umarim ornek alarak bir hayat yasarsin :-)

      Yorumla
    • Ressamınız
      Ressamınız
      +1 yıl

      Osmanlı kültürü örnek alınmalı zaten :) rica ederim

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Kultur tabi onemli. Yoksa yıkılırız.

      Yorumla
    • Ressamınız
      Ressamınız
      +1 yıl

      Farkındalık bile önemli teşekkür ederim :)

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      :-) :-)

      Yorumla
    • Ressamınız
      Ressamınız
      +1 yıl

      Tarih okuyosun herhalde :)

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Hayir tahmin edemezsin bence :-)

      Yorumla
    • Ressamınız
      Ressamınız
      +1 yıl

      O halde sen söyle :)

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Baytar :-).

      Yorumla
    • Ressamınız
      Ressamınız
      +1 yıl

      Hayvan sevgiside güzel, önemli :))

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Sizlere saglikli et ve sut verebilmek icin saglikli hayvanlar yetistirmeye calisiyoruz imkanlarimiz sayesinde, sizin bir bolum var mi :-)

      Yorumla
    • Ressamınız
      Ressamınız
      +1 yıl

      Makine ressamıyım :)

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Saka yapiyosun !

      Yorumla
    • Ressamınız
      Ressamınız
      +1 yıl

      Ciddiyim :)

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Guzel mi birseylerin hayata can verecek birseylerin taslagini olusturmak?

      Yorumla
    • Ressamınız
      Ressamınız
      +1 yıl

      Elbette. Önce o resmi çizip sonradan da gerçeğininin oluştuğunu görmek inanılmaz bir duygu ve mutluluk veriyo bana

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Eminim bana da verirdi, bende resim yaparim ama tablolara, ellerim tirnaklarim batar ama benim :-).

      Yorumla
    • Ressamınız
      Ressamınız
      +1 yıl

      Güzel oluyo mu bari :)

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Kimisi cok karanlik seyler goruyor kullandigim renkler sabit diye bence, kimisi hangi kafanla yaptin bunu diyor, kimisi yaa kizim awesome olmus diyor bilemedim ki :-) :-)

      Yorumla
  • yalnızaşık19
    yalnızaşık19 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Imparator olmak isterdm herseye hukmetkek

    0
    0 Yorumla
  • YapraKokusu
    YapraKokusu Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    RAPUNZEL olmak isterdim.

    0
    0 Yorumla
  • üğpoıuy
    üğpoıuy Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Huma hatun olmak isterdm padişahın esi

    0
    0 Yorumla
  • küpeçiçeği
    küpeçiçeği Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    Kraliçe nefertiti olmak isterdim.

    0
    0 Yorumla
  • infinity86
    infinity86 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    Alp aslan allahın aslanı

    0
    5 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      O hz. hamza degil miydi yanu o lakap.

      Yorumla
    • infinity86
      infinity86
      +1 yıl

      Alp aslan olup diojenin sırtına binerdim beygir gibi

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Anladim, tesekkur ederim.

      Yorumla
    • infinity86
      infinity86
      +1 yıl

      Etme teşekkür şükür et😁

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Onu yaradana yapiyorum, tavsiye icin sagol eksik olma :-)

      Yorumla
  • CcC_oytun_CcC
    CcC_oytun_CcC Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    cengiz han ya da 1. hacı giray

    0
    2 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Haci giray?

      Yorumla
    • CcC_oytun_CcC
      CcC_oytun_CcC
      +1 yıl

      https://tr.wikipedia.org/wiki/I._Hacı_Giray buradaki adam

      Yorumla
  • AhmetŞakar
    AhmetŞakar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Oturan Boğa.. Uk sana yabancı

    0
    7 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Ozur dilerim anlamadim?

      Yorumla
    • AhmetŞakar
      AhmetŞakar
      +1 yıl

      Kızılderili vaşi batı :)) barış çubuğu?

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      :-) :-) :-) ayh bir kabileli olarak dusunemedim seni.

      Yorumla
    • AhmetŞakar
      AhmetŞakar
      +1 yıl

      Beni düşündün kabilesi kaldı alemsin :))

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      E resmine baktim kafana bir tuy koydum, yakistirmadim, ne varki bunu dusunmede :-)

      Yorumla
    • AhmetŞakar
      AhmetŞakar
      +1 yıl

      Barış çubuğu olmazsa olmaz hacii

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Size iyi oturmalar boga bey:-) tesekkur ederim

      Yorumla
  • partners
    partners Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    battalgazi olurdum ya da achilles

    0
    2 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Achilles?

      Yorumla
    • partners
      partners
      +1 yıl

      troy :)

      Yorumla
  • Lyla1t
    Lyla1t Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Kım sultan olmak istemez kii ^^

    0
    2 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Sadece entrika cevir dur gunun menusu buyruuunnn :-)

      Yorumla
    • Lyla1t
      Lyla1t
      +1 yıl

      Aynen. Hayat onlara güzell:)

      Yorumla
  • rock4everb
    rock4everb Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Roma imparatorluğu Octavious Sezar

    0
    5 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Kleopatranin sezari mi bu?

