Ev & Yaşam Arkadaşlar fayans üzerine çizdim sizce nasıl olmuş resim? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Kendimi çizim konusunda geliştirmek istiyorum nasıl sizce Güzel Kötü Geliştirirsen daha iyisi olur Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Güncellemeler+1 yıl Kötü diyen arkadaşlar fikirlerini de belirtirse sevinirim Arkadaşlar fayans üzerine çizdim sizce nasıl olmuş resim? Cevapla Resim Soruları Nasıl Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Ev & Yaşam konusunda 24,4b cevap paylaştı. Güzel olmuş :) 0 0 Yorumla
yürüyenyıkıkhüüü Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 96% +1 yıl renklerde sert geçişler olmasa daha güzel olurdu, bulutlar içinde daha az kıllı ve büyük bi fırça daha iyi olabilir ya da sünger de kullanabilirsin 0 0 Yorumla
ZodiacK Takip Et Master Yaş: 29 , eic 74% +1 yıl Ev & Yaşam konusunda 557 cevap paylaştı. Bilmem, bana çok sıradan geldi. Aman aman bir şey yok.Geliştirebilirsin. 0 0 Yorumla
Şansı-şanzuman Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 95% +1 yıl Kaç yılında çizdiniz? 0 1 Yorumla Soran +1 yıl 2 ay önce Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
daha iyi olabilir güzelde
Güzel olmuş :)
renklerde sert geçişler olmasa daha güzel olurdu, bulutlar içinde daha az kıllı ve büyük bi fırça daha iyi olabilir ya da sünger de kullanabilirsin
Bilmem, bana çok sıradan geldi. Aman aman bir şey yok.
Geliştirebilirsin.
Kaç yılında çizdiniz?
2 ay önce
Ellerinize sağlık.
Fena değil gerçekten 😊
ayy cok guzel olmusss
Çok güzel olmuş. 🙏
Gelişir gelişir
Guzell
Basit ama duygulu.