Yazarlığa nereden ‏‏‏‏‏‏‏‏ başlamalıyım.23 ‏‏‏‏‏‏‏‏yaşım var. Sizce geçmi kaldım roman yazmak için?

Arkadaşlar merhaba. Ben doğarken bacaklarım kalçadan sakatlandı.4 yaşıma kadar tedavi gördüm ve serbes yürüyemedim. Daha sonra iyileşmeye başladım. 3 yaşımdayken beşikten düştüm. Hafif beyin kanaması oldu ve travma aldım doğal olarak. Bacaklarımdaki travma yüzünden İyi top oynayamıyordum. Bu yüzden dışlanıyordum. Mahallede tüm çoçuklar oynarken ben onlara kenardan bakıyordum veya gidip kendi kendime oynuyordum. 8 yaşımdayken babam bisiklet aldı. Bisiklet sürmeyi çok severdim. Her sabah kalıp sürerdim yazları. Birde kitap okumaya hevesim vardı. Benim yaşıtlarım masal okuyamazken ben poem okuyordum.

Edebiyata hevesim vardı.9 yaşımdayken roman okuyordum. Orhan Kemalin "El kızı" romanını ailemden gizli okuyordum. Annem yakaladı. Azarladı beni. Roman yazmaya hevesim vardı. 10 yaşımdayken hikaye yazmıştım. Babamın eline geçmişti. O da çok kızmıştı. "Ne lan bu saçma sapan şeyler üniversiteyi kazanmazsan amelelik yapacaksin" diye bağırmıştı. Ondan sonra yazmayı bıraktım. Ve yazma isteğini bir sandığa koyup zihnimin derinliklerine ittim. İçimden bir ses bu sandığı artık çıkarma zamanının geldiğini söylüyor.

Yazarlığa nereden ‏‏‏‏‏‏‏‏ başlamalıyım.23 ‏‏‏‏‏‏‏‏yaşım var. Sizce geçmi kaldım roman yazmak için?
Cevapla