Kültür seviyenize 10 üzerinden kaç puan verirsiniz?

#kültür
#sanat
#iyi
#günler
#günaydın
#reisaga55
Kültür seviyenize 10 üzerinden kaç puan verirsiniz?

#kültür
#sanat
#iyi
#günler
#günaydın
#reisaga55
Bu konuda bir puanlama yapmak yanlış olur. Kime göre neye göre kaç puan vereceğiz denilebilir.
Ama KS üyeleri ortalamasının çok çok üzerinde olduğumu söyleyebilirim
Bu kolay değil karşımda ki kimine göre 10 kimine göre 1 ola bilir çünkü bu görüş karşıdakinin kültür anlayışına bağlı.. Saygılı ve kültüürlü biri 10 verirken dangalağın biri 0 bile verir.
kültür seviyesi ne demek acaba. gerçekten ne anlıyorsunuz bu cümleden? 😂 "kültür" kavramının bu denli yanlış kullanımı da dünyanın hiçbir yerinde yoktur herhalde.
Cevap
10Cevap
8 puan verebilirim naçizane
Kendi kendime puan vermem doğru olmaz. Dört dörtlük bile olsam daima mütevazi olma taraftarıyım. Ama madem sormuşsunuz, 10 üzerinden 5 diyeyim. :)
Türk insanının kültür seviyesi 5’i geçmez. Boşuna kasmaya gerek yok.
10 üzerinden 10
On verebilirim rahatlikla tarafsız görüş ile.
On üzerinden sekiz diyebilirim.
7 eder heralde.
7 vereyim
8 falan.
1 ya da 2 :d
6 olabılr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?