      Yorumla
    • rock4everb
      rock4everb
      +1 yıl

      Hayır yeğeni. Akıllı ve zeki olan.

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Hic duymamistim. o. O

      Yorumla
    • rock4everb
      rock4everb
      +1 yıl

      Julius gaius sezar senato tarafından linç edilerek öldürülmüştü ondan sonra tahta march antony geçti o ve kleopatra da öldükten sonra taht tekrar yeğni 2. sezara kaldı sezar zekasını kullanarak büyük bir lider olmuştur o dönemde baya bir faydası var bugünümüze

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Buna bakicam. Tesekkur ederim:-)

      Yorumla
  • Bukowski_ist
    Bukowski_ist Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    Kral kraliçe ile olur.

    0
    1 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Cocuklari pisten alalim, kralla kraliceyi ciftetelli ye haydii :-)

      Yorumla
  • Secoo55
    Secoo55 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Mısır İmparatorluğu İmhotep in zamanında

    0
    0 Yorumla
  • Nemesi
    Nemesi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Hürrem Sultan olmak isterdim

    0
    0 Yorumla
  • excalibır
    excalibır Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    Hitler ya da pedro olmak isterdim.

    0
    0 Yorumla
  • Özkan50
    Özkan50 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Fenerbahçe imparatorlugu Kralex olmak isterdim :)

    0
    0 Yorumla
  • Sonmermi
    Sonmermi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Fatihin Fedaisi Olmak istedim :) Savulunnnn

    0
    0 Yorumla
  • Sirinbaba3434
    Sirinbaba3434 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Sultan Süleyman :P :D

    0
    7 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Keske olsaymissiniz tum isteyenler, nasil devlet yonetirdiniz acaba :-)

      Yorumla
    • Sirinbaba3434
      Sirinbaba3434
      +1 yıl

      çok iyi yöneteceğime eminim :D şehzadelerden meclis kurardım :D

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Al basina belayi :-)

      Yorumla
    • Sirinbaba3434
      Sirinbaba3434
      +1 yıl

      yok yok merak etme :D haremimi sistemli kurardım :D

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Sehzadelerden meclis kurarim dedigin icin al basina belayi demistim ama dervisin fikri ne ise zikri de o olur derler hayirlisi :-).

      Yorumla
    • Sirinbaba3434
      Sirinbaba3434
      +1 yıl

      yahu yok harem sistemnine göre şehzadelere meclis kurucam :D tek bir haremle sınırlı kalamam koskoca padişahım ben :D her şehzademin ayrı meclisi olacak hepsi kendi meclisinde söz sahibi olacak :D cumhuriyeti ve başkanlık sistemini taaa o zamandan bu zamana getiricem :D:D:D

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Bende cikip hutbe vercem, Allahim neolur bizi koru diye :-)

      Yorumla
  • Ronaldo27
    Ronaldo27 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Hepsi boş, Adalet Avcısı olmak en iyisi

    0
    4 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Amerikanvari olmus gibi :-)

      Yorumla
    • Ronaldo27
      Ronaldo27
      +1 yıl

      Yemişim amerikanı. Ben adaletsizlikten nefret ederim, o yüzden söyledim

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Bu tiplemeler genelde onlarin filmlerine ait oldugu icin oyle soyledim, tesekkur ederim :-).

      Yorumla
    • Ronaldo27
      Ronaldo27
      +1 yıl

      Rica ederim cınım

      Yorumla
  • eftelyax
    eftelyax Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 53%
    +1 yıl

    Elizabeth bathory

    0
    6 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Biraz sadistlik var galiba :-).

      Yorumla
    • eftelyax
      eftelyax
      +1 yıl

      😃 sadece bir ara onun hayatını çok araştırmıştım ve akıllarda kaldığı için.

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Anladim. Despot ve kararli birisin sanirim.

      Yorumla
    • eftelyax
      eftelyax
      +1 yıl

      Kararlı biriyim ama despot değilim, zaten o Kraliçe'nin yaptıklarını onaylamıyorum ve çok iğreniyorum. Sadece tarihe kötü bir şekilde olsada adını kazımış biri olduğu için aklıma onun ismi geldi 😊

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Anladim tesekkur ederim :-)

      Yorumla
    • eftelyax
      eftelyax
      +1 yıl

      Rica ederim 😊

      Yorumla
  • maraşlı22
    maraşlı22 Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl

    deli petro olurdum :D

    0
    0 Yorumla
  • Kava-banga
    Kava-banga Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 905 cevap paylaştı.

    Napolyon bonapart..

    0
    4 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Degisik bir secim

      Yorumla
    • Kava-banga
      Kava-banga
      +1 yıl

      harika bir askeri deha..

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Evet. Tesekkur ederim.

      Yorumla
    • Kava-banga
      Kava-banga
      +1 yıl

      rica ederim.

