Galeride takılırken denk geldim 😂 yıllar yıllar önce çizmiştim ders sıkıcı gelince 😂Hoca ona bakıp birşeyler karaladığımı görünce dediklerini not aldığımı düşünmüş olabilir ama ben aslında onu çiziyordum :/
Güncellemeler
+1 yıl
Ben küçükken şiir de yazardım. Ne cevherler vardı bende. Artık bir şey yapmıyorum. Bir ara şiir yazıp sorarım artık 😂😂
Çizimim nasıl? Sizce de harika çizmemiş miyim 😎? Açık artırma ile satışa sunayım mı 😎?
Çarkıfelek gibi düşün. Bana nickinin kaç harfli ve farklı karakter içerip içermediğini söyleyeceksin. Karakter sayısı kadar harf söyleyip nickşnş bulmaya çalışacağım 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bir mühendis için az efor sarfedilmiş bir çizim.
Biliyorum Senden çok daha iyisi gelir 🥰
Teknik ressamlığım iyi ama bu tür çizimleri beceremiyorum 😂 benim elimde cetvel, önümde ölçü olacak 😂 o zaman çizerim birşeyler 😂
Bilmem mi? 🙂
Ben buna 100.000.000 lira veririrm en fazla daha yukarısını vermem
150 milyondan aşağı kurtarmaz :/
NFT ile köşeyi dönersin hafız, düşün derim =\
Bir araştırayım ben bunu 🤔😂
Emek verilen her şey değerlidir
Sağol abi. Allah razı olsun 😄
İki güne köşeyi dönersin😆
Ağzından bal damlıyor 😂
Kavanoz tutayım da ona düşsünler. O balı da satarım 😎
Vay be her şeyi ticarete bağlamayı iyi biliyorsunuz benden söylemesi yakında milyoner olursun
Ağzından bal damlamaya devam ediyor 😂😂
Evde kavanoz kalmadı😂
Ekmek ile tereyağı getirdim. Tereyağı ile balı severim 😂 aç karnımı doyurmayayım mı milyoner olacağım diye 😂
Kaymakla daha güzel
Ben tereyağı ile seviyorum 😐 sana kaymak getiririm istiyorsan 🤔
Ben bal yemiyorum sadece öyle yiyenleri gördüm
Üretiyorum ama yemiyorum diyorsun 😂 Sen üretmeye devam et. Biz yeriz 😂
😅😅Gülmekten karnım ağrıdı sizde satıp zengin oldunuz ha
E seni unutmayacağım zengin olunca merak etme.
Sonuçta senin balın 😂 köşeyi dönmemde senin emeğin çok büyük.
Dile benden ne dilersen 😂
Pahalıya patlar bence siz bu dileği geri alın
Hayır olmaz öyle şey. Senin sırtından zengin oldum. Seni görmezden gelemem.
Nedir dileğin 😂
Zamda geldi şimdi katbekat artı sonuçta çiziminde söz konusu
Şaheser çizimimi mi istiyorsun 😱
Hayır o olmaz 😱
Yok ya siz zaten onunla köşeyi dönecektiniz ekmek paranıza göz koymam😆
Yaaaa sen çok iyi bir insansın 😍 ne istiyorsun. Söyle. Elimden gelirse şimdi gerçekleştireyim 😇😇
Benden günah gitti😆😆😆 profosyonel resim malzemesi 😂1 ay önce büyük bir miktar harcadığım için annam daha da para vermiyor.
Sen resim mi çiziyorsun 😂 neler çiziyorsun 😂
Kendi çapımda geliştirmeye çalışıyorum
Paylaştığın sayfa filan var mı yoksa kendine mi saklıyorsun 😂
Canım istiyorsa burada paylaşıyorum zaten resim hocam hepsini elimden alıyor
Buraya attın mı hiç. Soru linki atsana ben de bakayım 😂
Atım sonrada kaldırdım
Hııı iyi geceler o zaman. Ben kaçar 👋😂😂
Size de
Oo fena bunu tablo ya çizsen kapış kapış gider😂
En bunu çoğaltıp satayım o zaman 🤑
Paraya para demezsin😆
Ne diyeyim paraya 🤔 senin bir önerin var mı 🤔
Dolar de eura de ne biliyim 😂
Kaime diyeyim bari. Nostaljik olsun :/ 😂😂
Peki😂
Canın sıkılıyor mu gizli insan 😂 gizliden çık sorularına ve yazdıysan bencelerine bakayım. Benim canım sıkılıyor 😂
Olmaz ben gizemli kizim😂
Adın gizem demek 🤔 memnun oldum gizem 😂
Neden olmaz gizemli kız 🤔 alt tarafı birazcık göz atacaktım hesabına 😂😂
Canim öyle istediği için olmaz😂
Sivaslı mısın ülen 😂
Neden sivaslilara mi benziyorm😂
Öylesine attım ortaya. Saçmalamak için 😂
Oyun oynayalım mı 😇
Burdansa olur
Çarkıfelek gibi düşün.
Bana nickinin kaç harfli ve farklı karakter içerip içermediğini söyleyeceksin. Karakter sayısı kadar harf söyleyip nickşnş bulmaya çalışacağım 😂
Bu ne bee😂
5 harf 1 rakam
K, T, E, S, P ve 6 diyorum 😂
Tutan var mı 😂
Hangileri kaçıncı harfte 😂
Hayır 😂
Hiçbiri tutmadı mı 😱
Daha önce karşılaştık mı sitede. Senin sorularına görüş yaptım mı veya sen görüş yaptın mı bana daha önce 🤔
Hayır hiçbiri olmadı bu ilk
İlkler özel olmalı 😂 bu anı özelleştirmek için Nickinin ilk ve son harfiyle beraber içinde bulunan rakamı söylemek ister misin 😇😇
En başta 1 sonda a
1 den sonra gelen harfi de demen lazım ama 😂
Ne kalir ki geriye😂
3 kocaman harf kalır 😂 hadi söyle söyle 😇😇
R
Aklıma bir isim geliyor 😂 o mu acaba 😂
İsim olduğunu mundusundun😂
Evet. Buldum bile seni 😂
%92 eig oranı olan 21 yaşındaki gizli. Nere gittin. Uyudun mu kız 👀😂
hoca mı çirkindi sen mi kötü çizdin?
Ben beceremedim. Bu tür çizim yeteneğim yok 😂 gitti güzelim hoca 😂
Boş derste sevdiğin kızı filan mı çizdin ya😂
Hayır. Dersi anlatan hocayı çizmiştim 😂
Çok çirkin
Sen sanattan ne anlarsın 🙄
Yaw He he
İyi ,
Çok kötü
🥺🥺
Özür dilerim 😔
Ben sana kötü eyeliner çekmişsin deyip sonra özür dilesem affeder miydin 🥺🥺
Ben kötü eyeliner çekmem 😀😀
Ben de kötü çizim yapmam ama kötü dedin 🙄 o yüzden senin makyajın da kötü olacak 😎
Ama kötü napayım 😀
Senin de eyeliner kötü işte 😒
Hıhh 😤
Ben senin nasıl resim çizdiğini gördüm ama sen benim nasıl eyeliner çektiğimi görmedin 😀
Görsem de fikrim değişmez ki. Çok güzel de olsa olmamış derim. Bir ara görürsem söylerim 😂 makyaj yapınca haber ver 😂
Normal.