arkadaşlar ben kitap okumayı çok seven biriyim. genellikle araştırma, inceleme ve tarihi olan akademik kitapları çok seviyor ve okuyorum. ama ne yazık ki klasik romanlar dışında roman okuyamıyorum. kendimi ne kadar sıksam da okumak için bunu beceremiyorum. mesela orhan pamuk'un benim adım kırmızı, sessiz ev, kar gibi kitaplarını alıp okumaya başladım her birini 50 e geçmeden bıraktım. çünkü okuyunca çok sıkıldım ve bu roman antipatikliği beni rahatsız ediyor. inanın araştırma akademik kitaplarını çok ama çok seviyorum. sizce bu romanları ( klasikler hariç) sevmeyişimin nedeni neyden kaynaklanıyor? araştırmacı bir kişiliğe sahip olduğumdan mı? sizce buna üzülmesem mi? inanın bu beni çok üzüyor...
not: yükarda dedim ama tekrar diyeyim en ufak yanlış anlaşılma olmasın. klasik romanları çok seviyorum. akademik araştırma- tarih kitaplarını çok seviyorum. ama iş normal romanlara gelince okuyamıyorum.
lütfen teselli edin. inanın sırf bu takıntım yüzünden internet kafeye gidip bunları yazıyorum.
not: yükarda dedim ama tekrar diyeyim en ufak yanlış anlaşılma olmasın. klasik romanları çok seviyorum. akademik araştırma- tarih kitaplarını çok seviyorum. ama iş normal romanlara gelince okuyamıyorum.
lütfen teselli edin. inanın sırf bu takıntım yüzünden internet kafeye gidip bunları yazıyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar