Türk kızlarına çirkin, kezban gibi sıfatlar takan erkekler son zamanlarda çok fazla arttı. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz kızlar? Bence çok acımasızca ve adice. Hem insanları tipiyle sınıflandırmak hemde kendi milletini kötülemek çok aptalca geliyor bana.
Cevabın nedir?
Cevapla
Hayır öncelikle bu konu benim açımdan ikiye ayrılıyor yeni nesil türk kızı ve eski türk kızları. Eski kadınlar erkeğine her şekilde değer veriyordu. Onu mutlu etmeye çalışıyordu en önemlisi dürüsttü. Ama yeni nesil hep trib hep afra tafra 7/24 benimle ilgilen modları
04 Yorumla
Soran+1 yılNesil değiştikçe ihtiyaçlarda değişir ayrıca ilgi her canlının ihtiyacıdır. Sadece eskiden kadınlarda baskı vardı elalem ne der korkusu vardı. Artık kadınlar daha özgür ve ihtiyaçlarını gidermek istiyolar. Zaten biriyle ilişki yaşamanın amacı ilgiden başka ne olabilir ki?
Soran+1 yılBunu genelleyemezsin. Şuana kadar ne birini kovaladım ne de kendimi kovalattım. Eğer etrafında böyle kızlar fazlaysa durup nerde olduğuna baksan iyi olur. Türk kızlarının çoğu saf ve temiz kalplidir
En İyi Cevaplar
Bana kalırsa yüz bulamayan erkeklerin ortaya attığı bir şey. Iyi bir şey mi? Aksine iğrenç bir şey. Çirkin kadın yoktur. Yüz bulamayan erkek vardır. :)
50 Yorumla
kendi tipine bakmayan bir grup türk erkeğinin kız düşürme konusunda başarılı olamayınca attığı çamurdur :)
00 Yorumla
:D bunu diyen erkeklere dikkatli bak, hepsi birer Brad Pitt zaten..
24 Yorumla- +1 yıl
brad pitt senden güzel kızma da
- +1 yıl
evwt biz sizden güzeliz
Soran+1 yılKatil komşu pp koyda güzelliğini konuştur o zaman. Böyle ppsiz olmuyo ama ^^
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
12
Cevap
28Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılKezban ismini dalga unsuru olarak kullananlar ne kadar çok kalp kırdıkklarını bilsinler çünkü gerçek adı kezban olanlar var. Allah soracak bunu, şu an bişeye gücümüz yetmiyor bizim..
21 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle katılıyorum
+1 yılGüzel veya cirkininde değilim ama birçoğunda öyle bir hava varki biseye benzedikleri yok önceleri çirkin kizlari yoklardim niyeyse cirkinlerde hemen triblere girme filan sorunla ilgili olan kismi kozlar çirkin değil ama güle benzetirsek çok dikenleri var nedense
00 YorumlaKültür & Sanat konusunda 1,2b cevap paylaştı. Çirkin değill... Ama maalesef aptallık had safhada. Bu yüzden kezban diyorlar. Olgun olanlar bunun farkında ve kabul ediyorlar.. Ama çoğu feminist bir refleksle düşünmeye bile gerek duymadan karşı saldırıya geçiyor.
00 YorumlaBencede yani insanın sinirini bozuyolar ama ne derlerse desinler Türk kızı olmak ayrıcalıktır. Türk olmaktan gurur duyuyorum.
10 Yorumla
+1 yılAmannn bunları takarsan ömür geçmez be canım sen kendini biliyosun gerisi boş
10 YorumlaValla çokta güzelleride var. Yerli malı Yurdun malı
12 Yorumla- +1 yıl
herkes bunu kullanmalı
+1 yılYazıyorlar yazıyorlar yüz bulamayınca direk kezban çok çirkindi zaten diye başlıyolar beğenmiyorsan yürü git lafını etme gereksiz insan toplulukları bence kimse kendini göremiyor
03 Yorumla
Soran+1 yılYa aynen öyle. Uğraşılmaz bunlarla, acayip cahiller
- +1 yıl
Evet en iyisi boşvermek sanki hayatlarında sürekli manken gibi kızlar varmış gibi gülüp geçiyorum :D
Soran+1 yılEn mantıklısı ya uğraşılmaz vallaha bıktım iki dakikada, hayattan soğuttular vallaha :D
+1 yılKendileri bir boktan anlıyorlar yha boş boş konuşuyorlar.. Hele kendi tiplerine baksınlarda konuşsunlar.. İt gibi türk kızı alacaklar halbuki gerizekalılar..
00 YorumlaNeremiz çirkin affedersinde. Bir çok kız milletinden güzeliz. Türk kızları güzeldir narindir yüz hatlarımız bile exotik. Kendini ne kaptırıyorsun anlamadım ki...