      Yorumla
  • gizemli1995
    gizemli1995 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Sultan olmak istrdm :)))

    0
    0 Yorumla
  • acelya4
    acelya4 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    kraliçe

    0
    1 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Sert bir kralice mi :-)

      Yorumla
  • BuİsimKullanımda
    BuİsimKullanımda Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Roma veya Osmanlı

    0
    8 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Bu kadar tezatlik olamaz cift yonlu ajan iyi olurmussun :-)

      Yorumla
    • BuİsimKullanımda
      BuİsimKullanımda
      +1 yıl

      Tarihi iyi bilioruz :)

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Tabiki :-)

      Yorumla
    • BuİsimKullanımda
      BuİsimKullanımda
      +1 yıl

      İskan politikası nı açıklarmısınız

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Dusmana yakin tarafta olan topraklarda yasayan vatandaslari alip, yerine imparatorluga yakin olan vatandaslari tasimak. bir amaci bu. Aciklayici olabildim mi

      Yorumla
    • karamio
      karamio
      +1 yıl

      Bilmediğiniz için mi soruldu gerçekten bu soru.:D

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Sanirim test icin.

      Yorumla
    • BuİsimKullanımda
      BuİsimKullanımda
      +1 yıl

      Good job and good night :)

      Yorumla
  • alexandrosanz
    alexandrosanz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Cengiz Han ;)

    0
    4 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Kisisel hayatinda cok pismanliklar yasamis diye duymustum.

      Yorumla
    • alexandrosanz
      alexandrosanz
      +1 yıl

      Ama ona ragmen guclu durabilmis.. Cok saglam bir karakter ;)

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Evet bardagin yarisi dolu :-)

      Yorumla
    • alexandrosanz
      alexandrosanz
      +1 yıl

      Kesinlikle ;)

      Yorumla
  • bencevaplıyorum0
    bencevaplıyorum0 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Prenses

    0
    0 Yorumla
  • GentleWood
    GentleWood Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Zeus tabii ki

    0
    5 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Tesekkur ederim :-)

      Yorumla
    • GentleWood
      GentleWood
      +1 yıl

      Siz?

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Prenses gercek br prenses ama dunyanin tek prensi ve yaklasik 20 yil oyle kalmak isterdim, istediklerimi yapmak icin. :-)

      Yorumla
    • GentleWood
      GentleWood
      +1 yıl

      İyi bir seçim.

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Tesekkurler :-)

      Yorumla
  • beyzaylm
    beyzaylm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    saray olurdum

    0
    4 Yorumla
    • beyzaylm
      beyzaylm
      +1 yıl

      hiç yok olmazdım sonsuza dek ihtiişamımı korur yıllarca herkesin hayranlıkla baktığı olurdum değerimi asla yitirmezdim bakarsın 7 harikaya 8inci olmuşum:D

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Niye ki

      Yorumla
    • beyzaylm
      beyzaylm
      +1 yıl

      asla değerini yitirmemek herkesin diline destan olmak 7 cihandan görülmeye gelmek herkesin fotoğraf çektirmek istenen olmak ve hiç yok olmamak hoş geldi çünkü

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Guzel begendim :-)

      Yorumla
  • NeOlsunsence
    NeOlsunsence Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    yavuz sultan selim

    1
    4 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Genelde fatih ve kanuni yi dediler, neden yavuz?

      Yorumla
    • NeOlsunsence
      NeOlsunsence
      +1 yıl

      benim bildiğim bir kaç hikayesi var. Onları duyduğumda gerçekten büyük bir saygı içimde uyandı ve anladığım kadarıyla çok zeki biriydi. mükemmel satranç oynarmış daha bir çok sebep sayabilirim :)

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Vay be tesekkur ederim:-)

      Yorumla
    • NeOlsunsence
      NeOlsunsence
      +1 yıl

      Yavuzun lokum meselesini biliyor musun?

      Yorumla
  • tanrınınruhu
    tanrınınruhu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    Metehan :)

    0
    3 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Vay bunu beklemiyordum

      Yorumla
    • tanrınınruhu
      tanrınınruhu
      +1 yıl

      Oyle :)

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Peki neden :-)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Tabiki sapıkraliçe

    0
    3 Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      :-) neden mesela marie antoinette mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu güzel değil.

      Yorumla
    • aslankizi
      aslankizi
      +1 yıl

      Niye?

      Yorumla
  • RoseHathawev
    RoseHathawev Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    kraliçe

    0
    0 Yorumla
  • BamTelli
    BamTelli Takip Et
    Yoda Yaş: 41
    +1 yıl

    Fatih Sultan Mehmet

    1
    0 Yorumla
  • sarsinn
    sarsinn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Prenses :)

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (29)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kültür & Sanat > Sorular > Tarih... kral? Kralice? Prens? Prenses? :-)?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kime veya Kimlere Prenses Dersiniz? 17 cevap verildi
Hangi ülkenin Prensi/Prensesi olurdun söyleyeyim mi? 50 cevap verildi
Sizden Hangi Kraliçe/ Kral olurdu söyliyim miii? 44 cevap verildi
Kim prens kim prenses? 29 cevap verildi
Evcil dostun kral ya da kraliçe olur mu? 12 cevap verildi
Sana göre Yeşilçam'ın kral/kraliçesi kimdir? 141 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