Dergilerde ve kitapları insanlar gerçekten kendileri mi yazıyor?

Yaşı çok küçük ve yetersiz kişilerden inanılmaz yazılar çıkıyor. Sordum kendim yazdım falanca dergide dedi. Bana inandırıcı gelmiyor bir de kitap yazan vardı yaşından büyük kelimeler ile. Editörleri falan biliyorum fakat ondan bahsetmiyorum tamamını başkası yazıp senin adına yayınlayalım diyorlar mı bunları hiç bildiğiniz duyduğunuz bir olay var mı böyle? Ben inanmıyorum kendileri yazdığına. Anlaşıp dergide yazı yayınlamak, bütün bir kitap da olabilir, oluyor mu bu. Yoksa cidden kendileri mi sizce?

Dergilerde ve kitapları insanlar gerçekten kendileri mi yazıyor?
Cevapla