Bir insan kendini nasıl geliştirir? Önerileriniz neler?

Etrafımdaki insanlara bakıyorum iki yıl görüşmadiğimde kendilerini nasıl geliştirdiklerini fark ediyorum ama kendime bakıyorum ben hala aynı yerdeyim. İnsanlar kendini nasıl değiştirir nasıl geliştirir bilmiyorum. Bu konuda öneriniz var mı? Sizi örnek vermem gerekirse mesela liseden arkadaşlarıma bakıyorum bıraktığım yerde değiller çok değişmişler çok gelişmişler. Hadi bunu geçtim üniversite arkadaşlarım 1 yıl içinde çok değişmiş gelişmiş. Kendime bakıyorum hala aynı yerdeyim hayatımda hiçbir şey değişmedi. Bana soruyorlar ben aynı diyorum onlara soruyorum şunu yaptım bunu yaptım. Bunu nasıl başarıyorlar bilmiyorum ama bende bunu yapmak istiyorum. Nasıl yapacağım konusunda önerisi olan var mı?
Bir insan kendini nasıl geliştirir? Önerileriniz neler?
Cevapla