
Dans etmekte bir sanattır ama nedense oryantal oynayanlara, dansözlük yapanlara pek saygı duyulmuyor toplumda! Sizler dansözlerin sanatcı olduğunu düşünüyor musunuz?

Dans etmekte bir sanattır ama nedense oryantal oynayanlara, dansözlük yapanlara pek saygı duyulmuyor toplumda! Sizler dansözlerin sanatcı olduğunu düşünüyor musunuz?
Elbette sanat. Her sanatın hitap ettiği belli bir toplum vardır. Ben hoşlanmıyorum ya da keyif almıyorum ama bu yaptıklarını küçümsemeyi haklı çıkarmaz.
Cevap
4Cevap
Evet sanatçılar
Direk Dansı sanat sayılıyorsa dansözlük neden sayılmasın değil mi 😃
Sesli güldüm :))
Teşekkür ederim :)) Borcum olsun sana
Dansözlerde bir sanatçıdır. Aksini iddia eden varsa defolsun gitsin 💅
Heyt be, katılıyorum 👏🏼
😂teşekkür ederim ❤
Rica ederim :))
Pavyon tadı veren hicbir şeyi kimse bana sanat diye yutturamaz
Show meraklıları gitsin az öte de kıvırtsn
Millet para takma ayağına mıncırıyor bunlar mı sanatçı
Toplum kim ya tırı vırı. Arap kökenli olsada en iyi icra eden bulgarlardir danseuse de
Öyledir tabi ki.
Hayır düşünmüyorum. Bu sanatçılara hakaret olurdu.
Toplumun onlara ne gözle baktığına bağlı bence. Yoksa dans etmek de sanattır.
Çok güzel bir bakış açısı :))
Yani sanat sanattır sonuçta
Evet, sanat sanattır 😂
Öyleler tabi ki. Giyimlerinden dolayi ön yargi var
Evet düşünüyorum
Evet düşünüyorum.
Aksi köçeklere haksızlık olmaz mi
Kesinlikle ayrı bir yetenek hayranım
Düşünüyorum
Evet.
Evet sanatçı
Evet
Hayır tabiki
Ben güzel sanatlar okuyorum bu arada.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?