• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kültür & Sanat

Benim gibi nü çalışmaları seven var mı? Sanatta ayıp olur mu?

ballı_çörek1
ballı_çörek1 Takip Et
Xper 5 Yaş: 27
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
37
Yapay Zekaya Sor
Benim gibi nü çalışmaları seven var mı? Sanatta ayıp olur mu?
Benim gibi nü çalışmaları seven var mı? Sanatta ayıp olur mu?
Benim gibi nü çalışmaları seven var mı? Sanatta ayıp olur mu?
Cevapla
Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
10 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Atsız_Bey
    Atsız_Bey Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Sanatta ayıp olmaz ama ben birşeyi merak ederim... Diyelim ki çizen kişi kadın ve çizimini yaptıran kişide erkek... Erkek o esnada nasıl sakin kalabilir ya erekte olursa... Sanata nasıl odaklanacak şimdi bu insanlar o an

    0
    1 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      sanatçı ruhu başka oluyor demek ki :D cinsellik gözüyle değil de çizilecek bir şey olarak bakıyor belki o an

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • GeceMuhafızı
    GeceMuhafızı Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Yok ya ben sevmem millet kıçını gösteriyor onu da sanat diye sergiliyorlar Şimdi ben şuraya kıçımın fotoğrafını atsam hesabım iptal edilir niye benimki de sanat Ama kabul görmüyor işte

    0
    3 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      KASLKDKJDSAS abi cünkü biri gercek biri ise cizim... tablolar gerçeğin çizenin bakış açısıyla yorumlanmış estetik halidir

      Yorumla
    • GeceMuhafızı
      GeceMuhafızı
      +1 yıl

      😂😂😂 öyle pampa popo farkı 😂

      Yorumla
    • GeceMuhafızı
      GeceMuhafızı
      +1 yıl

      Çok süper görüş seçilmiş b😂😂

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

31

Cevap

41

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 24,4b cevap paylaştı.

    Sanatta ayıp olmaz. bende seviyorum

    0
    1 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      bence de ayıp olmazzz olmamalı

  • aLivingDead
    aLivingDead Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Ahlak kuralları umrumda değil. Ben istiyorum ve yapıyorum. Bu hoşuma gidiyor.

    Her bireyin kendi çıkarları adına yaşadığı bu dünyada, ben neden kimseye zarar vermiyorken, sırf birileri kendi inancı ya da idealleri gereği ayıp sayıyor diye zevk aldığım şeyden kendimi mahrum edeyim?

    2
    1 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      çok haklısınızz yapmaya da devam etmelisiniz <3

      Yorumla
  • ÖzgürDersim
    ÖzgürDersim Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Tıp'da ayıp olmaz sadece. Onun dışında hayatın her alanında ayıp var benim için. Bir sanatçıya erotik çizimleri yakıştırmıyorum ben. Bu tarz çizimlerde hoşuma gitmiyor zaten. Tabi ki bu sadece benim görüşüm. Herkesin görüşüne ve düşüncesine saygı duyuyorum. ☺️

    0
    1 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      biz de her görüşe saygılıyız :) bence hoş ve estetik duruyor, çıplaklık hayatın bir gerçeği ve sanatçılar da hayatın her kısmına girmeli

      Yorumla
  • Olgunateş
    Olgunateş Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl

    Sanatta ayıp yoktur da, halkın bakış açısı sanat değil p*rno

    2
    2 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      evet sanat bakana göre değişir zaten malum :D

      Yorumla
    • Olgunateş
      Olgunateş
      +1 yıl

      👍..

      Yorumla
  • Banker_Bilo
    Banker_Bilo Takip Et
    Master Yaş: 51 , eic 100%
    +1 yıl

    İnsan vücudunu ayrıntılarıyla, kıvrımlarıyla, ışığıyla, gölgesiyle herhangi bir teknikle tuvale dökebilmek, saygı duyulması gereken bir yetenek... Nü resimden rahatsız olan varsa mağarasına geri dönebilir. Tahrik olan varsa terapi alabilir.

    3
    2 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      gerçekten detay ve yetenek isteyen bir olay.. ben hayranlık duyuyorum <3

      Yorumla
    • Banker_Bilo
      Banker_Bilo
      +1 yıl

      Ben de... Sadece insan vücudunu değil, tüm hayvanları (at, kedi, köpek vb) tuvale dökebilmek muazzam bir yetenek...

