Roman yazmak mantıklı bir fikir mi?

Kitap okuma oranının bu kadar düşük olduğu bir ülkede kitap yazmanın saçma olduğunu düşünüyorum. Bu düşünce yüzünden yazma hevesim kaçıyor. Bu ülkede yazarlık yapılabilecek en son meslek mi?
Roman yazmak mantıklı bir fikir mi?
Cevapla