Herkese mutlu bayramlar detay soruda gençler ve genç kalanlar hali hazırda çaldığınız veya çalmayı istediğiniz bir enstrüman var mı? Bizimle paylaşırsanız sevinirim teşekkürler herkese 😇
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!
Güncellemeler
+1 yıl
🎷🎻🎺🎹🥁🎸🪕
Çaldığınız veya çalmak istediğiniz herhangi bir enstrüman var mı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Çaldığım herhangi bir enstrüman yok, ama her zaman keman ya da piyano çalabilmeyi istemişimdir.
Aynı görüşteyiz tebrikler
Saz ya da gitar çalmayı isterdim ama hiç yönelmedim. Bu saatten sonra da zor.
Eski komşumuz 50 yaşında öğrendi yeter ki iste
İşin gücün arasında zaman ayırabilsek keşke. Gerçi zaman illaki bulunur da tembellik diyelim.
mumkun degil bir enstruman calabilmem ama
kabakkemane isterdim.
Neden mümkün değil
0 yetenek :)
Babam öğretmişti saz çalmasını çocukken. Fakat sadece o zamanda kaldı bir iki kez tıngırdatmışlığım var. Ama hevesim hep piyano ve kemençe idi.
Piyanoyu çok istiyorum, evde 12 yıllık ilkokul zamanından kalma emektar melodikam var arada deniyorum ama hem üfleyip hem çalmak yoruyor tabi
Piyano eskiden çalıyordum.
Sonra...
Bir daha çalmadım...
Piyano 🎹 çalabiliyorum ama istediğim başka bir enstrüman yok
Saksafon çalıyorum. + 3 enstrüman daha ama en sevdiğim sax!
( Aptalca yorum istemiyorum)
Bağlama istiyorum. Bir iki tane çaldığım vardı ama yıllardır elimi sürmedim.
Çaldığım BAĞLAMA ela gözlüm ağlama, ben buralı değilim bana gönül bağlama 😊
kemençe çalabilmek isterdim ama o kadar bu yönde bi çabam yok
Gitar keman çalıyorum piyanoya baslicam alabilirsem 🤌🏻
Almak ayrı mesele sığdırmak ayrı mesele 😂
ilkokulda kuzenimin flütünü çantasından çalmıştım, hâlâ vermedim
Püüü 😂
:)
Keman çalmak istiyorum yaa
Öğren
Yazın öğrencem:)
Piyano çalmak isterdim.
Çello ya da piyano çalmayı isterdim 🌸
Piyano ve keman çalmak isterdim
Katılıyorum sana
Keman veya viyolonsel çalmak istedim
Bateri çalmak istiyorum
keman şalmak isterdim
Keman ve piyano
İstiyor musun. ?
Evet isterim
Bencede çok güzel bir seçim yapmışsın yorumları inceledim senle aynısını yazmışız
Islık djgdk
Uuu büyük başarı 👏🏻👏🏻👏🏻
Gitar
Çalıyor musun?
Çalamıyorum ama deniyorum.
piyano
Çalıyor musun? İstiyor musun?
istiyorum
Ben gitar çalıyorum.
Çok güzel 😇
Sen bir enstrüman çalabiliyor musun?
Hayır çalamıyorum
Bağlama..
gitar çok isterim
Elektro gitar
Ney.
Yok sevmem.
Bağlama
Gitar çalmak isterim ama pek müzik kulağım yokk
Çalanların hepsi virtüöz sanki 😂
😂😂
Takılma öyle şeylere 😉
Tamam🙈😊😊😊
Piano ve keman
Baglama gitar
Çello <3