• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kültür & Sanat

Bana önerebileceğiniz dili çok ağır olmayan yabancı roman var mı?

Muallime__
Muallime__ Takip Et
Master Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
14
Yapay Zekaya Sor

Günlük dil tercihimdir.

Klasiklerden olmasın ve orijinal dili İngilizce olursa çok makbule geçer 🐛🦉

Bana önerebileceğiniz dili çok ağır olmayan yabancı roman var mı?
Bana önerebileceğiniz dili çok ağır olmayan yabancı roman var mı?
Cevapla
Orijinal Soruları Öneri Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Handsomehell01
    Handsomehell01 Takip Et
    Master Yaş: 109 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben yeni Altay Cem Meriç'in peygamberliğin ispatı kitabını aldım. Dili fena değil ama yabancı değil 😇 Yabancı yazar pek okumuyorum ben. Zülfi Livaneli dili ve sürükleyiciliği çok hoşuma gidiyor. Zülfi Livaneli serisini bile alabilirsin hiç bir kitabında sıkılmazsın. Erkek olmama rağmen Leyla'nın evi Roma'nın sonunda gözümden yaş geldi. Serad okurken hayır bu kadın böyle ölemez diye kitabı fırlattım sinirden 🤣

    0
    35 Yorumla
    • halil233
      halil233
      +1 yıl

      peygamberin ispatını akla mantığa sığacak derece de ispatlıyormu peki?

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      @halil233 tabiki mesela delil sunarken İslam dışı kaynaklardan hatta İslam düşmanı oryantalistlerin kendi ağzından örnekler veriyor. Bir de herkesin kabul ettiği tarihi olaylardan deliller sunuyor. YouTube kanalında kitap hakkında bilgi veriyor zaten şu an. Bakabilirsiniz isterseniz

      Yorumla
    • halil233
      halil233
      +1 yıl

      anladım sağol peki sen bu levleke hadisine inanıyormusun?

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      @halil233
      şimdi şöyle bir düşünelim. Bir ressam olsan ve resim sergisi açsan, sergi alanını ışıklandırır mısın yoksa karanlık mı bırakırsın? O yüzden Allah da bu kainatı yaratırken bunu anlatacak peygamber ışığı ile ışıklandırması gayet normal değil mi? Allah katında her peygamberin farklı bir yeri vardır ama Allah insanları yaratırken kendi nurundan üfleyerek yaratıyor. Bu yüzden yeryüzünde ilim, bilim yapabilme kabiliyeti sadece insanda bu yüzden var. E şimdi Allah kendi nurundan bir parça yaratacak ise bu parçayı ilk sahip olacak kişi ilk seçilmiş insan olması gerekir doğal olarak. Bu peygamber efendimiz sallallahu aleyhi vessellem olmasaydı başka biri olurdu. Şöyle düşün. Senin spermin senin parçan ve doğacak çocuklar doğal olarak senden gen almış oluyor. Peygamber efendimiz sallallahu aleyhi vessellem de güzel ahlâkı alıyor. Bu yüzden ben en güzel ahlâkı tamamlamak için gönderildim diyor. Şimdi senin iki çocuğun olsa, sana şunu dese baba beni neden birinci çocuk olarak dünyaya getirmediniz? Absürt olmaz mı? Nasıl ki senin spermin yani senin parçan İlk kez bir yumurta ile birleşince ilk çocuk oluyorsa, Allah'ın nurundan çıkan ilk parça da ilk peygamber oluyor. Şimdi diyeceksin ki ilk peygamber Hz. Adem değil mi? İnsan olarak ilk peygamber Hz. Adem ama Nur olarak yani Allah'tan bir parça olarak yaratılan İlk peygamber Hz. Muhammed sallallahu aleyhi vessellem. Bu yüzden Cennet kapısında önce La ilahe illallah sonra Muhammeden Resulullah yazıyor. Linki okuyabilirsin.
      www.google.com/.../levlake-hadisi-olarak-bilinen-sen-olmasaydin-ey-habibim-felekleri-kainati-yaratmazdim-kudsi-hadisi%3famp

