Karakalem çalışmalarına i̇lgi duyuyor musunuz?

Hobi olarak çizim yapmayı çok seviyorum. Düzenli olarak yapmasamda arada bir, bir şeyler çizdiğim oluyor.
Karakalem çalışmalarına i̇lgi duyuyor musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!
Karakalem çalışmalarına i̇lgi duyuyor musunuz?
Cevapla