Stefan Zweig'dan Satranç'ı okuyan var mı, okuduysanız kitap hakkındaki görüşleriniz neler?

Satranç oynayamasam da kitabı okumadan önce sanırım buna karşı bir ilgi, öğrenme isteği duyar gibiydim. Okuduktan sonraysa satrançtan soğudum. O ne öyle satranç için hayatını kaybedecek noktalara gelmek falan.

Stefan Zweig'dan Satranç'ı okuyan var mı, okuduysanız kitap hakkındaki görüşleriniz neler?
Cevapla