Sanatta ayıp olmaz ama ben birşeyi merak ederim... Diyelim ki çizen kişi kadın ve çizimini yaptıran kişide erkek... Erkek o esnada nasıl sakin kalabilir ya erekte olursa... Sanata nasıl odaklanacak şimdi bu insanlar o an
01 Yorumla- +1 yıl
sanatçı ruhu başka oluyor demek ki :D cinsellik gözüyle değil de çizilecek bir şey olarak bakıyor belki o an
En İyi Cevaplar
+1 yılYok ya ben sevmem millet kıçını gösteriyor onu da sanat diye sergiliyorlar Şimdi ben şuraya kıçımın fotoğrafını atsam hesabım iptal edilir niye benimki de sanat Ama kabul görmüyor işte
03 Yorumla- +1 yıl
KASLKDKJDSAS abi cünkü biri gercek biri ise cizim... tablolar gerçeğin çizenin bakış açısıyla yorumlanmış estetik halidir
- +1 yıl
😂😂😂 öyle pampa popo farkı 😂
- +1 yıl
Çok süper görüş seçilmiş b😂😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
- Kültür & Sanat konusunda 24,4b cevap paylaştı.
u +1 yılSanatta ayıp olmaz. bende seviyorum
01 Yorumla- +1 yıl
bence de ayıp olmazzz olmamalı
+1 yılAhlak kuralları umrumda değil. Ben istiyorum ve yapıyorum. Bu hoşuma gidiyor.
Her bireyin kendi çıkarları adına yaşadığı bu dünyada, ben neden kimseye zarar vermiyorken, sırf birileri kendi inancı ya da idealleri gereği ayıp sayıyor diye zevk aldığım şeyden kendimi mahrum edeyim?21 Yorumla- +1 yıl
çok haklısınızz yapmaya da devam etmelisiniz <3
+1 yılTıp'da ayıp olmaz sadece. Onun dışında hayatın her alanında ayıp var benim için. Bir sanatçıya erotik çizimleri yakıştırmıyorum ben. Bu tarz çizimlerde hoşuma gitmiyor zaten. Tabi ki bu sadece benim görüşüm. Herkesin görüşüne ve düşüncesine saygı duyuyorum. ☺️
01 Yorumla- +1 yıl
biz de her görüşe saygılıyız :) bence hoş ve estetik duruyor, çıplaklık hayatın bir gerçeği ve sanatçılar da hayatın her kısmına girmeli
Sanatta ayıp yoktur da, halkın bakış açısı sanat değil p*rno
22 Yorumla- +1 yıl
evet sanat bakana göre değişir zaten malum :D
+1 yılİnsan vücudunu ayrıntılarıyla, kıvrımlarıyla, ışığıyla, gölgesiyle herhangi bir teknikle tuvale dökebilmek, saygı duyulması gereken bir yetenek... Nü resimden rahatsız olan varsa mağarasına geri dönebilir. Tahrik olan varsa terapi alabilir.
32 Yorumla- +1 yıl
gerçekten detay ve yetenek isteyen bir olay.. ben hayranlık duyuyorum <3
- +1 yıl
Ben de... Sadece insan vücudunu değil, tüm hayvanları (at, kedi, köpek vb) tuvale dökebilmek muazzam bir yetenek...
- Kültür & Sanat konusunda 417 cevap paylaştı.
+1 yılÇıplaklık da sanatın içinde olan bir şey. Sanatta ayıp olmaz. Çekilen yabancı bir filmde Türklerin heykelleri sansürlediğine şahit oldu bu gözler. Zihniyet acilen değişmeli.
11 Yorumla- +1 yıl
bence de değişmeli net yani sanatta ayıp olmaz katılıyorum
+1 yılSanatta ayip olup da adam öldürme, hirsizlik yapma, dedikodu yapma vs vs mi var? Sanatçilar duygularini dusuncelerini eserlerine. yansitiyorlar. Sanatta ayip yoktur tabi şimdiki gibi sanat adi altinda ortaya cikan saçma eserler dişindaki gercek sanatta.
