Biriyle tanıştım, kendimi geliştirip değiştirmek istiyorum. Kitap önerir misiniz?

Sanal ortam değil bu arada , aynı mekandaydık. Tesadüfen tanıştık, epey sohbet ettik ortak yonlerimiz var. Bir daha denk gelir miyiz bilmiyorum ama aklımdan çıkmıyor. Aşık falan olmadım çünkü tam olarak tanımıyorum bir insanı bir saatte taniyamazsin. Nedendir bilinmez aklıma geliyor devamlı.

Tekrar aynı ortama girebiliriz ama bilmiyorum. Kendimi gelistirmek istiyorum, yeteri kadar bilgili olduğumu dusunmuyorum
Biriyle tanıştım, kendimi geliştirip değiştirmek istiyorum. Kitap önerir misiniz?
Cevapla