AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
99Cevap
Mustafa Kemal ATATÜRK <3
Hic elestirdigin bir yeri var mi?
Eksiyi veren putperes p**evenk zorunamı gitti
Hayır yok.
Neden yok?
Polemiğe girmeyi istemiyorum anlaşılan sende sevmeyenlerdensin.
Sevmiyorum kelimesini yazmadim diye hatirliyorum, bu benim dogamda var sorgulamak, cunku kimse mukemmel degil. Oyle degil mi
Soytarı olmayacağımdan eminim.
Neden uzaktan ama aslinda icindendir her olayin.
Metehan veya Cengizhan olmak isterdim.
Büyük İskender ( Makedonya Kralı )
Neden. ?
Neden Mi :) Sanırım Büyük İskenderi Tanımıyorsunuz :) Pers İmparatolugunu Yıkarak Makedonya'dan Hindistan'a Kadar Sınırlarını Genişleten Dünyaya Diz Çöktüren bir Lider :) Ama Tabii Bunlar İçin Değil De Sırf O Zamanlarda Yasayan Sinoplu Diyojenle Tanısmak İçin Büyük İskender Olmak İsterdim :)
İste bunu merak ediyordum basit ama onemli bir yer tutmus birini kim soyler diye :-) gerckten tesekkur ederim :-). Emin olun biliyorum.
Teşekkür Ederim :)))
Bagsurlular olabilir ismi güzel😊😊
:-) :-) tesekkurler
Rica :)
At bakicisi olmayi isterdim :)
Ben cok severim atları
Aynen. Bir de kral prens olabilmek icin bir atin olmasi gerek :) Yok size at mat :d
:-)
Senne olmayi isterdin peki?
Prenses ama gercek bir prenses her yonuyle olmasi gerektigi gibi.
Nasil yani acabilir misin?
Cok uzun ya :-)
olsun ben dinlerim :)
Ben parayla alinan bircok seyin bedava olmasini saglardim, insanlari gercekten esit konuma getirdikten sonra, dunyayi gelistirmek isterdim, her ulkenin birseyi uretme hakki olacak sekilde, boylece pazar inia-cikislari olmazdi. Ve insanlarin yasam standartlari ayni seviyeye getirilebulirsi. Saglik hizmeti, icme, yeme, giysi, teknoloji bedava olurdu. Buyuk bir temizlik yapardim her anlamda. Ve kesinlikle gereksiz yere hayvan katlini onlerdim. Tamam yararimiz icin yaratildilar ama fazlasini almaya hakkimiz yok dimi. Daha var anlatayim mi :-) :-) :-)
Anlat anlat :)
Siradisi mi dusundugum seyler?
Aslında olması gereken şeyler. Çok hoşuma gitti :) Seni gözümde iyilik meleği olarak canlandırdım birden ;)
Aslinda bu istediklerimi yapacak olsaydim dunyanin yarisi nefret ederdi benden biliyorum.
Aynen haklısın. Parayı elinde tutan insanlar tarafından :(
İnsanlarin beynini yikamak o kadar kolay birsey ki,
Evet. Gunumuzse kapitalist sistemin insanlari kolelestirdigi gibi :(
III. Ahmet donemi LALE devri tabii ki Ahmet ;)
O donemden sonra zaten isler biraz sarpa sariyor diye hatirliyorum. Devlet yonetmek zor :-)
O yüzden o dönem işte ya ;) :) adım da Ahmet :))
Ne diyim ki simdi dost musun dusman mi :-)
Aşk olsun :( beni de dost yaptın ya :O :d :D ahahah :D (şaka bir yana da o zamanlar biliyosun batının ihtişamı örnek alınmış yaşam tarzı saraydakiler süper halk yoksul rezil Tarih Hocamız b, ze Osmanlıda yaşasaydım Lale Devrinde yaşamak isterdim Sarayda ama hergün eğlence herşey mükemmel sarayda N değilim dost ve iyiliksever arkadaş ;) Gerçekten... :)
düşman değilim yazısı çıkmamış :)) (düşmanmıyım la yoksa kendimden şüphe ettim :/ :D :D Günaydın...)
Allah yazdirmamis bak , ben acayip suphelendim :-). Gunaydin icin cok gec oldu ama iyi aksamlar diyeyim :-)
Şüpheli olmak iyidir ;) abartmadan ;) :) adin ne? Iyi aksamlar sana da...
