Herkesin bilmesi gereken yabancı şarkılar nelerdir? Hangi şarkıları tavsiye ederseniz?
Bütün düzgün cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
Bütün düzgün cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
Klasik şarkılar vardır:
Dean Martin-Sway (birçok yorumu var)
Sergio Mendes-Mas que nada (birçok yorumu var)
Gloria Garnor-i will survive
tabi bunlar şimdi aklıma gelenler
klaskilerden
Ave Maria
Sebben Crudele
Hepsini not alacağım. Cevabınız için çok teşekkür ederim.+1
Evet, ben hepsini öğrenmek istiyorum. Klasik, pop, vs. :) Başka önerileriniz var mı acaba?
Elbette :)
Dean Martin - Sway :)
Öneriniz için çok teşekkür ederim.+1
Şimdi önerdiğinizi dinliyorum, bu bitince hemen onu da dinlerim :)
Umarim begenirsin :) Dean Martini sevdiysen "That´s Amore" de cok güzel bir parcasi ;)
www.myvideo.de/.../Dean_Martin_That_s_Amore
İkisini de beğendim, teşekkür ederim.:) Şimdi de bunu dinleyeceğim :)
Sevindim begenmene :) The Bangles - Eternal Flame bu harika mutlaka dinlemelisin ;)
https://vimeo.com/6549224
Hemen dinlemeye başladım :)
Ellie Goulding - Goodness Gracious
Ellie Goulding - Burn
Cevabınız için teşekkür ederim.+1
seç beğen işte
https://i.hizliresim.com/pYj7d0.jpg
Çok teşekkür ederim.+1
Cevap
8Cevap
love comes through ;) bir de guns n roses tan november rain ;) şimdilik aklıma gelenler bunlar daha çok var :3
Cevabınız için çok teşekkür ederim. Hepsini not ediyorum.+1
rica ederim bir de sucker punch filminin sountrack ini tavsiye ederim white rabbit , sweet dreams vs björk te var army of me ;)
Hepsini dinleyeceğim, şu anda da demin tavsiye ettiğiniz şarkıları dinliyorum :)
ok ;)
her müzik türünün en iyi şarkıcısını bilseniz yeter rap de 2pac grunge da kurt cobain gibi
Cevabınız için teşekkür ederim.+1
dj işi sevenler için david guetta play hard ve titanium.
Teşekkür ederim.+1
Evanescence - My immortal live
Teşekkür ederim, hemen not edeceğim.+1
Rica ederim, bitanede senden alabilirmiyiz zahmet olmayacaksa:)
Tabii ki hemen.
https://www.youtube.com/watch?v=7qpDFXPAyXA
Teşekkürler.
Rica ederim.
Lady gaganın bu akşm konseri var git bak orda bulursn
İstanbul'da değilim.
Demek senle bu akşam tanışancm tühh
Besame Mucho
dinle.
şu an dinledigim parca :)
Mutlaka dinleyeceğim. Cevabınız için teşekkür ederim, hemen not ettim :) +1
50 centin oğlu 25 centin tüm şarkıları bacım.
Cevabınız için teşekkür ederim.+1
Benden selam olsun bolu beyine sanada +1 bacım ben yeniyim bu sitede çok avrat var diyorlar doğru mu bacım.
J balvin. Tranquila
Cevabınız için teşekkür ederim.+1
Rica ederim :)
Beatles yesterday
Bende severim, cevabınız için teşekkür ederim+1
Jackson-dangerous
Cevabınız için teşekkür ederim.+1
J. Balvin - Ay Vamos
Öneriniz için teşekkür ederim.+1
Justifity sexs harika sarki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar