Platon'un siyaset anlayışına katılıyor musunuz?

platon demokrasinin yanlış olduğunu düşünüyordu. ona göre demokrasi cahil çoğunluğun halkı yönetmesidir.
Platon yönetimin "aristokratların" eline verilmesini düşünüyordu. Genellikle kibirli biriydi ve halkın içine pek inmediği söylenir.
Platonun siyaset anlayışına katılıyor musunuz?
Platon'un siyaset anlayışına katılıyor musunuz?
Cevapla