      Yorumla
    • halil233
      halil233
      +1 yıl

      bence saçmalık bizim yaratılma sebebimizin bir insana bağlı olması tamamen saçmalık...
      ben kimse için yaratılmadım ya da şöyle bir şey yok şu olmasaydı sende olmayacaktın diye bir şey yok Allah bizi zaten yaratacaktı ama bu levleke saçmalığı tamamen yanlış söylüyor muhammed için yaratıldığımızı eğer o olmasaydı bizim olmayacağımızı söylüyor.
      ve şu hadise bakarak;
      “Ey Âdem, doğru söyledin; hiç şüphesiz Yarattıklarımdan bana en sevimli olan Odur. Onun hakkı için istediğinden ötürü seni bağışladım. Bilesin ki, eğer o olmasaydı, seni yaratmazdım.”
      ademin muhammedin hatırı için affedildiği belirtiliyor ben birisinin hatırı için affedileceksem Allahın benim şahsıma karşı merhametini açıkcası pek samimi bulmuyorum hani ademe böyle dediyse bize de böyle diyordur yani mana itibariyle ey insanlar muhammed olmasaydı sizi affetmezdim onun hatırı için size merhamet ediyorum etme o zaman ya etme abi yani niye ediyorsunki birisinin hatırı için ben açıkcası o adem olayındaki anlatılan hadislere inanmıyorum sonra bu levleke hadisine de inanmıyorum tamamen saçmalık ha doğruysa kafir oldum yapacak bir şey yok doğruda olsa ben o hadisleri kabullenmeyecem ben birisinin hatırı için sevilip bağışlanıyorsam o sevgiye de merhamete de gerek yok saçma sapan sözler söylemişler malın bir tanesi çıkmış uydurmuş kusura bakma mal diyorum çünkü şu an bu saçma sapan sözler yüzünden benim Allaha karşı sevgim saygım azaldı hatta yok oldu.

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      @halil233 dostum hadisler öyle kafana göre yorum yapabileceğin bir olay değil. Alimler bu hadislere açıklık getirebilmek için hadis ilmini okumuşlar. Kur'an'da ve hadislerde tevil vardır. Her hadis gerçeği de yansıtmaz. Hadisin sağlam olması için aynı şeyi noktası virgülüne kadar aynı şeyi belirtiyor olması lazım. Şimdi benden sana tavsiye Altay Cem Meriç gibi eski bir ateistin hadislere neden inanalım adlı videosunu izlemen. Şimdi sen kendi kafandan yorumlar ve inkara gidersen bu şu an anlama gelir. Benden önce yaşamı olan ilk bilim adamları ibni Heysem, İbni Haldun, El cezeri , İbn-i Sina ve şu an Ateist ya da Hristiyan iken Müslüman olan tüm bilim adamları bu hadislerin saçmalığını göremeyecek kadar cahiller anlamı çıkar. Onlar neden senin gibi düşünmüyor bence sen bu sorunun cevabını araştır

      Yorumla
    • halil233
      halil233
      +1 yıl

      ya banane onlardan ben bu hadislere inanmıyorum ve bütün hocalar var olan bilgili ilimli hakikatli hocaların hepsinin ağzında dolanan söz ey habibim sen olmasaydın Alemleri yaratmazdım onun kıymetini bilelim gibisinden sözler söylüyorlar zaten herhangi bir manası olmuş olsaydı o hocalar anlatırdı anlatmıyorsa demekki gerçeğide öyleymiş bizim yaratılma sebebimiz muhammedmiş...
      saçmalık eğer gerçeksede inkar ediyorum dediğin videoyu izleyeceğim fakat herhangi bir şekilde değişiklik yapacağını sanmıyorum bu hadisi ben asla kabul etmem o adem olayınıda kabul etmiyorum bir tane peygamber sevdalısının uydurduğu çok fazla sevdiğinden ötürü bir kısım sözler diye nitelendiriyorum ben bu sözleri... yok işte sen olmasaydın vs vs... saçmalık...
      hani biliyorsan anlat o zaman mesela Allah o hadiste neden öyle demiş?

      “Ey Âdem, doğru söyledin; hiç şüphesiz Yarattıklarımdan bana en sevimli olan Odur. Onun hakkı için istediğinden ötürü seni bağışladım. Bilesin ki, eğer o olmasaydı, seni yaratmazdım.”
      bu hadiste peygamber olmasaymış Allah ademi bağışlamayacakmıymış neden böyle bir söz söylemiş yani burada şu çıkıyor normalde Allah merhametsiz fakat habibi için bağışlıyor saçmalık mesela muhammed deseydi ki ey Allahım ben bu kavmi sevmiyorum yerle yeksan et tekimizi dahi sağ komazdı aksine ebediyyen cehennemde süründürürdü saçmalık abi ben bu hadisi kabul etmiyorum.

