Kitap bazında ister roman, ister araştırma, hatırat...
Kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı daha çok beğeniyorsunuz
Erkek yazarlar
Kadın yazarlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kitap bazında ister roman, ister araştırma, hatırat...
Kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı daha çok beğeniyorsunuz
cinsiyetçi yaklaşmak gibi olmasın ama erkek yazar diyorum çünkü kadın yazar az olduğu gibi kadın yazarların çoğu da edebiyatçı değil saçma sapan feminist propaganda yapan canım karılar, astroloji, spritüalizim gibi kitap yazanları bu kategoriye almıyorum bile edebiyattan bahsediyoruz ama kitap yazan kadınların büyük çoğunluğu bunlar ve wattpad yazarları hal böyleyken kadın yazar diyebilmem için yobaz feminist olmam lazım ama ayn randın yazdıklarını çok merak ediyorum bir gün okuyacağım ve ayn rand da duyduğum kadarıyla kadın yazar demeyecektir
Erkek yazarlar: mesela Kahraman Tazeoğlu okuyucusu olarak el kalemini çok beğeniyorum... o kadar iyi hissettiriyor ki; kısmet olursa birgün kitabımı imzasını isteyeceğim tabi olurda bigün kitap fuarı düzenlerse🥺
Cevap
19Cevap
Cinsiyete takılmam. Kitabın içeriği önemli benim için. Her iki cinstende sevdiğim yazarlar var. Çoğu kez kitabın adı dikkatimi çeker. Şöyle bir göz gezdiririm, zevkime uyarsa alırım..
Kadın yazarlar
Bu zamana kadar yazdığım hiçbir yazarın cinsiyetine bakmadım. Veya özellikle "kadın/erkek" hitap ediyor demedim. Lakin okuduğum kadarıyla erkek yazarların kalemlerinin daha ağır, kadın yazarlarının ise daha hafif ve taze olduğunu farkettim. Yazarlıkta bile kadın ve erkek arasındaki fark belli... 😄
Kadınların doğasında daha duygusal şeyler kaleme alınıyorken erkekler aksine ağır şeyleri kaleme alıyor. Ben duygusallıktan öte yazılar okumayı tercih ediyorum. Dolayısıyla erkek yazarları seçiyorum. Ama dediğim gibi, ayrım yok.. sadece bu soruya cevaben.
Jane austen, agatha christie romanlarını çok seviyorum mesela ama en sevdiğim yazar victor hugo yanii cinsiyet ayrımım yok bana hitap eden her kitabı okurum yeter ki wattpad kitabı olmasın 😅
Cinsiyetle ilgisi yok bu konunun diye düşünüyorum. Bir ayrım yapmadım bu konuda. Klasikleri seviyorum daha çok ve en sevdiğim, kendime en yakın bulduğum yazar da Dostoyevski.
Hiç kadın yazara ait kitap okumadım. Bu tercih değildi. İlginçmiş. şu an fark ettim.
Daha çok erkek yazar var ama kadinyazarlardanda okudum
Okuduğum kitaplar genelde hep erkek yazarların kitaplarıydı
Cinsiyet olarak bakmadim, ama cogunlukla erkek yazarlarin kitabi oldugunu fark ettim su an.
Post modern tarzı benimsemiş tüm yazarlar bana hitap ediyor. ✨
Aslında erkek kadın diue bir ayrımın yok hangisi hoşuma giderse onu okurum önemli olan içindekiler
Cinsiyete takılmam ama baktığımız zaman erkek yazarlar daha çok hitap ediyor
Erkek yazarlar bunu soylememin sebebide cogu sevdigim yazarin erkek olmasi
Erkek yazarlar, hatta en sevdiğim yazar Ahmet Ümit.
iki cinsiyetin okuyucusuna hitabetini ayırt etmemek lazım bence.
Cinsiyet ayırmam güzel kitap bana hitap eder
çok fazla kadın yazar yok zaten şu an piyasada. okuduğum çoğu kitap erkek yazarlara ait
Erkek yazarlar diyebilirim çünkü çom fazla kadın yazar yok zaten
Erkekler daha derin duygulara sahiptir
Zaten şairler erkektir
Yazarlardan pek anlamiorum ama bence cinsiyeti önemli değil çünkü içeriği önemli bence
En cok ve genelde tek okudugum yazar dostoyevski herkese tavsiye ederim
Beğendiğim kadın yazarda var
İlk defa erkeklerin kazandığı oylama olmuş
Kadın yazarlar
Erkek olanlar... Yazarlar
Cinsiyete takılmam.
Kadın yazarlar
Pek takmıyorum ama en çok erkek yazarlar
Olayı yasattiriyor
Genelde erkek yazarlar
Erkek olanların DHA iyi
Kadın yazarlar
kadınlar yazar olabiliyor mu?
Ben çok nadir denk geliyorum kadın yazara
Erkek yazarlar
Farketmez ama erkek yazarlar daha fazla
Fark etmez
Erkek
Kadın yazarlar
Kadın yazarlar
Kadın yazarlar
İkisi de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?