      Yorumla
  • Jazzsevenkız
    Jazzsevenkız Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 417 cevap paylaştı.

    Çıplaklık da sanatın içinde olan bir şey. Sanatta ayıp olmaz. Çekilen yabancı bir filmde Türklerin heykelleri sansürlediğine şahit oldu bu gözler. Zihniyet acilen değişmeli.

    1
    1 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      bence de değişmeli net yani sanatta ayıp olmaz katılıyorum

      Yorumla
  • selamcanımbenamcannn
    selamcanımbenamcannn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 125
    +1 yıl

    Sanatta ayip olup da adam öldürme, hirsizlik yapma, dedikodu yapma vs vs mi var? Sanatçilar duygularini dusuncelerini eserlerine. yansitiyorlar. Sanatta ayip yoktur tabi şimdiki gibi sanat adi altinda ortaya cikan saçma eserler dişindaki gercek sanatta.

    1
    3 Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      boş ver ak sanat diye birbirinizi skceksiniz

      Yorumla
    • selamcanımbenamcannn
      selamcanımbenamcannn
      +1 yıl

      Seni sqkecez. Are you ready

      Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      bence de ayıp olmamalı <3 sanat zaten gerçek hayatın farklı bi yansıması

      Yorumla
  • Gümüş_Servi
    Gümüş_Servi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 91%
    +1 yıl

    Bununda bokunu çıkarırlar, zannetmeyin bu kadar masum duracaklarını oraya bi kişi daha eklerler fırıldaklar dönmeye başlar

    Ne kadar kiişi o kadar mesuliyet demek

    0
    1 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      hahaaha yıllardır yapılıyorr yani çıkmamışsa bugüne kadar daha çıkmaz :D

      Yorumla
  • enbyTgirl
    enbyTgirl Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Zaten nüdist biriyim nü heykeller, tablolar gayet güzel olabiliyor.

    3
    2 Yorumla
    • YamahaR25sl
      YamahaR25sl
      +1 yıl

      Nude atana deniyor demi nudist

      Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      ben de çok seviyorum estetik duruyolar çok

      Yorumla
  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 489 cevap paylaştı.

    Sanatını icra ediyorsan neden ayıp olsun ki ona bir resim gözüyle bakarsın. Ve nü çalışmak ta öyle basit bir şey değildir

    1
    3 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      gerçekten zor insan vücudunu ayrıntılarıyla çizmek.. tabloya bakanın gözüne göre değişir haklısın <3

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🤗🤗🤗

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Başarıların devamını dilerim 👏👏

      Yorumla
  • Stalk_hesabidirr
    Stalk_hesabidirr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Ayıp değilde gereksiz yere saçma yani.
    Günümüzde çıkan yapay zeka ressamlar bile güzel şeyler çıkarabiliyor.

    0
    4 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      gereksiz değil bence sonuçta sanat hayatın her alanını yansıtmalı

      Yorumla
    • Stalk_hesabidirr
      Stalk_hesabidirr
      +1 yıl

      Bir programla bu sanatın tillahını 4 saniyede çizebilirim :)

      Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      hele

      Yorumla
    • Stalk_hesabidirr
      Stalk_hesabidirr
      +1 yıl

      Kanıtlayabilirim

      Yorumla
  • CursedGoat
    CursedGoat Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Öğrencilikte yapmıştım anatomi bilmek çok önemli çizimde

    1
    1 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      ay evet detay isteyen bir işş zor yanii

      Yorumla
  • Coraline-0
    Coraline-0 Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    İlgi çekici ve gerçekten büyük emek, yetenek istiyor.

    1
    5 Yorumla
    • ESKILERDENbirDINAZOR
      ESKILERDENbirDINAZOR
      +1 yıl

      sağol sağol da model bulamıyorum artık

      Yorumla
    • Coraline-0
      Coraline-0
      +1 yıl

      Neden

      Yorumla
    • ESKILERDENbirDINAZOR
      ESKILERDENbirDINAZOR
      +1 yıl

      bilmiyorum sanırım artık kadınlarda eski cesaret yok

      Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      bence de büyük yetenek istiyor, çok detaylı bir iş..

