Bir kitap yazıyorum. Bir alıntı yapsam benim için eleştirir misiniz?

Merhabalar,

uzun zaman önce bir hevesle kitap yazmaya başladım. nasıl olduğunu benim için yorumlar mısınız?

"Bir insan tanıyorum, çözüme çok yakın ama bir türlü sonuçlandırmayan...

Hayatını tasvir edecek olsaydım Bohem bir yaşantıdan alıntı yapardım. Kendini kaybetmiş bir kimse, hep bir arayış içerisinde bu herhangi bir konu hakkında olabilir. Aradığını bir türlü bulamamış, yaşanmamış yaşanmışlıklarla dolu. Zaman zaman rüzgâr tarafından doğanın ve kendisinin güzel armonileriyle sağ sola savruluyor, yeni yaşamlar keşfedip kendine örnekler çıkarsa da ona baktıkça Albert Einstein ‘in bir cümlesi zihnimde tekrarlanır “Mutlu bir adam, içinde bulunduğu andan, geleceği pek fazla düşünemeyecek kadar memnundur.” Neyi değiştirmeye çalışıyorsun be adam!

Hayat raylarında hızla ilerlerken, üstünden geçtiği köprülerin nasıl kurulduğundan habersiz hedefine yürümeye devam ediyor. Demek istediğimi asla söyleyemedim, sadece benzer şeyler söylemekle idare edebildim. Eğer dilim dudaklarımın kavisine demirlenmiş olmasaydı, o zaman kesinlikle söyleyebilirdim, hiçbir şeyin değişmeyeceğini… "
Bir kitap yazıyorum. Bir alıntı yapsam benim için eleştirir misiniz?
Cevapla