13 Yorumla- +1 yıl
Seni sqkecez. Are you ready
- +1 yıl
bence de ayıp olmamalı <3 sanat zaten gerçek hayatın farklı bi yansıması
+1 yılBununda bokunu çıkarırlar, zannetmeyin bu kadar masum duracaklarını oraya bi kişi daha eklerler fırıldaklar dönmeye başlar
Ne kadar kiişi o kadar mesuliyet demek01 Yorumla- +1 yıl
hahaaha yıllardır yapılıyorr yani çıkmamışsa bugüne kadar daha çıkmaz :D
Zaten nüdist biriyim nü heykeller, tablolar gayet güzel olabiliyor.
32 Yorumla- +1 yıl
Nude atana deniyor demi nudist
- +1 yıl
ben de çok seviyorum estetik duruyolar çok
- Kültür & Sanat konusunda 489 cevap paylaştı.
+1 yılSanatını icra ediyorsan neden ayıp olsun ki ona bir resim gözüyle bakarsın. Ve nü çalışmak ta öyle basit bir şey değildir
13 Yorumla- +1 yıl
gerçekten zor insan vücudunu ayrıntılarıyla çizmek.. tabloya bakanın gözüne göre değişir haklısın <3
- +1 yıl
🤗🤗🤗
- +1 yıl
Başarıların devamını dilerim 👏👏
+1 yılAyıp değilde gereksiz yere saçma yani.
Günümüzde çıkan yapay zeka ressamlar bile güzel şeyler çıkarabiliyor.04 Yorumla- +1 yıl
gereksiz değil bence sonuçta sanat hayatın her alanını yansıtmalı
- +1 yıl
Bir programla bu sanatın tillahını 4 saniyede çizebilirim :)
- +1 yıl
hele
- +1 yıl
Kanıtlayabilirim
+1 yılÖğrencilikte yapmıştım anatomi bilmek çok önemli çizimde
11 Yorumla- +1 yıl
ay evet detay isteyen bir işş zor yanii
+1 yılİlgi çekici ve gerçekten büyük emek, yetenek istiyor.
15 Yorumla- +1 yıl
sağol sağol da model bulamıyorum artık
- +1 yıl
Neden
- +1 yıl
bilmiyorum sanırım artık kadınlarda eski cesaret yok
- +1 yıl
bence de büyük yetenek istiyor, çok detaylı bir iş..
- +1 yıl
Bana mi dedin ona mı?
+1 yılBir Envercim birde ben yıllarca savunduk ama halk nü çalışmaları anlayamadı
03 Yorumla- +1 yıl
ahh ahhh halk bi 100 yıl geriden geliyo
- +1 yıl
“Asil bir yalnızlık sahte bir kalabalıktan her zaman daha iyidir”. ☺️
- +1 yıl
katılıyorum çok güzel söz
+1 yılŞu eski dönem çizimleri heykelleri çok başarılı ve beğeniyorum açıkçası.
01 Yorumla- +1 yıl
ay evet çok estetik duruyorlar harika
olur tabi mk sanatmış sanat diye her boku meşrulaştırmayın
04 Yorumla- +1 yıl
niye ki ya
- +1 yıl
hayır ama bu sanatçının estetik bakış açısından çıkmış bir şeyy
+1 yılyapıyordum eskiden ama artık model bulamıyorum maalesef
04 Yorumla- +1 yıl
model bulmak zordur cidden... gittikçe geriye gidiyoruz bi de kafa olarak
- +1 yıl
Aynen basimizdski yobaz hayvanlar icimizdeki alt tabaka hayvan sürüsünü iyice azdırdı maalesef. Millet korkar oldu artık medeni seyler yapmaya
- +1 yıl
umarım bulursunnn
- +1 yıl
Yani bulurum illaki en azindan burası ise yarar bu kunuda ama eskiden unsanlar kendileri talep ediyorlardı. Simdi mevzu twrsine döndü umarim su yobaz hayvanar gider de ulke tekrar modernlesir medeniyet tekrar gelir ülkeye
Çizenin profesyonel olması lazım. Etkilenmemesi için..
01 Yorumla- +1 yıl
evet sanatçı ruhuna sahip olmalı :D
+1 yılSeviyorum. Çizdim de güzel sanatlara hazırlanırken.
02 Yorumla- +1 yıl
aa çok güzel, eminim hoş olmuşturrrr
- +1 yıl
evet hoş olmuştu. Ama gör nerede şimdi :D
sanat manat ayağına çıplaklar kampına döndürdün burayı
02 Yorumla- +1 yıl
hahahaklasdjaldsd ne alakaa ya hoş tablolar
+1 yılSanat sanattır ayıp çiçektir
11 Yorumla- +1 yıl
aaslşasklsdlkadfslkj katılıyorm
Sanatta ayip yoktur, gayet hoşlar. Bu konuda insanlarla tartışmisligim da var
29 Yorumla- +1 yıl
Helal olsun kafkas hep böyle imsanlar olmalı
- +1 yıl
bence de ayıp olmaz <3 çok hoş duruyorlar
Bir kızın kara kalem bir çizim hiç aklımdan çıkmadı.
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAhlaksizlik bence buna sanat denmez
#Benim fikrim📌23 Yorumla- +1 yıl
her fikre açığıızz <3
Cevap sahibi+1 yılBuna sevindim.😐
Cevap sahibi+1 yıl👍
Sanatta ayıp olmaz, tablolar biblolar resimler vs herşeyin arkasında anlamlı bi hikaye var
01 Yorumla- +1 yıl
katılıyorumm sanatta çıplaklık özellikle bana savunmasızlığı simgeliyormuş gibi geliyor.. bi de masumiyeti
+1 yılNeden ayip olsunki sanat sonucta. Ben titanicteki o nu sahneyi cok begenmistim tablo felan.
02 Yorumla- +1 yıl
bence de ayıp olmaz sanatta...
- +1 yıl
👏👏👏👏
Sanatta ayıp olmaz bence ama insanların aklı hep orada
01 Yorumla- +1 yıl
doğru.. nasıl baktığına bağlı tamamen tablolar
+1 yılSanatta ayıp olmasada çoğu insanda utanma olduğu kesin. Nü çalışmaları bende severim.
01 Yorumla- +1 yıl
evet insanlar çıplaklık konusunda böylelerr normal bence,,, ben de severim
+1 yılSanat adı ustunde sanatta ayıp olmaz
11 Yorumla- +1 yıl
aynen öyle bizimkiler anlamıyo :D
Bence gerçekten iyi bir çizimse etkileyici olur 🙂
11 Yorumla- +1 yıl
bence de estetik duruyo ve etkileyicii
- Kültür & Sanat konusunda 3,9b cevap paylaştı.
+1 yılErkekler bayılır böyle çalışmalara
02 Yorumla- +1 yıl
sanat için mi :D
- +1 yıl
Soyunmak ve soydurmak için ne gerekiyorsa aslında sanat önemli değil😅
+1 yılÇizebildiğim tek nü cin Ali.
01 Yorumla- +1 yıl
hahahaha benim de öyle galiba
+1 yılAmacı nedir ben ona anlam veremiyorum
01 Yorumla- +1 yıl
yani sonuçta çıplaklık hayatın içinde var, sanat da hayatın her alanını resmedebiliyor, bence çıplaklık masumiyeti, savunmasızlığı simgeliyor tablolarda
+1 yılSiz mi yaptinız
02 Yorumla- +1 yıl
hayır bunlar ünlü tablolar :)
- +1 yıl
Peki
+1 yılBen foti seviyorum daha çok.
02 Yorumla- +1 yıl
fotisi gerçeği olmuş oluyoorr ama
- +1 yıl
Eveeeet. 😂
+1 yılZaman zaman nü çekimler yapıyorum.