      Yorumla
    • ESKILERDENbirDINAZOR
      ESKILERDENbirDINAZOR
      +1 yıl

      Bana mi dedin ona mı?

      Yorumla
  • Godlike_Ruler_
    Godlike_Ruler_ Takip Et
    Yoda Yaş: 102 , eic 96%
    +1 yıl

    Bir Envercim birde ben yıllarca savunduk ama halk nü çalışmaları anlayamadı

    0
    3 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      ahh ahhh halk bi 100 yıl geriden geliyo

      Yorumla
    • Godlike_Ruler_
      Godlike_Ruler_
      +1 yıl

      “Asil bir yalnızlık sahte bir kalabalıktan her zaman daha iyidir”. ☺️

      Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      katılıyorum çok güzel söz

      Yorumla
  • Trendhunter
    Trendhunter Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Şu eski dönem çizimleri heykelleri çok başarılı ve beğeniyorum açıkçası.

    0
    1 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      ay evet çok estetik duruyorlar harika

      Yorumla
  • entıni
    entıni Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    olur tabi mk sanatmış sanat diye her boku meşrulaştırmayın

    0
    4 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      niye ki ya

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      git p*rno filminde oyna o da sanat ak

      Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      hayır ama bu sanatçının estetik bakış açısından çıkmış bir şeyy

      Yorumla
    • entıni
      entıni
      +1 yıl

      sanat diye ahlakımızdan taviz mi verek

      Yorumla
  • ESKILERDENbirDINAZOR
    ESKILERDENbirDINAZOR Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    yapıyordum eskiden ama artık model bulamıyorum maalesef

    0
    4 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      model bulmak zordur cidden... gittikçe geriye gidiyoruz bi de kafa olarak

      Yorumla
    • ESKILERDENbirDINAZOR
      ESKILERDENbirDINAZOR
      +1 yıl

      Aynen basimizdski yobaz hayvanlar icimizdeki alt tabaka hayvan sürüsünü iyice azdırdı maalesef. Millet korkar oldu artık medeni seyler yapmaya

      Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      umarım bulursunnn

      Yorumla
    • ESKILERDENbirDINAZOR
      ESKILERDENbirDINAZOR
      +1 yıl

      Yani bulurum illaki en azindan burası ise yarar bu kunuda ama eskiden unsanlar kendileri talep ediyorlardı. Simdi mevzu twrsine döndü umarim su yobaz hayvanar gider de ulke tekrar modernlesir medeniyet tekrar gelir ülkeye

      Yorumla
  • Nüklofizo
    Nüklofizo Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl

    Çizenin profesyonel olması lazım. Etkilenmemesi için..

    0
    1 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      evet sanatçı ruhuna sahip olmalı :D

      Yorumla
  • Afrolevent
    Afrolevent Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    Seviyorum. Çizdim de güzel sanatlara hazırlanırken.

    0
    2 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      aa çok güzel, eminim hoş olmuşturrrr

      Yorumla
    • Afrolevent
      Afrolevent
      +1 yıl

      evet hoş olmuştu. Ama gör nerede şimdi :D

      Yorumla
  • Desuyonee
    Desuyonee Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    sanat manat ayağına çıplaklar kampına döndürdün burayı

    0
    2 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      hahahaklasdjaldsd ne alakaa ya hoş tablolar

      Yorumla
    • Desuyonee
      Desuyonee
      +1 yıl

      Evet hoş tablolar. Sen de çiz hatta satın alıcam yeterince güzel bir şey çizersen.

      Yorumla
  • AkhilleusunTendonu
    AkhilleusunTendonu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Sanat sanattır ayıp çiçektir

    1
    1 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      aaslşasklsdlkadfslkj katılıyorm

      Yorumla
  • denizzac
    denizzac Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Sanatta ayip yoktur, gayet hoşlar. Bu konuda insanlarla tartışmisligim da var

    2
    9 Yorumla
    • Kafkas001
      Kafkas001
      +1 yıl

      Vardır

      Yorumla
    • denizzac
      denizzac
      +1 yıl

      Yoktur

      Yorumla
    • Kafkas001
      Kafkas001
      +1 yıl

      Neden peki?

