Böyle bir kitabınız olduğuysa hangisini olduğunu söyler misiniz?


Tam Yol İleri, Dale Carnegie serisi gibi bir kaç kitabı 3 4 sefer okumuşluğum var. Belki roman tarzı kitaplar da geçerli değil ama Kişisel gelişim, tarih bu tip kitaplar yılda 2 3 sefer okunabilir tabi ilgi çekiyorsa
Hiç değilse 4 kere okuduğumu hatırladığım kitaplarım var. Filmleri de kitapları da tekrar tekrar izleyip okumayı severim. Bazısı heyecanı kalmıyor falan diyor ama bence daha ilgi çekici bir hal alıyor. Mesela kitabın başında hiç fark edilmeyen bir karakterin katil olduğunu öğrendikten sonra tekrar okurken aslında o karakterin ne kadar dikkat çektiğini fark ediyorum.
😀😀 kesinlikle katılıyorum
Okurum okudumda😃
Teşkürler çekirdekkk
Rica ederim redacık :)
Cevap
12Cevap
tekrar okumam
Elvada Buhara diye 1 kitabım vardı askerde gazete yok başka kitap yok dağın başında 70 kere filan okudum heralde
Tanrılar okulu 3 kere okudum ama arada hala açıp açıp okurum baş ucu kitabım
Okuduğum kitaplar var.
Bazen bilgi tazelemek için bazen sevdiğim için.
Bir kitap bir defa okumak ile anlaşılmaz ( hayali eserler hariç)
1-2 tane kişisel gelişim kitabını o şekilde okumuştum.
Hayır okumadığım kitabı bile okuyamam iki sayfa okuyunca sıkılıyorum
Yani hoşuma giden sayfalarını özellikle tekrar okuyabilirim ama baştan başlamam
okuduğum kitabı asla geri okumam tekrar ama izlediğim film diziyi izlerim
Kürk mantolu madonnaaa😍 bu kitabı okuyupta sıkılanı hiç görmedim
Evet okurum, bazı kitapları tekrar tekrar okuduğum olur :)
Eğer kitap gerçekten ilgimi çektiyse ve bana iyi geldiyse okurum. Çalıkuşu kitabını ve Badem Şekeri kitabını üçer kez okudum.
Kitap yerine o kitabın filmini ya da hikayesini dinlemeyi tercih ederim
A. Schppenauer 3 kez okumak lazım. Kaısu öyle. Beşinci Disiplini de...
Evet elbette ayni heyecanla okudugum kitaplarim var
Anlamadığımı düşünürsem veya sonuna gelince pekiştirmek için o da belki.
Bin Muhteşem Güneş 3 kez okudum o kadar güzel ki..
Bakacağım :) bu kitaba
Çok etkilendigim bir kitapsa 3. kez de okurum aralikli zamanlarda
Suç ve cezayı 3 kez okudum her seferinde bambaşka okudum
Okurum bazı kitaplar tekrar tekrar okunmayı hakediyor
izledigim filmi tekrar izlemek gibi. okurum
Evet , budala mesela.. güzeldi 👍
Çalıkuşu 3 defa okudum
Evet bazen okuyorum.
Okumuyorum çok sıkıcı geliyor bana
Okuyorum tekrar tekrar okuduğum kitaplar var
Ben kitap okumam kanka boş iş
Maalesef okuyamam tekrar aynı hissi vermiyor çünkü
Okumuyorum çünkü okuyacak o kadar kitap var ki
Cok sevdiğim bir kitapsa okurum
Okurum
Okurum
Hayır sıkılıyorum
Okumam
Hayır okumam
okumam
Okumam
Evet okuyorum
Küçükken yapıyordum
Okurum.
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?