02 Yorumla- +1 yıl
model bulmak kolay oluyor mu
- +1 yıl
Özel istek üzerine çekiyorum. Zor olmuyor
+1 yılİzlemeyi seviyorum ben 😂
01 Yorumla- +1 yıl
hahaa seninki ayrı bi mecra :D
Ne gözle baktığına bağlı
02 Yorumla- +1 yıl
bence de zaten sanat bakan kişiye göre değişir
+1 yılAz buçuk bende seviyorum
01 Yorumla- +1 yıl
sdkdsljksadj buçuğu tam yaparız zamanla
+1 yılSanatta ayıp olmaz. Severim bu tür çalışmaları da
04 Yorumla- +1 yıl
katılıyorum ben de çok severimm <3
- +1 yıl
Bu sekilde çalışma yapmak isterim de gönüllü biri lazım 😅
- +1 yıl
ahahah zor bulunur :D
- +1 yıl
Bu durumda sadece başka sanatçıların sanatlarına bakmakla yetinmek zorundayım 😊
+1 yılDeğişik cıbıldak cıbıldak insanlar
01 Yorumla- +1 yıl
asdlkjsdlkjsad sanat be sanattt
+1 yılbende severim güzelse
01 Yorumla- +1 yıl
katılıyorumm hepsi değil ama güzel olanlar çok estetikk
Olur, ben bunu meşrulaştıramam
01 Yorumla- +1 yıl
peki her fikre saygımız var.. :D
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇizecek o kadar güzel şey varken niye çıplak vücutlar?
01 Yorumla- +1 yıl
çıplak vücutlar da güzel şeyler.. hem de direkt hayatın içinden
Benide cizsene bigun.
02 Yorumla- +1 yıl
:D çizeyim
Sanatta ayıp yoktur. Severim. 😎
00 Yorumlaİlgi alanım değil
10 Yorumla
+1 yılAyıp ozlmaz
11 Yorumla- +1 yıl
bence de olmamalı :)
+1 yılgot e bak PQKSMDMMX
11 Yorumla- +1 yıl
SALKDJJKLDDKJSAL bülbül öte
Çok çizdim.
12 Yorumla- +1 yıl
yaa eminim çok güzellerdir
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılModel bile olurum.
43 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSen öyle san
- +1 yıl
oyy bi gün düşünürsem çizmeyi çağırayım seni :D
Cevap sahibi+1 yılFotograftan çizebiliyorsan buyur
File çorap beğeniyor musunuz? ↗
+1 yılTablom var
02 Yorumla- +1 yıl
kendin mi çizdinnn
- +1 yıl
Evet
+1 yılYani ayıp olmaz heralde
01 Yorumla- +1 yıl
bence de olmamalı
+1 yılGüzel oluyor
02 Yorumla- +1 yıl
ben de seviyorum estetik duruyolar
- +1 yıl
Kesinlikle 😊
Evet hayranım.
01 Yorumla- +1 yıl
bence de çok hoşlarrr
+1 yılSanatta ayıp olmaz
01 Yorumla- +1 yıl
bence de olmaz olmamalııı
evet..
01 Yorumla- +1 yıl
hangisine evet :D sevmeye mi ayıp olmaya mı
+1 yılSevmiyorum
02 Yorumla- +1 yıl
bazıları rahatsız oluyor sanırımm
- +1 yıl
İtici benim için
+1 yılOlmaz tabiki
01 Yorumla- +1 yıl
bence de olmamalı <3
+1 yılseverim.
05 Yorumla- +1 yıl
ben sanat için soyunurum 😂🤣
- +1 yıl
hahahahah çizmeye kalkarsam seni modelliğe çağırayım :D
- +1 yıl
lütfen benide ciz meşhur ünlü et 😊😅
- +1 yıl
benim resmim tutarsa dünyada picasso gibi söhret olursun 😊😅
- +1 yıl
sana küsüm 😔
- Devamını Gör (12)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
