Güncellemeler
+1 yıl
"Gecen ki kuzgunların ifadeleri çok orjinaldi. Kaldırsaydın keşke o orjinal resmi. Çok" soruda ki bu kısım yanlış olmuş. Bunu başka bir yere yazmıştım. Sarhoşluğuma verin

Vincent van Gogh 1890 çizimi.
Ustadın resimlerine bakarken soru aklıma geldi. Eski sanatçılar o çağın baskısı altındayken bile sanat eserlerinde toplumsal sorunları işlemişler. Tuval bir ressamın bu konjektörde cehennemi olur. Gecen ki kuzgunların ifadeleri çok orjinaldi. Kaldırsaydın keşke o orjinal resmi. Çok
Eski toplumlarda klinik depresyon vakalarında toplum yenilenirmiş ve klinik depresyon toplumsal bir vaka olmaktan uzak bir psikiyatrik hastalıkmış.
İnsanın bilinç kazanmasından itibaren başlamıştır tarihte de önemli kişilerin bir kısmının ruh hastası olduğunu görürürüz fakat bu rahatsızlıklar sanayi devrimiyle birlikte başlayan kent yaşamının etkisiyle çok hızlı arttı ve çok yaygınlaştı.
Sanayi devrimi konusunda hemfikiriz✌✌✌✌
Of çok bilgili erkek ne tarafa eriyoruz sjsjdjsjxjka
Cevap
0Cevap
Antik medeniyetlerden bu yana vardır depresyon. MÖ 2.000'lerden bu yana mjör depresyon gibi...
Babil, sümer vs...
Nero'nun zamanından beri.
11. nci
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?