Sanat diyenler çıksın balerinlerin yaptığı esnemeleri parmak ucu işkencelerini bi deneyimlesin.Ha tabi alıştıktan sonrası güzel orası ayrı. Neyse iyi geceler.
hem sanat hem spor bence çünkü vücut için birtakım esneme hareketleri yapılması gerekir hareketlerin doğru bir biçimde yapılması ve sakatlık riskini aza indirmek için bu spor yanı
sanat yanı ise bu gösterinin spor alanında değil bir gösteri merkezinde olmasıdır
Yani bunu net olarak sanat ya da spor değil diyemeyiz Bir nevi yetenek işi olduğunu söylemek yanlış olmaz ama aynı zamanda hem bedenin sportif olması hem de yetenekli olmak açısından Ben sportif olarak seçimi yapıyorum.
Çok ciddi bir fizik hazırlık evresi var ve icrası sırasında ciddi fizik efor sarf ediliyor. Dans sporları altında yer alması gayet normal. Spor bilgisi olmayan bir eğitmen düşünün dans diye çocukları sakatlardı...
17 yıldır balerinim. Parmak uçlarına veya ayak bileğine zararları olabileceği spor olduğu anlamına gelmiyor. Yüzyıllardan beri sanat olarak kabul edilir zaten.
İkisi bir arada desek daha doğru olur. Duruşundan yaşam tarzına kadar her şeye dokunur. Aynı anda yaptığın antremanlarda ayakların yara bere içerisinde olur.