Uzun süre kapalı ortamda kalan bi insanın beyni, belli bi müddetten sonra kişiye bazı görüntüler gösteriyormuş. İdam cezasına çarptırılmış bir adam üstünde bu deney yapılmış. Adam 2-3 ay kadar zifiri karanlıkta bırakılmış. En ufaj bir ışık bile yok. Adama 3 sonra ne hissettiğini sorduklarında, televizyon izledim demiş. Beyin adlı kitapta anlatıyor. Çok şaşırmıştım. Buna örnek olarak rüya gösteriliyor. Tavsiye ederim
En son okuduğum kitapta dünyanın gizemli yerlerinden bahsediyordu. Japonya'da Aokigahara adında bir intihar ormanı varmış. Ağaçlar çok sıkmış ve eğer patikadan saparsan ve kaybolursan bulunma ya da sesini duyurma ihtimalin neredeyse yokmuş. Zaten insanlar genelde intihar etmek için gidiyormuş oraya. Orman intihar eden insanların iskeletleriyle doluymuş. Gerçekten ürkütücü.
Kocamdan öğrendim.. Kitap gibi adamdır.. Bir mantar türünün yer altında bir çeşit haberleşme ağı kurduklarını, 50'den fazla ifade için farklı tepkiler (bir çeşit kelime) kullandıklarını öğrendim... Bu mantar türü ağaçlarla da iletişime geçmeye çalışıyor imiş ama henüz kayda değer bir gelişme olmamış. Ağaçlar mantarca bilmiyor demek ki...
Hadi vejetaryenler... Buna ne diyeceksiniz... Yiyin bakalım konuşan mantarları...