      Yorumla
    • denizzac
      denizzac
      +1 yıl

      İnsan vucudu da bir sanattir, herkeste olan bir seyin resmedilmesi neden ayip olsun bir manzaranin cizilmesi kadar normal

      Yorumla
    • Kafkas001
      Kafkas001
      +1 yıl

      İlkel çağlarda yaşamıyoruz, ahlâk kuralları oluşturduk. Hatta öyle ki giyinmek bile bir sanat haline geldi. B. ok da herkeste var neden yola yapmıyoruz?

      Yorumla
    • denizzac
      denizzac
      +1 yıl

      Resmedilen şey de farkindaysan gunumuzdeki gibi renkli sacli dovmeli insanlar degil ilkel caglardaki insanlar

      Yorumla
    • Kafkas001
      Kafkas001
      +1 yıl

      Ne fark eder? Tamam belli bir ahlak yapısı yok sizin için yani temel ve rasyonel. Fakat herkesin kabul etmeyeceği bu sanatı evrenselleştirmek ne kadar mantıklı?

      Yorumla
    • Gümüş_Servi
      Gümüş_Servi
      +1 yıl

      Helal olsun kafkas hep böyle imsanlar olmalı

      Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      bence de ayıp olmaz <3 çok hoş duruyorlar

      Yorumla
  • mdrx592
    mdrx592 Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl

    Bir kızın kara kalem bir çizim hiç aklımdan çıkmadı.

    0
    1 Yorumla
    • mdrx592
      mdrx592
      +1 yıl

      erkek de çiz ama görünsün.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ahlaksizlik bence buna sanat denmez
    #Benim fikrim📌

    2
    3 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      her fikre açığıızz <3

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Buna sevindim.😐

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      👍

      Yorumla
  • wshhani
    wshhani Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28
    +1 yıl

    Sanatta ayıp olmaz, tablolar biblolar resimler vs herşeyin arkasında anlamlı bi hikaye var

    0
    1 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      katılıyorumm sanatta çıplaklık özellikle bana savunmasızlığı simgeliyormuş gibi geliyor.. bi de masumiyeti

      Yorumla
  • Sky_banner
    Sky_banner Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Neden ayip olsunki sanat sonucta. Ben titanicteki o nu sahneyi cok begenmistim tablo felan.

    0
    2 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      bence de ayıp olmaz sanatta...

      Yorumla
    • Sky_banner
      Sky_banner
      +1 yıl

      👏👏👏👏

      Yorumla
  • lenaklyva
    lenaklyva Takip Et
    Xper 3 Yaş: 21
    +1 yıl

    Sanatta ayıp olmaz bence ama insanların aklı hep orada

    0
    1 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      doğru.. nasıl baktığına bağlı tamamen tablolar

      Yorumla
  • Yaralıbiradam
    Yaralıbiradam Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    Sanatta ayıp olmasada çoğu insanda utanma olduğu kesin. Nü çalışmaları bende severim.

    0
    1 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      evet insanlar çıplaklık konusunda böylelerr normal bence,,, ben de severim

      Yorumla
  • boşişlermüdürü12
    boşişlermüdürü12 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    Sanat adı ustunde sanatta ayıp olmaz

    1
    1 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      aynen öyle bizimkiler anlamıyo :D

      Yorumla
  • Zümra526
    Zümra526 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Bence gerçekten iyi bir çizimse etkileyici olur 🙂

    1
    1 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      bence de estetik duruyo ve etkileyicii

      Yorumla
  • müzisyen1i
    müzisyen1i Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 3,9b cevap paylaştı.

    Erkekler bayılır böyle çalışmalara

    0
    2 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      sanat için mi :D

      Yorumla
    • müzisyen1i
      müzisyen1i
      +1 yıl

      Soyunmak ve soydurmak için ne gerekiyorsa aslında sanat önemli değil😅

      Yorumla
  • AtanamayanKurabiye
    AtanamayanKurabiye Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl

    Çizebildiğim tek nü cin Ali.