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      Bir hadis çalışması var Altay Cem Meriç belgesini paylaştı onu izle. En az 3 farklı güvenilir kişinin aynı şeyi söylemesi gerekiyor hadisin sağlam olması için. Örneğin Buhari bile kitabında tüm hadislerine kefil olmadığını sadece peygamber efendimiz sallallahu aleyhi vessellem şöyle buyuruyor şeklinde başlayan hadislere kefil olduğunu bu yüzden bu hadisleri üst başlıkta aldığını belirtiyor. Hadislere kendi yorumunu katmadan önce bu hadislerin tevilini oku eğer mantıksız gelirse sonra karar ver. Aynı şeyi ben Kuran'da yaşadım. Böyle ayet mi olur lan dedim. Resmen kendine göre devşirmiş demiştim. Ama ayetlerin hangi olay üzerine ne zaman indiğini araştırmaya başlayınca taşlar yerine oturdu. Sonra hak verdim ayetlere. Mesela Kur'an'da bozgunculuk yapanı öldürün der. Mesela bir kişinin atom bombası ile binlerce kişiyi birden öldürmesi bozgunculuk değil mi? Bu kişinin öldürülmesi kadar doğal ne olabilir sence? O yüzden biraz derine inmek lazım İslam'ı anlayabilmek için

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      @halil23 bir matematik kitabında iki üç tane hatalı soru olunca neden matematiği inkar etmiyorsun da söz konusu din olunca inkarı tercih ediyorsun?

      Yorumla
    • halil233
      halil233
      +1 yıl

      adam akıllı cevap bulamadım var olan hocalarında bir bok bildiği yok bilmiyorum ben inkar ediyorum açıkcası yani bu hadisin ne gibi bir manası olabilir ki?
      mesela bir çıkarım yap çünkü çıkarım yapan hiçkimse yok Allah neden ademi bağışladı?
      a. muhammedin hatırı için mi?
      b. ademi sevdiği içinmi?
      c. Allahın merhameti sonsuz olduğu için mi?
      hangisi ben bu hadise baktığımda
      muhammedin hatırı için cevabını işaretlerdim ki öyle yani... teviline tefsirinede baktım herhangi bir şekilde anlatmıyorlar olduğu gibi söylüyorlar sadece olayın zamanını yerini falan anlatıyorlar neden böyle söylediğini anlatmıyorlar belki 100 lerce makale okudum o yüzden ya ben bu hadisi inkar edecem ya da müşrik gibi Allah var ama bu putta var diyip kendimi avutacam yani sen varsın bu hadiste var sen bizi onun hatırı için seviyorsun onun hatırı için merhamet ediyorsun bunların hepsini kabul ediyorum fakat bende varım diyorum ben... samimiyet görmüyorum bizi birisinin hatırı için bağışlayan seven kişinin gerçekten bizi sevdiğine inanmak saçmalıktan ibarettir.
      Allah bizi neden yarattı?
      a. muhammed için
      b. insan için
      c. ikisi için.
      a şıkkını kabul gören bir çok hadis var olabilir.
      b şıkkını kabul gören bir çok ayet var olabilir.
      c şıkkı ikisi için asla olamaz muhammedde insan çünkü insan için yaratıldıysa herkes için yaratılmıştır allem edip gullem edip başka birisini katmaya gerek yok insan için yaratıldı peygamber olması onun insan olduğu gerçeğini değiştirmez.
      hangi cevap daha yatkın diyorsan bana c şıkkı fakat gerizakalı mal bazı kısım canım hocalar muhammed için yaratıldığını söylüyorlar hepsi birbirinden canım hangisi olduğuna şaşırdığım için hepsini kökten inkar etmeyi uygun gördüm