Tabiki, naz. Cevaplariniz icin tesekkur ederim. :-)
Çok Naz li degilsiniz dir bir çay içmek istesem muhabbet etsek Hayır demezsiniz ;):)
Nazik teklifiniz icin tesekkuler, ama Hayir. Cevaplar icin tekrar tesekkur, hayirli gunler :-)
Espriye devam edicektim ama neyse susayım bari :) gerçekten adı üstünde NAZ sınız kimle uğraştığımın farkına vardım :D Hayırlı günler iyi akşamlar ben buralardayım genelde... Muhabbet canınız isterse yazın oke ;) bu arada son sorum okul iş? ve yaşınız son..
@affedilmeyen söyle ne olmak istiyosun :D
@affedilmeyen cevabin nedir? (:
Bir Garip Köylü Efendim :))
Sultan Olmak bana göre degil:)
Mütevazi bir sekilde milletin efendisi olurum diyosun yani (:
osmanlı dönemi padisah kızı :D
Kartacalı General Hannibal olmak isterdim.
o kim?
Tarihin en büyük askeri dehalarındandır.
Merak ettim, bakicam.
Mutlaka bakınız.
Arathorn oglu aragorn :)
:-) :-)
Metehan olmak isterdim sanırım :)
Genelde atalarimizi istiyoruz.
Cekilin benn kraliceyim.
Buyruuunn :-)
Brütüs ola bilirdim 👀
Yapma be :-).
Hurrem ya da isvec prensesi
İsvec guzel diye duymustum :-)
öyledir :)
Zeusun kızı Menelaosn karısı Turuvalı Helen
Genelde hep ust makamlari tercih ediyoruz.
Üst makam olmasa prenses olmaz zaten sen prenses diye sordun hatrlyorum?
Guncelleme yapip duzeltmistim.
Sultan olayım bari:):)
Hayat bize guzel :-)
:):)
Mühendis
Hükümdar
İmparator
Şövalye
B nasil bir karmasa?
Bu nasil bir karmasa?
Mühendis kafan olurdum
Ülkesine göre de alttaki 3 ünvan değişiklik gösterirdi, böyle sade yani
Kafadan *
Stabil durumlar daha iyidir :-)
Japon imparatorluğunda Kim olmak isterdim.
Onlarin hayatlari cok karisik ya.
Dolambaçlı yol seviyom ben.
Mesele Kim olduğun yeğen
:-) :-) :-) :-) :-)
Veliaht şehzade olmak vardı beaa
neden :)
Osmanlı hayranı bir amatör tarihçiyimdir de
Bende dunya tarihinin geneline merakliyim ondan merak ettim.
damag ferit pasa olurdum
kesin
Himm :-). Tesekkur ederim
kanımda olsa gerek Leonidas o. O
O kim.
dedem
Kahpe bizansin yigit guzeli :)
Alcak daglar sizin olsun o zaman :-).
:):)
@aslankizi çokmu aradın? bu soruyu?
Yok, kitap okuyordum, merak ettim :-)
ıııy hiç sevmem kitap oıkujmayı en son okuduum kitap cin aliydi ilkookulda. @aslankizi
Hayal dunyan ne alemde peki sadece merakimdan :-)
Buyur kardesim sor? Ne konuda aşk iş hayat?
Acikcasi 3 ude beni alakadar etmiyor ama yok icimi dokcem diyosan sen bilirsin abicim.
O zamn ne mal mal soruon? Sana insanca cevap veriorum ciddi ciddi.
Uslupsuzluk yapma, sanal ortam diye atip tutmak asirlar oncesinde kaldi, egonuzu tatmim etmeye yazma. İnsanlari asagilayarak ozguvenine prim atiyorsan mal tabiri icin az daha yakinina bak. Cevaplariniz icin tesekkurler. Hayirli gunler.
Bas git l*n hadii. yalakalik yapmadim die sana tesliosn aklin sira
Haşhaşiler. Hasan Sabbah olmak isterdim :D
Vay iste bu harika dimi nasil organize etmis muritlerini.
Haşhaşı daya adamlar uçsun :D Tek kelimenle canını versinler, ölüme atlasınlar. Gerçekten çok zeka gerektiren birşey.
Boyle mi biliyorsunuz? Sadece hashas verilerek oldurduklerini mi?
Sadece üstün körü bu. Uyuşturucu madde kullandırarak kendini bir nevi onların "tanrısı" yapmış. İstediği herşeyi yapmış. Başarabileceği bir çok şeyi başarmış. Alamut kalesi var biliyorsundur. Falan filan uzun uzadıya gider.
