Biri ile yazışırken aşırı/göze batan yanlışlar sizi soğutur mu?
Mesela soru eklerini devamlı bitişik yazması.
Ne kadar dikkat ediyorsunuz?
Mesela soru eklerini devamlı bitişik yazması.
Ne kadar dikkat ediyorsunuz?
Ben aşırı şekilde dikkat ediyorum. Dilimizi güzel bir şekilde kullanmayı seviyorum çünkü. Karşımdaki insanın ise yazım yanlışlarına pek takılmıyorum. Bu saatten sonra TDK olamam.
Ederim. Eğer ki tartışmalı bi konu hakkında yazılan yorumlarda yazım yanlışı varsa, tartışmasında haklı olsa da o yazıyı es geçerim. Bende böyle bir huy var işte.
Cevap
16Cevap
Ben de bu konuda aşırı takıntılı biriyim ama diğer türlü çok aptalca geliyor bana. Yani yazdığına, çizdiğine dikkat etmek gerekir diye düşünüyorum.
Ediyorum. Noktalama işareti kullanmasa da olur ama kelimeleri yanlış yazarsa soğurum.
Ben ediyorum karşımda ki dikkat etmese de alıştık artık napalim
nokta virgül kullanmam ama bildiğim kadar dikkat ederim
yok aslında buna takılmam
kelimeleri düzgün yazdıysa eğer eklere noktalama işaretlerine pek takılmıyorum:)
evet ederim ama tdk gibi de değil. büyük yanlışlar gözüme batar ama o kişi hakkında önyargı oluştururum.
Ne demek istedigini bana anlatması yeterli. Sadece kısaltma kullanılmasını sevmiyorum.
Zerre umrumda olmaz. Anlıyorsam sıkıntı yok
Şu an etmedi. Demek ki etmiyormuş
Kelimeleri düzgün yazamıyor herkes şarz vs yazuçıyorsa cahilliği gözüme batar
Özellikle bazı yanlışlar çok gözüme batıyor
Oldukça dikkat ederim.
Sogutmaz ama aşırı da dikkat ederim yani
Göze batmayacak kadar ise sorun yapmam
Herkesi doğru yazsınlar bari.
Sık sık.
Yoo etmiyom
Güzel kızsın salla aldatıyorsa afetme
Hayır umurumda değil
Evet
Genelde evet ederim
Yani bazen ediyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?