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      @halil233 Allah bizi neden yarattı? El cevap: Ben gizli bir hazineydim bilinmek istedim diye cevap veriyor Allah. Bunun tevilini açayım sana. Şimdi sen bir bilim adamı olsan ve covid gibi bir virüsün tek bir hap ile yok edildiğini bulsan ya da bir kanserin bir iğne ile bütün vücuttan atılmasını sağlayacak bir iğne icat etsen şunu der misin? Ya arkadaş ben buldum ama banane ya. Ben gidip dönerci dükkanı açacam der misin? Yoksa bütün dünyadaki insanlara, bakın bende böyle bir yetenek böyle bir zeka var diye tüm dünyada adının duyulmasını yani dünyaca bu yeteneğinin bilinmesini mi istersin? Cevap belli sanırım. Bu şekilde Allah da tüm kainatı, evreni yaratacak güce sahip olduğu için bu yüzden bu gücünün tüm insanlar tarafından bilinmesini istediği için yaratmış olması gayet normal değil mi 🤔

      Yorumla
    • halil233
      halil233
      +1 yıl

      risalei nurdan cevap veriyorsun belli ki okumuşsun ben risalei nuru 5 defa bitirdim külliyatı...
      benim sorduğum soru farklıydı? cevap verdin fakat diğer şıkları elemedin o yüzden tatmin edici bir cevap değil muhammedin hatırı için yaratılma sebebine ne diyeceksin?
      yani şu cevabı verme ama bana muhammed öğretmendi öğretmensiz bir kainat olmayacağı için öyle dedi bu cevabı verme Allahın çünkü başka öğretmen yaratmaya da gücü yeterdi çünkü seninde dediğin gibi Allahın asıl gayesi ne olursa olsun kendi cemalini ve kemalini tanıtmak...
      muhammed olmasaydı da yaratacaktı zaten... evet şimdi cevabını bekliyorum cevabı verirken arada var olan şıkları da elemen lazım ben sana sadece Allahın neden bizi yarattığını sormadım şıklarda sundum!

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      @halil233 Allah'ın adıyla cevap veriyorum sana. Allah lehül mülk'tür yani mülk sahibi o dur. Şimdi diyelim ki sahibinden. Coma ilan verdin. Arabam 500 bin yazdın. Bende bu ilanı gördüm. Favoriye ekledim. Fiyatı düşürmeni bekledim. Sen ise bir gün sonra 600 bin yazdın. Ben şunu diyebilir miyim. Kardeşim dün 500 dü bugün 600 bir günde bu kadar oynama olmaz. Fiyatı indir hemen. Bunu dersem ne derdin? Kardeşim mal benim mülk benim ister 500 yazarım ister 600 ister 1 milyon sanane. Hatta sana vermem bile dersin değil mi? Neden çünkü mülk sahibi mülkünde istediği gibi tasarruf eder. Allah bu kainatın sahibi olduğu için yani mülk onun olduğu için ister Hz. Muhammed sallallahu aleyhi vessellem hürmetine yaratır tüm insanları ister Hz. Adem aleyhisselam hürmetine ister başka biri hürmetine ya kimse hürmetine yaratmaya da bilir. Mal onun Mülk onun. Karar onun. Nasıl ki sen ilan verirken kimse sana müdahale edemiyor mülk senin olduğu için istediğin fiyattan veriyorsan ve kimse sana kardeşim sahibinden. Com da değil hürriyet emlakta vermen lazım ben böyle istiyorum diyemiyorsa yani mülk sahibinin kararlarına kimse kârşı gelemiyorsa kendi mülkü üzerinde tercih yaparken, Allah da mülk sahibi olduğu için onun kararlarına karşı gelmezsin. Gelirsen mantık hatasına düşersin. Aynı sahibinden com daki adama verdiğin cevap gibi cevap alırsın. Mülk benim ben yarattım Hz. Muhammed sallallahu aleyhi vessellem uğruna yarattım hepinizi derse ne cevap vereceksin? Ama bana saçma geliyor dersen ama ilan verirken fiyatı yükseltmende adama saçma geliyor peki bu sonucu değiştiriyor mu? Sen yine mülk sahibi olduğun için istediğin gibi ilan veriyorsun. Allah da mülk sahibi olduğu için istediği gibi yaratıyor

