Hiç estetik bir konu hakkında konuşmak isteyen yok, neden?

Varsa yoksa bir derdine çözüm arayanlar... Tamam o da hatrı sayılır bir kategori lafım yok. Ama mesela sıkılan tayfa var ve canı sıkılan var mı diye soruyor. Yani yuh bu böyle mi sorulur! Biri desin ki aaa bulutlar ne acaip başka biri işte onların türleri var bilmem kaç neme rüzgara basınca göre değişiyor falan. Ya da işte sanat sepet falan... Buradaki her sohbet 10 dk sonra konudan konuya geçmeye dönüşüyor zaten, bari başta güzel başlasın öyle devam etsin. Bence yani, yine herkes kendi bilir de. Nacizane bir öneri benimki.

Hiç estetik bir konu hakkında konuşmak isteyen yok, neden?
Cevapla