Hayatınızda okuduğunuz en güzel 5 romanı sıralayabilir misiniz?

Genel itibariyle dünya klasiği okumayı hep sevdim.
Bunun alışkanlık haline gelmesi, sanıyorum ortaokuldan itibaren dünya klasiği roman okumama dayanıyor. Sevdiğim bazı yazarların da neredeyse tüm eserlerini okudum. Dostoyevski, Tolstoy, Sabahattin Ali, Steinbeck (inci hariç), Aytmatov gibi isimleri çok severim. Şu sıralar Dan Brown'a ilgi duyuyorum, Dijital Kale kitabı çok güzeldi.

Bazı eserler gerçekten zihinlerde iz bırakıyor, çok kalın olmasına rağmen '' Kelebek - Papillon '' kitabını hiç unutamıyorum mesela.
Okumak güzelleştirir
Okumak güzelleştirir
Yakın zamanda nasipse birkaç kitap alacağım ve belki hiç duymadığım yahut düşünmediğim bir eser olur diye sormak istiyorum : Hayatınızda okuduğunuz en güzel 5 romanı sıralayabilir misiniz?
Hayatınızda okuduğunuz en güzel 5 romanı sıralayabilir misiniz?
Cevapla