      Yorumla
    • halil233
      halil233
      +1 yıl

      bu doğru bide şöyle düşünelim o adam sahibinden. comdaki adama küfür etmişmidir sence ya da o adama kanı ısınıyormudur?
      cevap belli anasına bile sövmüştür belkide ve sevmezde neden sevsin.
      Allah istediği gibi yaratabilir amenna fakat sevmek zorunda değilim sevmiyorum aga bu hadisler doğruysa ben sevmiyorum bundan dolayı da Allaha hesap sormuyorum neden böyle yaptın diye!
      fakat sonuç değişmezse ben değişirim kaidesince Allahı sevmiyorum bu kadar basit istediği gibi tasarruf etsin ama ben yokum işte senin gibi bu tip cevapları veriyorlar bu sefer ben daha beter soluyorum ya ben Allahı zaten sevmiyorum sevmek için yol ararken sen neden böyle diyorsun yok işte o mülk sahibi istediği gibi hareket eder ya tamam etsin o zaman Allahı sevmiyorum sevmediğim içinde cehenneme atarsa da atsın zalim birisi bizi yaratmış boştan boşa birisinin hatırı için zaten adam akıllı ibadet ettiğimizde yok aha hadisleride inkar ettim tam kafir oldum artık başlarım dinine de imanına da sevgisinede yaratmasına da cehennemine de cennetine de inanmıyorum arkadaş yetti.

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      @halil233 dostum Allah tercih hakkı vermiş ister inan ister inanma. burada söz konusu sövüp sövmemek değil. Tek bir örneğe takılıp kalıyorsun. O zaman başka bir örnek vereyim sana. Bir tane stilist geldi ve dedi ki senle bana. Elimde iki tane atkı var. 100 milyar karşılığında bu atkıyı 1 saatliğine takar mısınız diye sordu. Biz de doğal olarak ulan iyi para diye kabul ettik ve atkıyı attık boynunuza. Adam aldı makası eline başladı atkıyı kesmeye. Şunu diyebilir misin adama ne yapıyorsun kardeşim atkıyı ne hale getirdin. Güzelim atkım heba oldu diyebilir misin? Diyemezsin çünkü mülk o adamın isteğini gibi keser biçer. Peki sen adama sövebilir misin sövmezsin neden çünkü mal onun mülk onun. Peki diyelim ki adam senin atkıyı kesti benim atkıya hiç dokunmadı adama şunu diyebilir misin neden bu atkıyı kestin de bunu kesmedin haksızlık değil mi bu yaptığın diyebilir misin? Diyemezsin çünkü sanane mal benim değil mi cevabını alırsın.

      Yorumla
    • halil233
      halil233
      +1 yıl

      ben mesela atkısı kesilen tarafta olsaydım gıcığıma giderdi ama kendimi şöyle tasfiye ederim.
      la boş ver yemişim atkısını kesmesini paramı aldım ya ben ona bakarım derdim.
      ama o adama yine kanım ısınmazdı ve sevmek zorunda da değilim o adamda bana gelip atkını kestim diye beni sevmiyormusun? diye hesap soramaz sevmiyorum arkadaş ben görevimi yaptım paramı aldım sanane derim oda öyle bir cevap alır o zaman...

      Yorumla
    • halil233
      halil233
      +1 yıl

      https://www.youtube.com/watch?v=8hou78mnf2s
      izle

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      @halil233 tamam işte senin görevin atkıyı takmak bunun karşılığında da paranı almak gerisi seni bağlamaz. Allah da mülk sahibi olduğu için senin görevini o belirliyor. Sana ecel saatin dolana kadar süre veriyor. Bu süre zarfında da sana oksijen veriyor, topraktan karnın doysun diye sana her çeşit nimetleri sunuyor. Bunun karşılığında da senin görevin nasıl ki para karşılığında atkı takmak ise bunca nimetler karşılığında da görevin ibadet etmek. Mantık bu kadar basit. Görevini yerine getirdiğin için mülk sahibi sana nasıl ki para veriyorsa, Allah'da ibadet görevini yerine getirdiğin için sana sonsuz Cennetini veriyor. Bunun nesini anlamak istemiyorsun? Buradaki adam bu adam hadis zayıf diyor kendine göre yorumluyor. Ee eğer bu adam haklıysa senin inkar etmen yine saçma oluyor. Doktor yanlış tez yazınca hipokrat kitabını inkâr etmiyorsun da Bir kaç hadis sana uymuyor diye neden inkara gitmeyi tercih ediyorsun? Bunun yerine sahih hadisleri araştırman daha doğru değil mi? Bu adam reddiye yemiş bu arada hadis inkârları yüzünden Cübbeli Ahmet hoca dan.
      https://youtu.be/VE46jZe6K_Y

      Yorumla
    • halil233
      halil233
      +1 yıl

      sevmek zorunda değilim o zaman sevmedim diye de cehenneme gitmiyeceğim o zaman senin dediklerinle ilerleyecek olursak çünkü o hadislerin varlığı sürece Allahı sevmiyecem yani bu olay bu kadar basit ha şu var cennet için görevimi yaparım ibadet ederim ama zerrece sevmem bu kadar basit..
      cübbeli ebu bekir sifilden daha bilgemi ki reddiye yapmış?
      bide ben onun levleke hadisine dair açıkalamasınıda dinledim tamamen saçmalamış o yüzden pek cübbeliyi tavsif etmiyorum.