    0
    1 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      hahahaha benim de öyle galiba

      Yorumla
  • TokEvinAçKedisi_
    TokEvinAçKedisi_ Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Amacı nedir ben ona anlam veremiyorum

    0
    1 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      yani sonuçta çıplaklık hayatın içinde var, sanat da hayatın her alanını resmedebiliyor, bence çıplaklık masumiyeti, savunmasızlığı simgeliyor tablolarda

      Yorumla
  • Mhmtkrds633
    Mhmtkrds633 Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 95%
    +1 yıl

    Siz mi yaptinız

    0
    2 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      hayır bunlar ünlü tablolar :)

      Yorumla
    • Mhmtkrds633
      Mhmtkrds633
      +1 yıl

      Peki

      Yorumla
  • carsngirls
    carsngirls Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben foti seviyorum daha çok.

    0
    2 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      fotisi gerçeği olmuş oluyoorr ama

      Yorumla
    • carsngirls
      carsngirls
      +1 yıl

      Eveeeet. 😂

      Yorumla
  • Slalombebeğim
    Slalombebeğim Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Zaman zaman nü çekimler yapıyorum.

    0
    2 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      model bulmak kolay oluyor mu

      Yorumla
    • Slalombebeğim
      Slalombebeğim
      +1 yıl

      Özel istek üzerine çekiyorum. Zor olmuyor

      Yorumla
  • bycr0niccc
    bycr0niccc Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 79%
    +1 yıl

    İzlemeyi seviyorum ben 😂

    0
    1 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      hahaa seninki ayrı bi mecra :D

      Yorumla
  • Stevio
    Stevio Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Ne gözle baktığına bağlı

    0
    2 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      bence de zaten sanat bakan kişiye göre değişir

      Yorumla
    • Stevio
      Stevio
      +1 yıl

      Sanat da öyle iş de öyle. Sağlık alanında çalışıyorum. Bizde de ister istemez böyle bir durum var. Yani kimse kimsenin bedeniyle ilgilenmiyor.

      Yorumla
  • Yüksekhayat
    Yüksekhayat Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 80%
    +1 yıl

    Az buçuk bende seviyorum

    0
    1 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      sdkdsljksadj buçuğu tam yaparız zamanla

      Yorumla
  • Barbarosakman
    Barbarosakman Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Sanatta ayıp olmaz. Severim bu tür çalışmaları da

    0
    4 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      katılıyorum ben de çok severimm <3

      Yorumla
    • Barbarosakman
      Barbarosakman
      +1 yıl

      Bu sekilde çalışma yapmak isterim de gönüllü biri lazım 😅

      Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      ahahah zor bulunur :D

      Yorumla
    • Barbarosakman
      Barbarosakman
      +1 yıl

      Bu durumda sadece başka sanatçıların sanatlarına bakmakla yetinmek zorundayım 😊

      Yorumla
  • Okan_Akarsu1992
    Okan_Akarsu1992 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Değişik cıbıldak cıbıldak insanlar

    0
    1 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      asdlkjsdlkjsad sanat be sanattt

      Yorumla
  • xPsychopath
    xPsychopath Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    bende severim güzelse

    0
    1 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      katılıyorumm hepsi değil ama güzel olanlar çok estetikk

      Yorumla
  • Kafkas001
    Kafkas001 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 98%
    +1 yıl

    Olur, ben bunu meşrulaştıramam

    0
    1 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      peki her fikre saygımız var.. :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Çizecek o kadar güzel şey varken niye çıplak vücutlar?

    0
    1 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      çıplak vücutlar da güzel şeyler.. hem de direkt hayatın içinden

      Yorumla
  • memedaliş
    memedaliş Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 60%
    +1 yıl

    Benide cizsene bigun.

    0
    2 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      :D çizeyim

      Yorumla
    • memedaliş
      memedaliş
      +1 yıl

      Anlastik ozmn

      Yorumla
  • 06romeo
    06romeo Takip Et
    Master Yaş: 60 , eic 98%
    +1 yıl

    Sanatta ayıp yoktur. Severim. 😎

    0
    0 Yorumla
  • ρнσєηιχ_
    ρнσєηιχ_ Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 31%
    +1 yıl

    İlgi alanım değil

    1
    0 Yorumla
  • rumeysayemis
    rumeysayemis Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 80%
    +1 yıl

    Ayıp ozlmaz

    1
    1 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      bence de olmamalı :)

      Yorumla
  • bubanayapılırmıbe
    bubanayapılırmıbe Takip Et
    Guru Yaş: 126 , eic 98%
    +1 yıl

    got e bak PQKSMDMMX

    1
    1 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      SALKDJJKLDDKJSAL bülbül öte

      Yorumla
  • Ñumbness
    Ñumbness Takip Et
    Xper 6 Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok çizdim.

    1
    2 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      yaa eminim çok güzellerdir

      Yorumla
    • Ñumbness
      Ñumbness
      +1 yıl

      Güzel zamanlardı atölyelerde heykel daha bir keyifli olur.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Model bile olurum.

    4
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen öyle san

      Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      oyy bi gün düşünürsem çizmeyi çağırayım seni :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Fotograftan çizebiliyorsan buyur
      File çorap beğeniyor musunuz? ↗

      Yorumla
  • hot_chocolate
    hot_chocolate Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 43%
    +1 yıl

    Tablom var

    0
    2 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      kendin mi çizdinnn

      Yorumla
    • hot_chocolate
      hot_chocolate
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
  • Yücelisttt
    Yücelisttt Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Yani ayıp olmaz heralde

    0
    1 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      bence de olmamalı

      Yorumla
  • mavilipenguen
    mavilipenguen Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Güzel oluyor

    0
    2 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      ben de seviyorum estetik duruyolar

      Yorumla
    • mavilipenguen
      mavilipenguen
      +1 yıl

      Kesinlikle 😊

      Yorumla
  • CatsDream
    CatsDream Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet hayranım.

    0
    1 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      bence de çok hoşlarrr

      Yorumla
  • bluefintuna
    bluefintuna Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Sanatta ayıp olmaz

    0
    1 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      bence de olmaz olmamalııı

      Yorumla
  • Pinky_Pie
    Pinky_Pie Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    evet..

    0
    1 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      hangisine evet :D sevmeye mi ayıp olmaya mı

      Yorumla
  • glamourgoal
    glamourgoal Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 96%
    +1 yıl

    Sevmiyorum

    0
    2 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      bazıları rahatsız oluyor sanırımm

      Yorumla
    • glamourgoal
      glamourgoal
      +1 yıl

      İtici benim için

      Yorumla
  • mervelerdeeyizzz
    mervelerdeeyizzz Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    Olmaz tabiki

    0
    1 Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      bence de olmamalı <3

      Yorumla
  • Lion_Heart__
    Lion_Heart__ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 122 , eic 94%
    +1 yıl

    severim.

    0
    5 Yorumla
    • Lion_Heart__
      Lion_Heart__
      +1 yıl

      ben sanat için soyunurum 😂🤣

      Yorumla
    • ballı_çörek1
      ballı_çörek1
      +1 yıl

      hahahahah çizmeye kalkarsam seni modelliğe çağırayım :D

      Yorumla
    • Lion_Heart__
      Lion_Heart__
      +1 yıl

      lütfen benide ciz meşhur ünlü et 😊😅

      Yorumla
    • Lion_Heart__
      Lion_Heart__
      +1 yıl

      benim resmim tutarsa dünyada picasso gibi söhret olursun 😊😅

      Yorumla
    • Lion_Heart__
      Lion_Heart__
      +1 yıl

      sana küsüm 😔

      Yorumla
  • Devamını Gör (12)
Devamını Gör(57)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kültür & Sanat > Sorular > Benim gibi nü çalışmaları seven var mı? Sanatta ayıp olur mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sanat için soyunur musunuz? 94 cevap verildi
Sanat için soyunur musun? 40 cevap verildi
Sanat için soyunur musun? 18 cevap verildi
Sanat için soyunur musun? 6 cevap verildi
Sanat için soyunur musun? 119 cevap verildi
Sanat ile uğraşan sevgiliniz sanat için soyunabilir mi? 18 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Izgara kalamar mı ızgara ahtapot mu?
  • Modern biri misin, klasik mi?
  • Hadi gelin kalbinizdeki sizi seviyor mu sevmiyor mu söyleyeyim?
  • Eğer yeterince servetiniz olsaydı?
  • Aile ilişkileriniz nasıl?
  • Cep telefonu aramalarınız ne zamanlar yoğun olur?
  • Sizi sevmeyeni sever misiniz?
  • Karşılıksız aşk mı, yarım kalmış aşk mı?
  • İlk buluşmada hangi konu açılırsa çileden çıkarsın?
  • Aura eşittir ne senin için?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