Kendimden yola çıkarak aklıma gelen bu soruyu hemen paslıyorum size.. Evet dostlar bu yıl başınıda yalnız geçireceğiz belli ki siz neler yapmayı planlıyorsunuz bakalım?


Her zaman ki gibi evde ders çalışacağım belki ağlarım babanemin ölüm yıl dönümü rahmetli çok iyi insandı niye öldü 😢 anneannem ile yaşıt olduğunu söylüyorlar yani erken yaşta vefat etmiş çok anılarım var beraber büyüdük ben 11 yaşında iken öldü tüm torunlarını eşit severdi...
Allah rahmet eylesin 🙏
İnşallah mekanı cennet olur çok merhametli bir insandı 9 çucuğuna hem , anne hem Baba oldu.
Ne mutlu kendisine :)

Bu yılın son yalnız yılbaşı olduğunu düşünerek yalnızlığıma kadeh kaldırmayı düşünüyorum 😂
Hahaha yılbaşı ağacı iyiymiş 😂
😆😆😆
Cevap
5Cevap
Ya evde ya da mekanimiza gidebilirim şu an belli değil 😃
Mekanınız neresi 😂
Hahaha kural 1 Dövüş kulübünden asla kimseye bahsetme 😂
Yeriz yeriz djdjjdjd
Yalnızlık benim tercihim olduğu için yılbaşında yalnız olmak beni olumsuz yönde etkilemez 😄
Tamam havanı bastın mı bitti mi okey miyiz 😂
Hahahha tamam izmirli öyle olsun 😂
Haha görsel 😄. Kuzenle teyzoşla geçirecem. Ben yılbaşını hep ailemle kutlarım daha keyifli geliyor aile ile olmak bana
Kendime hediye alcam sonra kendim bana bir daha hediye alacak arkadaşlarımla olurum büyük ihtimal
😯😯
Siz ne planladınız
Çalışıyorum
Bende çalışıyorum öğrenciyim
Mba için
Her zamanki modumda olucam
Her zamanki mod?
Çok sıkıcı 😕
Evde pineklerim ne yapıcam baska
Ne çok evcimen varmış meğer 😂
ailemlee birlikteyim sıkıntı yok🌺👼💭💫
Meyve yiyip çerez kıtırdatma keyfi yanınada bi çay tv de o ses Türkiye al sana 10/10 yılbaşı eventi haha 😂
ailenle kutlamaya çalış.
Ailemle yaşıyorum zaten ama bizde kutlama olayı felan yok klasik bir gün olarak geçiyor
Genelde hep yalnız olurum zaten
Bu ben
O ayak ne Allah askina fetisciler ağlıyor
Öğğğğk 🤢🤮
Kutlamiyorum yılbaşılari
Uyumayi 👌
Isınmaya başladım bu plana sayenizde hepiniz uyuyorsunuz benide kendinize benzettiniz 😂
At binmeye gidecem
İyi binmeler kral bi arap atımız olmadı ki binelim dört nala
Uyurum ya
Evde olurum
Uyucam
Çokta önemli değil
oturmayı :D
Uyumayı planlıyorum
Sonra tüm yıl uyu
Work work work
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?