Ülkemizde noel kültürünün artması saçmalık değil mi?

Ağaç süslemek o tarz kıyafetler giymek kutlamak bana şok saçma geliyor. Neden özeniyorsunuz batıya
Ülkemizde noel kültürünün artması saçmalık değil mi?
Cevapla