03 Yorumla
Soran+1 yılKatılıyorum. Bunların tek bildikleri barbara palvin falan sanırım. Bunlar hep asosyallikten oluyo bu çocuklara
- +1 yıl
al işte yine yapıyosunuz
Gizli Üye(30-35)+1 yılHanımlar birer yorum alabilir miyim hic yorum yok hala kizlardan
www.kizlarsoruyor.com/.../q1754501-gencler-sikinti-buyuk-yaa-neyapcam-ben00 YorumlaHer milletin güzeli de var çirkini de var. Türk kızları da çok güzel. Lakin bir çoğu aptal. 2 kelime laf edemiyorsun, burunları havada.
00 YorumlaBunu diyenlerinde %80i kamil zaten bebeğim :) hayır yani dön bak kendine sen nesin kimi beğenmiyosun. Te allammmm Tepesini attırıyolar insanın
03 Yorumla
Soran+1 yılTipini bilmem ama bunu diyenlerin hepsinin akıl yoksunu cahil yaratıklar olduğunu söyleyebilirim
Soran+1 yılZeka olmayınca bir şeyi anlatsanda anlamıyolar. O yüzden ben artık upraşmıyorum canım ya
"Yabancı kızlar çok rahat orasını burasını açıyor o yüzden çok güzeller." Tek açıklaması bu yani.
03 Yorumla
Soran+1 yılE millet geceleri parti yaparken bizim halkımız aç uyuyordu. Amerikada kadınlar hayatını yaşarken bizimkiler cepheye mermi taşıyordu. Bunlar çok da eski zamanlar değil bırakın da arada kültür farkı da olsun
Soran+1 yılKendi görüşüm bu. Hepsini tabii ki de buraya sığdıramam bu kısaltılmış hali
+1 yılÇünkü kendileri Colin Farrell gibi adam ya anasınısatıyım. Mısır bulmuşlar da püsküllüsünü arıyolar.
20 YorumlaBak şimdi kesinlikli insanları dış görünüşü ile yargılamaya karşıyım hatta türk kızlarını hep güzel bulmuşumdur ama bu yaz 5 yıldızlı otele gittim vede rus kızları tanıdım hepsi güzel arkadaşım öyle böle değiller. Bendede böle bir düşüce oluştu.
14 Yorumla
Soran+1 yılAbi ben ruslara çirkin demedim ki güzeller bencede
Soran+1 yılOlabilir çok fazla rus görmedim ama ruslara çirkin diyemem tabii ki
güzel bir kadın huzurlu bir kadındır, huzurlu bir kadın bir erkeğin en soylu eseridir.. geri kalan herşey master card:)
10 Yorumla
+1 yılKızların çoğu güzel ama bir kısmı kendine bakmadığı doğru bence
02 Yorumla
Soran+1 yılKonu bakımsızlık değil ki konu edepsizce takılan sıfatlar
- +1 yıl
ben hiçbir kıza kezban demedim desem yalan bir kaç kıza dedim ama kendi arkadaş aramda ama daha sevgilim olmadığı için bimiyorum kızları :)
+1 yılher kıza demiyoruz
kıllı ve küfürlülere diyoruz12 Yorumla- +1 yıl
sen güzel kızsın takma bu konuları
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Yok canım türk kızları candır gerisi heycandır. Bizim kızlar varken elin gavuru kim oluo
00 YorumlaAsla öyle sıfatlar takmam, kezban ne demektir ya ulan bunu beyaz bile şovunda söylüyo, söylettiriyo. Türk kızlarına kurban olsunlar
10 YorumlaBu söylediklerim genellemedir herkese söylemiyorum Türk kızı aşırı kendini beğenmiş olduğu için bu tür sıfatlarla karşılaşıyor
01 Yorumla
Soran+1 yılCanım ona egoist deniyor neden bu sıfatı kullanmıyorsunuz?
ben güzeline de Kazban diyom.. bu bir kişilik olmuşş kezbanlık :DD
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılherkesin tarzı farklı güzelliği farklı kopyala yapıştır değil türk kızı her biri farklı.. ruslar birbirinin kopyası
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılavrupa ve balkanlarla karşılaştırıldığınızda o kadarda güzel değilsiniz
01 Yorumla
Soran+1 yılCanım sen kaç ülke gezdin de konuşuyosun ki
+1 yılçirkin değil de egosu yüksek. iki kelime konuşunca tavan yapıyolar.