Biliyorum aslinda bu konuyla ilgili sizinle uzun uzun tartismak isterim, cunku o muritler son derece egitimli ve donanimli askerlerdi.
Haşhaş onları daha da birbirine bağlıyordu. Cesur, korkusuz ve acımasız olmuşlardır bu sayede. Ne zaman isterseniz konuşuruz.
Yarin mumkunse, kapatcam, bilgi paylastikca cogalir, bende merakli bir insanim, cevPlariniz icin tesekkurler :-)
Rica ederim. Buralardayım ben :)
Osmanlı
FATİH SULTAN MEHMET
Neden?
Öylesine büyük bir zat gibi olmayı kim istmez ki?
Cok akilli ve cok fazla sorumluluk sahibi ustelik yeni bir sehrin fatihi. Hayati zor degil midir
Elbette
Ben zor bir hayat istemezdim kendi adima, ama cevap icin tesekkurler, umarim ornek alarak bir hayat yasarsin :-)
Osmanlı kültürü örnek alınmalı zaten :) rica ederim
Kultur tabi onemli. Yoksa yıkılırız.
Farkındalık bile önemli teşekkür ederim :)
:-) :-)
Tarih okuyosun herhalde :)
Hayir tahmin edemezsin bence :-)
O halde sen söyle :)
Baytar :-).
Hayvan sevgiside güzel, önemli :))
Sizlere saglikli et ve sut verebilmek icin saglikli hayvanlar yetistirmeye calisiyoruz imkanlarimiz sayesinde, sizin bir bolum var mi :-)
Makine ressamıyım :)
Saka yapiyosun !
Ciddiyim :)
Guzel mi birseylerin hayata can verecek birseylerin taslagini olusturmak?
Elbette. Önce o resmi çizip sonradan da gerçeğininin oluştuğunu görmek inanılmaz bir duygu ve mutluluk veriyo bana
Eminim bana da verirdi, bende resim yaparim ama tablolara, ellerim tirnaklarim batar ama benim :-).
Güzel oluyo mu bari :)
Kimisi cok karanlik seyler goruyor kullandigim renkler sabit diye bence, kimisi hangi kafanla yaptin bunu diyor, kimisi yaa kizim awesome olmus diyor bilemedim ki :-) :-)
Imparator olmak isterdm herseye hukmetkek
RAPUNZEL olmak isterdim.
Huma hatun olmak isterdm padişahın esi
Kraliçe nefertiti olmak isterdim.
Alp aslan allahın aslanı
O hz. hamza degil miydi yanu o lakap.
Alp aslan olup diojenin sırtına binerdim beygir gibi
Anladim, tesekkur ederim.
Etme teşekkür şükür et😁
Onu yaradana yapiyorum, tavsiye icin sagol eksik olma :-)
cengiz han ya da 1. hacı giray
Haci giray?
https://tr.wikipedia.org/wiki/I._Hacı_Giray buradaki adam
Oturan Boğa.. Uk sana yabancı
Ozur dilerim anlamadim?
Kızılderili vaşi batı :)) barış çubuğu?
:-) :-) :-) ayh bir kabileli olarak dusunemedim seni.
Beni düşündün kabilesi kaldı alemsin :))
E resmine baktim kafana bir tuy koydum, yakistirmadim, ne varki bunu dusunmede :-)
Barış çubuğu olmazsa olmaz hacii
Size iyi oturmalar boga bey:-) tesekkur ederim
battalgazi olurdum ya da achilles
Achilles?
troy :)
Kım sultan olmak istemez kii ^^
Sadece entrika cevir dur gunun menusu buyruuunnn :-)
Aynen. Hayat onlara güzell:)
Roma imparatorluğu Octavious Sezar
Kleopatranin sezari mi bu?
Hayır yeğeni. Akıllı ve zeki olan.
Hic duymamistim. o. O
Julius gaius sezar senato tarafından linç edilerek öldürülmüştü ondan sonra tahta march antony geçti o ve kleopatra da öldükten sonra taht tekrar yeğni 2. sezara kaldı sezar zekasını kullanarak büyük bir lider olmuştur o dönemde baya bir faydası var bugünümüze
Buna bakicam. Tesekkur ederim:-)
Kral kraliçe ile olur.
Cocuklari pisten alalim, kralla kraliceyi ciftetelli ye haydii :-)
Mısır İmparatorluğu İmhotep in zamanında
Hürrem Sultan olmak isterdim
Hitler ya da pedro olmak isterdim.
Fenerbahçe imparatorlugu Kralex olmak isterdim :)
Fatihin Fedaisi Olmak istedim :) Savulunnnn
Sultan Süleyman :P :D
Keske olsaymissiniz tum isteyenler, nasil devlet yonetirdiniz acaba :-)
çok iyi yöneteceğime eminim :D şehzadelerden meclis kurardım :D
Al basina belayi :-)
yok yok merak etme :D haremimi sistemli kurardım :D
Sehzadelerden meclis kurarim dedigin icin al basina belayi demistim ama dervisin fikri ne ise zikri de o olur derler hayirlisi :-).
yahu yok harem sistemnine göre şehzadelere meclis kurucam :D tek bir haremle sınırlı kalamam koskoca padişahım ben :D her şehzademin ayrı meclisi olacak hepsi kendi meclisinde söz sahibi olacak :D cumhuriyeti ve başkanlık sistemini taaa o zamandan bu zamana getiricem :D:D:D
Bende cikip hutbe vercem, Allahim neolur bizi koru diye :-)
Hepsi boş, Adalet Avcısı olmak en iyisi
Amerikanvari olmus gibi :-)
Yemişim amerikanı. Ben adaletsizlikten nefret ederim, o yüzden söyledim
Bu tiplemeler genelde onlarin filmlerine ait oldugu icin oyle soyledim, tesekkur ederim :-).
Rica ederim cınım
Elizabeth bathory
Biraz sadistlik var galiba :-).
😃 sadece bir ara onun hayatını çok araştırmıştım ve akıllarda kaldığı için.
Anladim. Despot ve kararli birisin sanirim.
Kararlı biriyim ama despot değilim, zaten o Kraliçe'nin yaptıklarını onaylamıyorum ve çok iğreniyorum. Sadece tarihe kötü bir şekilde olsada adını kazımış biri olduğu için aklıma onun ismi geldi 😊
Anladim tesekkur ederim :-)
Rica ederim 😊
deli petro olurdum :D
Napolyon bonapart..
Degisik bir secim
harika bir askeri deha..
Evet. Tesekkur ederim.
rica ederim.
Sultan olmak istrdm :)))
kraliçe
Sert bir kralice mi :-)
Roma veya Osmanlı
Bu kadar tezatlik olamaz cift yonlu ajan iyi olurmussun :-)
Tarihi iyi bilioruz :)
Tabiki :-)
İskan politikası nı açıklarmısınız
Dusmana yakin tarafta olan topraklarda yasayan vatandaslari alip, yerine imparatorluga yakin olan vatandaslari tasimak. bir amaci bu. Aciklayici olabildim mi
Bilmediğiniz için mi soruldu gerçekten bu soru.:D
Sanirim test icin.
Good job and good night :)
Cengiz Han ;)
Kisisel hayatinda cok pismanliklar yasamis diye duymustum.
Ama ona ragmen guclu durabilmis.. Cok saglam bir karakter ;)
Evet bardagin yarisi dolu :-)
Kesinlikle ;)
Prenses
Zeus tabii ki
Tesekkur ederim :-)
Siz?
Prenses gercek br prenses ama dunyanin tek prensi ve yaklasik 20 yil oyle kalmak isterdim, istediklerimi yapmak icin. :-)
İyi bir seçim.
Tesekkurler :-)
saray olurdum
hiç yok olmazdım sonsuza dek ihtiişamımı korur yıllarca herkesin hayranlıkla baktığı olurdum değerimi asla yitirmezdim bakarsın 7 harikaya 8inci olmuşum:D
Niye ki
asla değerini yitirmemek herkesin diline destan olmak 7 cihandan görülmeye gelmek herkesin fotoğraf çektirmek istenen olmak ve hiç yok olmamak hoş geldi çünkü
Guzel begendim :-)
yavuz sultan selim
Genelde fatih ve kanuni yi dediler, neden yavuz?
benim bildiğim bir kaç hikayesi var. Onları duyduğumda gerçekten büyük bir saygı içimde uyandı ve anladığım kadarıyla çok zeki biriydi. mükemmel satranç oynarmış daha bir çok sebep sayabilirim :)
Vay be tesekkur ederim:-)
Yavuzun lokum meselesini biliyor musun?
Metehan :)
Vay bunu beklemiyordum
Oyle :)
Peki neden :-)
Tabiki sapıkraliçe
:-) neden mesela marie antoinette mi
Bu güzel değil.
Niye?
kraliçe
Fatih Sultan Mehmet
Prenses :)