      Yorumla
    • halil233
      halil233
      +1 yıl

      bide inkara gitmemin sebebi görevimi yapmamak değil sevmemek Allah sevmeyeni cehenneme atacam diyor açık ve net bir izahla ben sevmiyorum e o zaman ibadete ne gerek var diyip inkar ediyorum zaten cehenneme gidecem deyip...

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      @halil233 bu dünyaya gelmeyi senin ruhun istedi dostum o zaman sende bu imtihanı kabul etmeyecektin en baştan. Sen istedin Allah da gönderdi seni. Eğer istemeseydin doğarken ölecektin ve ya sınava tâbi tutulacağın yaşa gelmeden ölecektin. Şu an ölenler gibi. Hem kabul edin zora gelince de ben sevmiyorum diye inkar edin ne güzel memleket 😂

      Yorumla
    • halil233
      halil233
      +1 yıl

      ya bi hadi ordan git ya bide kendini islamı yayan birisi olarak tanıtmışsın biyografinde salağın tekisin anasını satim bir bok bildiğin yok saçmalamaya devam et dostum hadi hangi tanrıya inanıyorsan ona emanet...

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      @halil233 gerçekten İslam konusunda hiç bir şey bilmiyorsun. Tek bildiğin şey inkâr etmek. İşine gelmeyince de hakaret etmek. Haksız olduğunu anlayan insanları başvurduğu bir yöntem olduğu için hiç şaşırmıyorum o yüzden yorumuna. Hadi eyvallah. Allah hidayet versin inşAllah www.google.com/.../hakaretin-altinda-derin-psikolojik-etkiler-var,fTgLbjIjhU-8m_NVXh0s9Q
      risale.online/.../yaratilmayi-ben-istemedim-ki-diyenlere-ne-denilmeli

      Yorumla
    • halil233
      halil233
      +1 yıl

      hayır hakaret etmemin sebebi cevap verme tarzın çok saçma adam akıllı tartışsan zaten sana hakaret etmeyip adam akıllı cevap verecem fakat işte sende akıl yok bide emin ol islam adına senden daha iyi bilgiye sahibim sadece 9 yılım yurtlarda geçti hafızlık yaptım arapça eğitimi aldım risalei nur dersleri aldım.

      Yorumla
    • halil233
      halil233
      +1 yıl

      sen cevap bile veremiyorsun ki sorularıma bilmiyorum diyorsun git araştır diyorsun bende diyorum ki çok araştırdım ama sen öyle körü körüne inanmışsın ki her soruya cevap var diyorsun zıtlaşıyoruz yani burada...

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      @halil233 hiç inandırıcı gelmiyor nedense. O kadar eğitim almışsın ki bidat ehli hadis inkarcılarını bile öğrenememişsin. Bak dostum anlamadığın olay şu kimse senin tatmin etmek zorunda değil soru sordun tüm sorularına cevap aldın. Cevapsız soru bırakmadım ama sen tatmin olmadın diye kimse seni tatmin etmek zorunda değil. Biraz psikolojik destek alman bu konuda sana daha çok fayda sağlar.

      Yorumla
    • halil233
      halil233
      +1 yıl

      dostum sen ne için yaratıldığımıza dair cevap vermedin cevap verdinse de şıklarımı yok etmedin ben zaten senin anlattıklarını biliyorum ya ama zıttı hadis var levleke hadisi var diyorum sen anlamıyorsun işine gelmiyor çünkü cevap veremediğin için...

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      @halil233 yoo verdiğim cevap zaten senin şıklarının tamamını kapsıyordu ama sen anlamak istemedin bu benim değil senin sorunun

      Yorumla
    • halil233
      halil233
      +1 yıl

      verdiğin cevabı ben biliyorum zaten sana sormamın sebebi belki farklı bir şey sunarsın demekki sende bir bok bilmiyorsun o bir bok bilmiyor dediğim hocalar gibi sadece sana göre doğru olanları anlatıyorsun fakat sana göre karşıt bir fikir sunulunca kabul etmeyip hatta söz konusu bile etmeyip cevap vermeye çalışıyorsun zaten ben sana söyledim tamam Allah bizi kendini tanıtmak için yarattı fakat neden öyle bir söz söylemiş diye sordum sen hala diyorsun ki sen anlamak istemiyorsun sen önce bana bir anlat neden öyle bir söz söylemiş mesela Allah ey habibim sevdiceğim sen olmasaydın hiçbirşeyi yaratmazdım diye Allahın gayesi bumuymuş büyük aşkını ilan etmekmiymiş hem hadisi kabul ediyorsun hemde kendini tanıtmak için yarattığını söylüyorsun bu hadisle Allahın amacı çelişiyor sende diyorsun ki kendine göre yorumlama hadisi o zaman daha doğrusunu söyle de ben de ona göre yorumliyim ama sen anlamıyorsun o boktan dediğim hoca tiplerinden olduğun için ebu bekir sifil hocada çok güzel cevaplamış o cübbeli bir bok bildiği yok reddiye yapmış bide sanki alim hadislerin hepsini teker teker kendisi yazmış veeaallaha

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      @halil233 dostum gerçekten okuduğunu anlama konusunda problem yaşıyorsun. 1) bu hadis sahihtir demedim. Sahih değildir de demedim. Sahih demişim gibi bir tarafından element uyduran sensin. Sana dedim ki bir hadisin sahih olması için en az 3 farklı kişinin noktası virgülüne kadar aynı şeyi söylemesi lazım. Bu yüzden sana Altay Cem Meriç'in hadislere neden inanalım videosunu önerdim. 2) farz edelim ki bu hadis sahih. Allah mülk sahibi olduğu için, mülk sahibi mülkünde istediği gibi tasarruf eder dedim. Karar verici Allah. İster Hz. Muhammed sallallahu aleyhi vessellem için yaratır tüm kainatı ister başka peygamber için. İsterse kendi keyfi için yaratır. Farz edelim ki gerçekten böyle bir hadis yok. Ebubekir Sıffin hocanın videosunu paylaşıyor sun ama paylaştığın adam da Allah'a ve hadislere inanıyor. Yani kendi içinde sürekli çelişki yaşayan birisin. Bir matematik kitabında iki yanlış görünce neden bütün matematiği inkâr etmiyorsun diyorum cevap bile veremiyorsun. Ama aynı şey söz konusu İslam da olunca ne hikmetse inkâra gidiyorsun. O yüzden sahih hadisleri öğren ona göre amel et. Sana sahih hadisleri nasıl öğreneceğini bile söyledim ama senin okuduğunu anlama konusunda algıda büyük bir problemin var. Meselâ Kur'an'ın bilimsel delilleri ile ilgili sunum yapan bilim adamları var. Bunları neden görmemezlikten geliyorsunuz? Çünkü işinize gelmiyor sizin için sırf İslam'ı inkar etmek için sadece açık bulmak gerek. İslam'da doğruluğu bilimsel olarak teyit edilen ayetler işinize gelmiyor bu kadar basit

      Yorumla
    • halil233
      halil233
      +1 yıl

      emin ol sana Allahın varlığını peygamberin hak peygamber olduğunu kuranı kerimin 1400 yıl boyunca değişmediğini ve insan eseri olmadığını meleklerin varlığını ahiretin varlığını kaderin varlığını vs vs...
      2+2=4 eder katiyyetine ispat ederim seninde algında bir problem varki beni tam anlamamışsın ben de dedim ki bir müşrik gibi bu var ama bende varım derim dedim ben inanıyorum zaten o hadise doğru diyen herkesten nefret ediyorum bak olayı yine devşiriyorsun ben sana neden böyle bir söz söylemiş diye sordum sen yine başladın senin anlamanda sıkıntı var falan...
      abi Bir diyorsun Allah bizi kendini tanıtmak için yarattı birde sanane ne için yarattıysa yarattı diyorsun kendinle çelişiyorsun farkında değilsin saçma sapan konuşuyorsun o yüzden seninle fazla tartışmaya girmeyeceğim.

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      @halil233 Allah akıl fikir versin verdiğim örneklerin hiçbiri anlamamışsın bile. Gerçekten sana tavsiyem paragrafta anlam soruları çöz biraz kendini bu alanda geliştir. Yoksa kimsenin söylediği hiç bir şeyi bu şekilde anlamaz sorularına cevap alsan bile almadığını sanarak ömrün boyunca papağan gibi aynı soruları sorarak yaşar ve bu sorunlarla ölürsün

      Yorumla
    • halil233
      halil233
      +1 yıl

      edebiyat dersim paragraf dersim 100 üzerinden 90 özele gel ekran görüntüsü atim dostum lütfen cevap veremediğin için kendini parçalama hocayım diyorsun kendini saçma sapan izah ediyorsun bir hoca asla böyle davranmaz senden islam mücahidi falan olmaz boş yapma...

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      @halil233 paragraf dersim 🤣🤣🤣 paragraf bir ders değildir 🤣🤣🤣 ekran görseline gerek kalmadı 🤣

      Yorumla
    • halil233
      halil233
      +1 yıl

      paragrafın bir ders olmadığını biliyorum fakat hocamız sırf paragraf adına bize test çözdürüyordu onu diyorum kendince bahaneler uydurup gülmüşsün hani boşa gülme diye bir mesaj bırakim dedim.

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

0

Cevap

5

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 24,4b cevap paylaştı.

    Simyacı - paulo coelho romanını tavsiye edebilirim

    1
    0 Yorumla
  • daldandalasincap
    daldandalasincap Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Yabancı dilde okumak için mi soruyorsun anlamadım ama kendi okuduğum bir İngiliz romanını onerebilirim

    Jane Austen - Gurur ve Önyargı

    1
    2 Yorumla
    • Muallime__
      Muallime__
      +1 yıl

      Evet orijinal dilinde okuyacağım.
      Jane Austen bana şu an biraz ağır kaçar. İngilizcem o seviyede değil henüz.

      Yorumla
    • daldandalasincap
      daldandalasincap
      +1 yıl

      hmm türkçesini okumuştum ben de. ingilizcesi ağır olsa gerek. aslında seviyene göre yazılmış ingilizce kitapları alabilirsin. a1 a2 b1 b2 c1 c2 seviye aratabilirsin.

      Yorumla
  • biradetmehmet
    biradetmehmet Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 31%
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Şimdi saat Biraz geç oldu ama ben sana yarın Bununla ilgili döneceğim işin uzmanına soracağım ve kesinlikle sana güzel önerilerle döneceğim

    1
    1 Yorumla
    • Muallime__
      Muallime__
      +1 yıl

      Tamamdır👍🏻

      Yorumla
  • azelcan
    azelcan Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 66%
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 782 cevap paylaştı.

    Stephen King "Tom Gordona alık olan kız."

    Adam Fawer tüm kitaplarını okuyabilirsin. Özellikle "Empati" ve "olasılıksız" tavsiye ederim 🙂

    1
    0 Yorumla
  • Daniskasılen
    Daniskasılen Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Biz Türkçeyi zor okuyoz sen ingilizce diyon sorunu. hic. sevmedim yapmacık geldi cikiyorum hemen

    0
    1 Yorumla
    • Muallime__
      Muallime__
      +1 yıl

      Güle güle kapı orada.

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kültür & Sanat > Sorular > Bana önerebileceğiniz dili çok ağır olmayan yabancı roman var mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Yabancı dilimi geliştirecek roman önerisi yapar mısınız? 1 cevap verildi
Dili çok ağır olmayan kitap önerir misiniz? 34 cevap verildi
İngilizce roman önerileri? 3 cevap verildi
Yabancı romanlar mı yoksa yerli romanlar mı daha çok ilginizi çekiyor? 44 cevap verildi
Klasiklerin dışında fantastik edebiyat romanı önerir misiniz? 4 cevap verildi
Akıcı çok uzun olmayan bir roman önerir misin? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • KS de sizi de viral videodaki birine benzeten oldu mu 🤪siz kime benzetiyorsunuz?
  • Abdülmuttalib İle size hangi tatlıyı ısmarlardık söyleyelim mi?
  • En sevdiğiniz Kadir İnanır filmi nedir?
  • Birden fazla kişiyle konuşabilir misin?
  • Renault nasıl marka sizce araba da?
  • Her zaman pozitif misin?
  • Aşk mı, karmaşa mı?
  • Nasıl sağlıklı kalırsın?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