00 Yorumla
+1 yılSorsana kensini brat pit mi:Dkedi uzanamadığı ete mundar dermiş boşver. Türk kızları candır ;)
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTürk kızlarını güzel bulmayın tamam ama asla küçümsemeyin
10 Yorumla
+1 yılValla onlarda dötü kalkik hareketler yapmasın kendilerini marley muro zannediyorlar :)
044 Yorumla
Soran+1 yılO tür insanlara egoist denir kezban değil ^^
- +1 yıl
Egoist yabancı kelime canım biz Türküz kezban bize has olduğu icin onu Hak ettiginiz icin soyleniyo yaran var gocunuyosun heralde kezo :)
- +1 yıl
O picin sıkıp bir suyunu iç burada gezen o* olacağına git kerhanede surttur bir sike yara :) muhuhahahha işine gelmiyo keko tiklasin sana
Soran+1 yılUlan kerhanedekiler senden daha namuslu hala oraya bok atıyorsun yazık be sana git bir aynaya bak iki dakikadan fazla dayanamazsın hala burada laf sokma çabasındasın. Cahillik parayla olsa milyoner olurdun l*n keko
Soran+1 yılHayır sanki annen rus, italyan, ingiliz *
- +1 yıl
Ahhh bozdu beni... Ben milyoner olabilirim ama kaşarın kilosu 10 lira kendini ağırdan satma kerhanedekilerle yakın ilgilisin herhalde istek var o. Luga :) anam yabancı değilde ailede zenci var ilgilisindir sen şimdi onlara bu dili anca o keser :)
Soran+1 yılKaşarın kilosunu annenden biliyorsun herhalde? Annen zencilere meraklıysa bu beni değil seni daha çok ilgilendiriyo sanırım? Ha dersen ki annem zencilerle ilgilenmiyor, o zaman senin için internette basurluk araştırması yapabilirim, gelecekte olacaksın gibi çünkü ^^
- +1 yıl
Geri zekalı beş dakika düşünüp mu yazdın bu cvbi annem anlatırdı hep hayatıma senin gibi kezo ve kaşolarin çıkacağını ama zannettigimden daha fazlasiymiss bir bedenini kiraya veren bide ben öyleyim diye bağıran var :) bna laf vurmaya çalışma bok kuregiyle atarım seni muhahaha :))))
Soran+1 yılAmacım sana laf sokmak değil amacım çirkin olduğunu kabul ettirmek. Belliki kızlar sana bakmıyolar sende ona buna kezban diyosun. Boşver zaten hem bu beyinle hemde bu tiple senden bir bok olmaz zaten canım uğraşma :) şimdi kes sesini de gereksiz cümlelerinle uğraşmak zorunda kalmiyim
- +1 yıl
Aynen ya bakmiyolar :( genelde orrrosbuuu grubu buluyo beni şimdi bu yazıyı okuyan gibi
- +1 yıl
Dinime soven müslüman olsa neyinize bakayım sizin 200 gram sende o bile yok egl li lanet pislik aptal mal salak ziktir git hadi
Soran+1 yılYa ben o* olmadığımı biliyorum da ikimiz de senin çirkin olduğunu biliyoruz. İşte konunun bu yüzden uzamasına gerek yok
- +1 yıl
Bana yazdığını ve soruda sorduğunu dikkatli oku aptal olduğunuda kabul ediyosn yani neden kişileri tipiyle yargiliyosn at agazli :) iste burada kezban oluyorsunuz orrrosbuuuuuuuuuu gibi konuşmalarin var bide
Soran+1 yılSenin gibi * ağızlılar insan sınıfına mı giriyodu baştan insan olduğunu söyleseydin ona göre davranırdım ya pardon. Neyse tamam bir sus. Bonzai içip mi yazıyonuz anlamadım ben ya * git başka kapıda oyna * cahili ya. Vallaha ülkenin içine sıçan sizsiniz ha. burada artistlik yapana kadar git kitap oku *
Soran+1 yılBaşka başlıkta şov yap uğraşamam seninle
- +1 yıl
Seni bilgi yönünden ikiye katlarim bok küreği :) ben senin gibi bonzai meraklısı değilim kafamı sen gibilerde buluyorum iki yüz gram var bulutların üstünde geziyorsunuz al sana üç kilo daşşakkkkk altında bogulursun kapağını kaybetme bir kere daha yaparım bir gün kola alırsın marketci amcandan
Soran+1 yılNe taşşak meraklısı bir nonoşsun anlamadım ki zenci menci çok mu yattın altında kardeşim? Yalnız burada laf koyuyosun da benim pek taktığım yok farkındaysan? Boşa sallıyon yani
- +1 yıl
Zaten senin cumurun yetmez benle uğraşmaya meraklı değilim kemcik ağzına meymenetine sicayimmmmm
Soran+1 yıl:dddd aynaya bak knk hdkdvsk
- +1 yıl
Valla saliyorum ama anlina degerse karismam :) ki degiyo farkındayım biseylerin kipirdiyo ama olmaz o iş hadi kodugum gibi kal :) cvb verirsen anani vermezsen bacini :)))
Soran+1 yılLa daha türkçe konuşamıyon * :Dgsjdbsldg
- +1 yıl
Göğüslerini ağzıma dayamisin nasıl konuşayım :)
Soran+1 yılİlgi alanım değilsin canım boşuna konuşma :)
- +1 yıl
Niye kalın diye korkuyomusun bilsem ağzına vermezdim ucunu emdirirdim sana
Soran+1 yılHayır senin gibi yarrakcı değilim demek istedim canım
- +1 yıl
Aaa benim seni ne zaman aldattigimi gördün kıskanç şey yalamadik yerini birakmiyorum erkeğim diyosun şimdi kızdım diyemi onun düşkünü ben oldum ağzından çıkarmayan sensin ben dil ben senin amcugundan başka yeri yalamam ;) klistorunu yerim
Soran+1 yılLa kodumun abazası ya :D erkeklerle ilgilenmiyorum gerizekalı anlamıyon mu
- +1 yıl
Niye sen lezmisin?
Soran+1 yılYok aseksüelim *
- +1 yıl
Senin ne irkta olduğun belki değil ortalık malına benziyosun sen sikkilllmezsinde kokuyosundur sen lagam çukuru gibi brehhh Tuhhh
Soran+1 yılHFLsgsldg onu dalga amaçlı yazmıştım ama neyse hdldgsödgksg
- +1 yıl
Noldu benim dalgayı kaldiramayinca ellerin klavyeye düştü herhalde yine yazı sacmalamisin sen simdi yanımda olsan çıkarsam uzerindekilerini önüme egilsen biraz dilimle yumsatsam şeyini yalayipta melek gibi olursun
Soran+1 yılYa abi ne tür bir abazasın anlamadım ben * git * çocuğu erkeklerden hoşlanmıyorum ben * * muhabbet yapma bana * git heteroseksüel birine yavşa sikini daşşağını yediririm sana sikimin salağı o kadar istiyosan domalan kişi sen oluraun haberin olsun ona göre
- +1 yıl
tamam ben domalayim sen benim dotumu yala şimdi dim dik gel otur üstüne o zaman
Soran+1 yılDoğru sende domalmaktan g*t kalmamıştır sende haklısın götünden bazuka yesen aynı deliği açar sanırım?
- +1 yıl
Ben çift deliklilere domaliyorum oda yalattirmak zevkime gidiyo karşı cinslerime sendede güzel dil atıcı tipi var sonra benim bazukayi sen yersin ohhh hayal ediyorum seni şimdi
Soran+1 yılSenin tipinde de travesti tipi var. yakışır ablamaa
- +1 yıl
Unutma o travestilerde 20 cm mal var ziki killi birine denk gelirsen yaptıkları yazılarda kalmaz ufler sana :)
Soran+1 yılYa he he sen haklısın. Bu arada ppde çok yakışıklı çıkmışsın:dddd
- +1 yıl
Alttaki sensin :) amcugun kasiniyosa yaz face adresini ordan devam edelim
Soran+1 yılYa bir * git * malı lezbiyen kelimesinin neresini anlamıyosun? Kara cahil l*n vallaha beş para etmez birisin lan. Vallaha diyom bak ppdeki senik senden daha yakışıklı hdjddkdg * git az başımdan sikik beyin
- +1 yıl
Kuru boş sevişme olmaz deligini kapatacak bişey lazım oda bende fazlasıyla var yasamadigin gizli kalmış duygularını açığa çıkarırım aynin beynin açılır gel hadi gel :)
- +1 yıl
O sineklerin pozisyonunda olmak istemiyomusun araba gibi surerim seni at gibi kisilerin
- +1 yıl
Şimdi olsan yanımda sarsan belinden yatağa kadar kucagimda ayak parmaklarından yalayarak çıkarsam kilidunu tuzlu amcugunu dilimin ucuyla yalaya yalaya kalcana gecsem sen inlesen
Kedi uzanamadığı çipere mundar dermiş oluyo bu konu
00 YorumlaBanada saçmalıktan başka bir şey gelmiyor
10 YorumlaBen laf ettirmem azizim. Ettiren düşünsün ırkını
10 Yorumla
+1 yılKezbanlar full çirkinlerden oluşmaz.
00 YorumlaKendileri rusdan doğma.
21 Yorumla
+1 yılVermeyince öyle oluyor. . Ruslar veriyor çünkü
01 Yorumla
Soran+1 yılHahahaha haklısın o da var :D
çoğu çirkin ama cidden
01 Yorumla
Soran+1 yılÇirkin ya da değil. İnsanları dış görünüşe göre sınıflandırmak cahilliktir
+1 yılTürk kizi candir can melektir onlar
10 YorumlaBunlar hep benim yüzünden oldu
10 Yorumla
+1 yılçoluk çocuk işleri
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkeklerin kezban hali öyle konuşanlar
10 Yorumla
+1 yılKurban olun :D
10 Yorumla
Devamını Gör(25)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar